November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Fijn dat je weer thuis bent! En wow zelfs een nacht op de verloskamer. Hoe gaat het nu verder? Gewoon afwachten? En bij elk signaal weer naar het ziekenhuis? Hebben ze nog wat gezegd over wat je kan verwachten?

@Piekie: Fijn dat je zo'n relaxte vakantie hebt gehad! En ben wel benieuwd naar een nieuwe buikfoto van je.

@Maya en Carola: Wat balen zeg weer ongi. Kop op meiden! Dikke knuffel!

Zo na een avondje voetbal kijken bij mijn ouders nu lekker slapen. Weltrusten!

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nike: het kan weer alle kanten op gaan. het kan ieder moment doorzetten maar het zou ook zo kunnen zijn dat ze mij met 41 weken moeten gaan inleiden....als de hard ebuiken met regelmaat komen, pijn gaan doen of ik bloed of vruchtwater verlies dan moet ik weer naar het ziekenhuis.

gaat het met jou goed?? 28 weken alweer! wat gaat het snel he!

3. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    Belgiƫ
    nike, wat goed dat je thuis bent seg! en ze houdt de spanning er wel in hoor! :)
    hopelijk blijft ze toch nog even zitten he!

4. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel tussen het werk door...

@ Bergje: super dat je weer thuis bent! En dat je meisje nog veilig binnen zit! Niet meer stiekem aan werk denken, he? Geniet lekker van het zonnetje en de laatste weken met je dikke buik!
    Hopelijk duurt het nog gewoon een week of 6 voor je van die buik af bent. Oh ja, en natuurlijk niet voetbal gaan kijken zondag... Want de stress die Oranje zo vakkundig in de laatste minuten van de afgelopen wedstrijden heeft veroorzaakt is echt niet goed voor een mens! (alhoewel een vriendin, die nu op ruim 40 weken zit, weinig effect van die stress heeft!)

@ Nike: gister weer naar ZwangerFit geweest. Ik vind het echt leuk om te doen! Gezellig met al die dikke buiken behoorlijk fanatiek bezig zijn. De pasjes begin ik redelijk onder de knie te krijgen (heb geen aerobic-ervaring), maar dan ook nog je armen op de juiste manier erbij bewegen... Ik ben motorisch niet zo'n enorm licht, dus af en toe raak ik goed in de knoop :p
    Tussen door krijg je ook veel tips over hoe je het beste dingen kan doen (toilet, opstaan, in beweging komen, staan enz). Het bevalt me dus echt prima! 4 augustus is er partneravond, ben erg benieuwd hoe dat is!
    Ben jij nog steeds aan het spinnen, of inmiddels ookal overgestapt op ZwangerFit?

Ik ga weer aan de slag!

5. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @piekie:kun je die zwanger fit niet een keer filmen?? volgens mij ziet het er hilarisch uit van die hupsende zwangere vrouwen!

6. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal het eens voorstellen, maar ik denk dat ik daar geen meerderheid voor krijg :p
    Maar we liggen inderdaad af en toe behoorlijk in een deuk, helemaal met de beginnelingen en de motorisch niet zo heel sterken (me, me!)

Het ergste is het als er een pasje wordt uitgebreid tijdens de oefening... 'En nu V-links en V-rechts er tussendoor.' En dan even later:'en nu de ene keer de V-links dubbel en terug de V-rechts dubbel'...
    We staan in eem kring, dus dan moet je de docente zo'n beetje spiegelen, drama! :D

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @piekie het lijkt mij erg gezellig!

8. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik heb een poos niet van mw laten horen. Was er te veel mee bezig, dus ben ik een poos niet op het forum geweest.
    @Bregje: wat vervelend!!!! Was vast erg schrikken. gelukkig gaat het nu beter.
    voor de zwangere meiden Succes met de hitte
    voor de niet zwangere meiden hou vol ook wij kunnen het!!!

Hier even een up-date:
    Ik ben afgelopen dinsdag bij de huisarts geweest ivm drie weken bloedverlies 1 week niet en dat al een paar maanden. Daarnaast heb ik last van een drukend pijnlijk gevoel links in mijn onderbuik.

De huisarts denkt dat ik misschien een cyste heb.
    Ze heeft me een kuurtje voorgeschreven, wat er voor moet zorgen dat mijn lijf weer een beetje op orde komt en de 28e krijg ik en echo. Ik ben blij dat er nu iets gaan bebeuren en ben benieuwd of er wat uit gaat komen. Het geeft me in ieder geval voor nu erg veel rust.

9. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Marjon.. ppff dat is ff spannend dan... Knuff voor jou..!!

Met die warmte ben ik t ongi zijn ff helemaal zat.. d8 vrijdag nu moet t toch wel over zijn maar nog steeds gewoon ongi hier tot op de dag van vandaag..

Verder ook geen idee wat ik nu als dag 1 van me cyclus moet tellen...

vrijdag en van t weekend was zooo minimaal dat je t voor mij gevoel geen ongi kan noemen.. tel dus denk k gewoon vanaf maandag!!!

Meiden succes met deze hitte xxx

10. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hey marjon fijn weer iets van je te horen! hou de moed erin meid! fijn dat je iets hebt gekregen om je cyclus wat te regelen.

pff wat was het warm vandaag he!

heir nog steeds een hoop gerommel! ongeveer 6 hard ebuiken per uur, dus niet zo relax mar geen regelmaat dus niet aan het bevallen... ik weet niet of ik dit 6 weken vol ga houden...pffff mijn lijf is moe en mijn kindje ook die is zo rustig!

ik zat ff te tellen maar volgesn mij zijn alle niet zwangeren nu bij de doc geweest. kunnen jullie allemaal eens op een rijtje zetten wat het plan van aanpak is?? ik ben benieuwd want volgens mij zijn jullie wel alleemaal met iets anders bezig!

11. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

#1191 Mumm84, 10 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2010
    Hi meiden,

Goed idee om als niet-zwangere eens alles op een rijtje te zetten. Wissel graag van gedachte al zal niet alles overeenkomen, behalve onze wens ;)

Klacht concreet: Niet zwanger ;). En geen regelmatige cyclus. Klacht van vriend: Vroeger geopereerd aan zijn bal - cryptorchisme: niet bekend wat dit gedaan heeft met de zwemmertjes.

Bij mij wordt nog niet begonnen met onderzoeken vanwege de operatie van vriendlief. Hij is vroeger geopereerd en gaat vanwege de cryptorchisme - niet ingedaalde bal die hij voor de operatie had, ook naar de dokter.
    Dus, hup, samen naar de dokter. Voordat we daar waren wisten we niet dat het deze benaming had en bij meerdere mannen voorkomt.

De dokter bevestigd dat hij is geopereerd aan cryptorchisme maar kan niks uitsluiten wat betreft de zaadlozing en de kwaliteit daarvan. Hij raad aan een test te doen via het ziekenhuis om te onderzoeken wat de staat van de zwemmertjes is. Dat we nog geen jaar bezig zijn maakt hem niks uit; hij wil alles uitsluiten wat onze wens in de weg kan staan.

We wachten nu op de uitslag van het onderzoek....deze volgt maandag.

Wordt vervolgd...

Liefs Mumm

PS: Vergeet een tip toe te voegen. Niet zwangere ladies; Laat jullie mannen Zink-pillen slikken. Dat verbetert de staat van de zwemmertjes. ( Al weten we niet of dat voor ons ook geldt. )
    En slik zelf tarwekiemolie ( Dr Vogel - via internet te bestellen). Daar wordt het baarmoederslijmvlies dikker van.

12. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    daar komt ie:

Nog niet zwanger!!!

na mijn menstuatie heb ik ongeveer een week lang geen last van bloedverlies. Vervolgens heb ik mijn ovulatie (getest). De dag na mijn ovulatie heb ik last van een klein beetje bloedverlies en pijn links onder in mijn buik. Dit gaat na twee weken over in de volgende mensturatie. Die ongeveer een week aanhoudt. Met al dat bloeden is de kans dat er een innesteling plaats vindt nihil.

Ik heb nu een kuurtje gekregen om mijn cyclus op orde te krijgen. Moet 10 dagen lang twee pillen innemen. Vervolgens ga ik heftig vloeien. Ik kijk er naar uit;) Maar goed ik kan wel wat hebben na bijna 9 maanden aan een stuk door bloedverlies. De hoop is dat mijn lijf het vervolgens snapt. (heb vooheen nooit deze klachten gehad)
    Daarnaast krijg ik een echo om te kijken of ik geen last heb van een cyste oid.

Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. heb in iedergeval dankzij de kuur nu geen last van bloedverlies. Is ook wel een fijn:D vooral met dit weer.

We geven zeker de moed niet op. Heb juist het idee nu pas te beginnen gaf het tot nu toe geen kans.

Dus ook hier wordt het vervolgd..............

13. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hoi meiden, Hier dan ook mijn verslagje (Valt niet veel te vertellen maar toch)

Volgens mij ben ik de enigste die nog niet naar de HA is geweest.. maar moet eerlijk zeggen dat ik nog geen reden in zie om dit te doen.. me cyclus was vorige x 42 dagen en nu ook zoiets.. dus denk gewoon dak een langere cyclus heb.. wel bijna een week bloedverlies maarja goed dat heb ik al vaker gehad..;)

Verder doen wij het ook niet 3 x per week en al helemaal niet rond dag 20 of 25 hehee ik ging altijd uit van dag 28/30 dus dacht op dag 16 ongeveer zal ik wel t meest vruchtbaar zijn ;) maar niet dus als t zo blijft met een cyclus van 40/42 dagen!!

Maar goed... t is alweer Juli.. dus over iets meer dan 4 maanden zijn we alweer een jaar gestopt met de pil.. Ik heb me voorgenomen om dan pas na de HA te gaan.. want tja wat kan die in mijn geval doen? We doen t niet zoo vaak als jullie en zowieso lijkt me cyclus het nu ook wel een beetje te begrijpen.. alleen wat langer dan normaal.. maar me ma had dit ook toen ze gestopt was met de pil.. ;) eerst een cyclus van 24 en daarna na een tijdje gestopt te zijn met de pil een cyclus van 40 dagen.. Heb t dus niet van een vreemde..

Maar heeeeeel soms zakt de moed me toch wel in de schoenen.. vooral als t voor de zoveelste x niet lukt (penetratie)

Naja goed kmoet niet zeuren.. er zijn altijd mensen die t slechter hebben!!!

Meiden veel plezier @ wedstrijd kijken vanavond :D
    We gaan er gewoon vanuit dat we Kampioennnnnen worden!!

:D:D:D:D:D:D:D:D

14. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden!

Mumm, Carola, Marjon en Maya: ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen met alle onzekerheden, baalmomenten en teleurstellingen. Als ik jullie verhalen lees, besef ik des te meer hoe ontzettend gezegend we zijn dat het bij ons zo snel is gelukt. En dat zwanger worden absoluut niet iets normaals is, maar juist iets heel bijzonders!
    En dat ik niets anders kan dat jullie succes te wensen, wat moed in te spreken en soort van luisterend oor zijn... Ik zou jullie het liefst echt willen helpen, maar ik weet niet hoe.
    Daarom nogmaals heel veel succes en sterkte, vooral emotioneel! Ik hoop zo dat verdere teleurstellingen jullie bespaard blijven en dat er komend voorjaar een tweede babygolf komt!

Piekie

15. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm, maya, caroa en marjon! Meiden zo balen dat het bij jullie niet zo makkelijk gaat, maar het komt vast goed! en jullie hebben allemaal de moed er ook nog in en dat moet je uiteraard zo houden!
    Hopelijk sluiten jullie alsnog snel aan in de rij van de zwangeren!

Ik heb vandaag weer een groei echo gehad, kleine meisje weegt nu 2500 gram!! dus helemaal gemiddeld!
    rsut en heel veel ijsjes hebben de groei goed gedaan!
    morgen naar de gyn, dan horen we de rest!

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: hoe was de uitslag??

17. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik had gisteren 3 x een heel verhaal getypt maar 3 x achter elkaar ging het fout met plaatsen.. naja had er al de pik op maar toen helemaal.. ;)

kwam er gisteren bij me oppas achter dat haar beste vriendin pas gestopt was met de pil.. maar nu is ze ook nog eens zowat gelijk zwanger joh.. vandaag kreeg ik t bericht dat een vriendin (helaas woont ze wel 1.5 uur rijden van hier) ook zwanger is alleen niet van wie van haar huidige vriend of van haar scharrel van ervoor.. ze zou vandaag zo een test doen waar je kan zien hoever je ongeveer bent.. ppff ik weet t gewoon ff niet meer hoor..

ben nu alweer 10 dagen aan t klooien met tampons maandverband en inlegkruisjes.. waarvan het 1 week echt een beetje normaal is geweest.. daarvoor en na dag 7 heel weinig of de hele nacht niks en dan overdag je broekje weer vies :(

t is gewoon zooo stom allemaal..
    Waarom iemand die er niet op zit te w8ten wel.. en de gene die het zoo graag willen niet..

18. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ carola: ik kan mij voorstellen dat je zo denkt meid!! het lijkt ook allemaal zo oneerlijk!! en met die rare cyclus wordt je ook niets wijzer!
    Zou je toch niet overwegen wat eerder naar de huisarts te gaan?? de andere meiden hebben geen van allen te horen gekregen dat ze nog geen jaar bezig waren. En bij jou is het ook nog een complex met dat vaginisme, en daarbij nog steeds een rommelende cyclus.

Misschien voel je je wat beter als je toch eens met je huisarts erover hebt gehad.

Hopelijk voel jeje je snel weer beter! verwen je zelf maar eens lekker!

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hej Lieve Bregje, Mischien moet ik dat volgende week maar eens gewoon doen: een afspraak maken bij de HA Deze week moet ik in de ochtend nog werken dus gaat m niet worden!!!

Heb net alle 120 pagina's bekeken.. Heb alles wat ik had getypt opgeschreven om zo inzicht te krijgen hoe me cyclus nu een beetje gelopen is de afgelopen 7.5 maand!!! :)

nu geen zin om het allemaal uit te rekenen.. het enigste wat me nu duidelijk is is dat me vorige cyclus 42 dagen was en deze x waark nu ongi van ben zeg maar ook zoiets.. weet niet goed welke dag ik nu moet tellen omdat t in t weekend alleen maar bruinverlies was en zo minimaal.. en pas op maandag werd t echt meer en bloed ;)!!

en de keer daarvoor zat ik zelfs tussen dag 47 en 52 in.. :S

Maarja goed.. als t zo blijft heb k dus een lange cyclus.. Ga nu eerst ff met me doggy knuffelen en erna ga ik eens kijken hoe ik t gemiddelde ongeveer uit moet rekenen...

Liefs en kus voor jullie X

20. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi Bergje,

Super dat je meisje zich het ijs lekker laat smaken!!

Wij weten helaas nog niks. Gisterochtend om 8 uur de dokter gebeld. Helaas moeten we langskomen voor de uitslag omdat ze zulke uitslagen niet telefonisch vertellen. :x Als we dat hadden geweten had vriendlief gelijk een afspraak voor maandagochtend gemaakt.

Moeten nu wachten tot donderdagmiddag 17 uur :(.

Wordt wederom dus weer vervolgd....bleg...ik hou niet van cliffhangers.

Liefs Mumm

Deel Deze Pagina