November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Lieve Carola, Mumm, Marjon en Maya: Kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van Bergje en Piekie. Veel succes (alhoewel je er zelf natuurlijk niet zo heel veel aan kan doen...) en houd de moed er zeker in! Ik ken een heleboel meiden bij wie het iets langer heeft geduurd, maar die nu een heel lief klein babietje hebben. Ook dat horen jullie vast vaker....Maar we duimen voor jullie dat jullie ook snel met een dikke buik rond mogen lopen.

@Hier: Vandaag bij verloskundige geweest. Ze schatte de kleine iets onder gemiddeld, terwijl bij 20 weken precies gemiddeld. Moet nu wat rustiger aandoen, vooral op het werk. Voor mij erg moeilijk (zoals jullie wellicht al gemerkt hebben). Maar alles voor het goede doel! Verder een te laag Hb, dus goed op mijn voeding letten.

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: jeejtje je zal wel ff bezig geweest met al die 120 pagina's terug lezen!

@ mumm: balen dat je nu extra lang moet wachten!

@ nike: rust nemen hoor meid! anders dan krijg je straks hetzelfde wat ik had en ik ben er niet eens sportief bij! mijn kindje is behalve van ijsjes haha denk ook vooral heel erg gegroeid van de rust in het ziekenhuis! wanneer ga je met verlof?? je kunt altijd eerder gaan je werkgever krijgt 1000 % vergoed en zelf merk je er qua salaris ook niets van!

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Ik begin nu elke dag wat later met werken, in overleg met mijn werkgever. Planning is dat ik over 6 weken met verlof ga. Ik hoop dat ik tot die tijd mag blijven werken. Zo niet, jammer maar helaas. Alles voor de gezondheid van het kindje.
    Hoe is het bij jou? Gaat alles nog goed? Fijn dat je kleine meid in ieder geval goed groeit!

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Net terug van dokter. Met vriendlief is niks aan de hand.
    Nu ben ik aan de beurt. 3 maanden lang temperatuur opmeten en als er in de tussentijd niks gebeurt dan door naar de gyn.

De dokter sprak heel hoopvol 8): 'Het kan ook zijn dat het aan jullie beide ligt.'......'Fijn om te horen meneer'

Ga me vanavond maar eens mokkend inlezen in temperaturen.
    Schijnt heel normaal te zijn zei hij...en werkt beter dan ovulatietesten...laat ik er daar nou nog 15 testen van in de kast hebben liggen......:)

Fijne avond jullie

PS: Een leuk lichtpuntje van vandaag is wel dat de huizen van Piekie en mij nu echt gebouwd gaan worden!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: Balen dat je moet gaan temperaturen. Maar alles voor het goede doel he! Houd de moed erin. Geukkig met vriendlief niets aan de hand en hopelijk met jou ook niet. Hebben jullie gewoon pech gehad en ben je heel snel zwanger! Dikke knuffel.
    En leuk dat de huizen gebouwd gaan worden! Wanneer moeten ze klaar zijn?

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Mumm, Dat is ff balen.. maarja goed mischien is dat ook wel het punt waarom ik het onbewust steeds uitstel om naar de HA te gaan.. Kwil liever niet aan ovutesten enz beginnen.. maarja goed.. eens moet je wel ;)

Succes Meid!!!

Ik heb nu 2 weken vrij :D in nijmegen beginnen morgen de zomerfeesten :D beter bekend als de 4daagse feesten!! Helemaal zin in.. Maandag waarschijnlijk veeeeel lol maken @ Roze maandag in tilburg :D Super al die verschillende mensen die schijt hebben aan hun levensstijl enz ;)

Heb er dus nu al helemaal zin in :D

Gisteren was ik voor de eerste dag niet ongi meer.. dus het klussen kan beginnen whaahaha ;) Vriendlief zei wel we kunnen evt wel met die ovu testen gaan proberen.. maarja goed.. weet je vind t allemaal zo lastig enz want tja 2 streepjes dat je tegen je eisprong aan zit wil nog niet zeggen dat t raak zou zijn.. Tja we zien wel.. zit nu ongeveer op dag ummmmm of op dag 12 of op dag 14.. naja kzal wel pas weer over ong. 10 dagen me eisprong hebben whahaha ;)

Nou meiden ik ben er vandoor moet nl om 10 voor 4 @ Laser behandelingen zijn voor me onderbenen en oksels :D Gelukkig zijn me oksels BIJNAAAA KLAAR :D

Fijne avond nog xxx

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Zomerfeesten :D
    Ik ga maandag nog even de stad in met twee vriendinnen. Verder sla ik dit jaar even over.
    Veel plezier! En succes met klussen weer!

@Piekie: Hoe bevalt de Zwangerfit? Ik ben toch niet gegaan. Kon nog een keer mee doen voor de zomerstop. Ze stoppen dan zes weken omdat ze geen ruimte hebben kunnen huren. Helaas heeft het dan voor mij te weinig zin. Ben nu gaan zwemmen. Ga twee keer per week. Beetje saai in je eentje maar wel lekker!

Fijn weekend meiden!

8. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

lekker rustig hier! Lijkt wel een beetje op hoe het op het werk is (regio midden gaat nu de 3e vakantieweek in, dus vrijwel iedereen is weg...)

@ Mumm: Opbouwend zo'n arts! Hiephoi, op die uitspraak zat je te wachten! :( Vervelend dat je nu moet gaan tempen. Moet dat de hele cyclus door, of alleen in de weken rondom je eisprong? En dan ook nog eens 3 maanden volhouden vóór je naar de gyn kan.

@ Nike: bij ons gelukkig geen zomerstop. het wordt bij ons door een fysiotherapeute en een ergotherapeute gegeven, gewoon bij hun in de praktijk. De ene is nogal van het 'afbeulen', dat is echt zweten geblazen. De andere is iets relaxer, iets meer van de gezelligheid. We hebben ze om en om, dus dat is prima!

@ Carola: lekker aan het feesten geweest? Lekker dat je vakantie hebt, ga je nog weg? Volgende week zijn alle feesten toch weer voorbij? :p

@ Bergje: hoe is het ermee? Hoe bevalt het verplicht rust houden? Is het nog te doen, wordt je helemaal gek van het niksen?
    Om eerder te zijn lijkt het me echt niks om lang van te voren thuis te zitten, ik denk dat ik daar behoorlijk lamlendig van zou worden. Gelukkig is het (nog) niet nodig en mag ik gewoon doorwerken tot wek 36. Wel neem ik lekker alle vrijdagen in augustus vrij (normaal eens in de 2 weken), dus deze week wordt voorlopig mijn allerlaatste week met 5 dagen werken!

Vrijdag weer bij de verloskundige geweest en alles gaat prima met de uk. Hij schopt en groeit lekker door, ligt al met zijn koppie naar beneden en ik heb vrijwel nergens last van. Alleen het in slaap komen wil niet altijd even goed. Ik ben een zij-slaper, dus dan komt mijn buik op het bed te liggen. Alles wat tegen mijn buik aankomt wordt begroet met flink wat duwtjes en schopjes/stompjes. Dat is op zich erg leuk, maar als ik wil slapen en het martas wordt ook op deze manier uitgebreid begroet, dan vind ik dat iets minder grappig... Ik heb het ookal met een voedingskussen geprobeerd, maar daar wordt op dezelfde manier op gereageerd. Dus uiteindelijk val ik dan maa rop mijn rug in slaap, maar dan zijn we vaak alweer een uurtje of 1 à 2 verder...

Ik begin ook een berenvachtje te krijgen op mijn buik! Echt een heleboel witte donshaartjes steken opeens de kop op. En langzamerhand ontstaat er een bruin pigmentlijntje vanaf mijn navel naar beneden... Dus ook als je niet met je buik in de zon zit, krijg je zo'n lijntje.

Afgelopen weekend hebben we bericht gekregen van het KDV. Ze hebben plek op onze wensdagen vanaf 1 feb. Ik wil per januari weer aan de slag, dus dat wordt even een maandje dingen regelen... Op zich irritant, maa rook wel prima dat ik dan rustig aan kan beginnen met werken en niet direct vol aan de bak kan (nou ja, voor zo ver je dat kan zeggen van 3,5 dag werken ;))

9. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

het is een beetje heel erg rustig hier ;) Even een berichtje om te zorgen dat het topic niet onvindbaar wordt...

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Piekie, Zeker lekker aan t feesten.. Vandaag liepen alle wandellaars bij ons door de straat!!! Was erg gezellig :)!!!

Verder ben ik volgende week nog vrij alleen helaas heeft vriendlief zich verteld.. en is hij allleen maandag en dinsdag nog vrij.. maarja goed ach we gaan maandag op dinsdag gezellig naar een hotellentje aan t veluwemeer @ putten geloof ik!!!

En verder kom ik me dagen wel door hoor :D

Het is hier idd erg stil.. ik d8 echt kzal wel heeeeel wat bij moeten lezen.. maar viel tegen ;)

Meiden fijne dag nog xxx

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Altijd leuk om de wandelaars voorbij te zien komen. Bij ons kwamen ze gisteren over de dijk. Ben helaas dit keer niet gaan kijken. Moest de hele dag werken.
    Morgenavond nog wel even de stad in. Heb er zin in!
    Jij nog veel plezier en alvast fijne dagen @Putten.

@Piekie: Berenvachtje heb ik ook al een tijdje. En die streep ook! Die wordt bij mee steeds duidelijk zichtbaar en ook langer...
    Verder dat niet in slaap kunnen komen: wel herkenbaar en erg vervelend. Bij mij houd ie gelukkig na 5 minuten wel op met protesteren en kan ik toch gewoon op mijn zij in slaap vallen.

En Bergje hoe is het met jou? Al een paar dagen niets van je gehoord? Gaat het nog allemaal goed? Begin me een beetje ongerust te maken.

Andere dames: op vakantie?

12. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden!!

Ik moet nog 1 dagje en dan begint mijn 2-weekse vakantie! Afgelopen weekend een vakantie geboekt voor 3e week van september, wilde eerst niet gaan vanwege het nieuwe huis maar, met het vooruitzicht dat we volgend jaar hopelijk in de troep zitten van de bouw of de luiers zitten, hebben we toch maar geboekt :D!!
    Maar eerst volgende week naar Texel!!!

Wat gaaf om de 4daagse voorbij te zien komen!!! Lijkt me geweldig!
    Vervelend voor hen dat het zo warm is..

Hier wil het ook maar niet afkoelen...behoorlijk vervelend als je met een projectje bezig bent ;) maar ach..alles went.

We klussen genoeg en hoop dat het deze maand raak is en dat we het tempen vanaf de volgende cyclus niet nodig hebben!! Fingers crossed!!

Fijne avond meiden! :) En slaap lekker alvast, op rug, buik, of met de benen in de lucht voor de niet zwangeren ;)

Liefs Mumm

13. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike, waar woon je dan ergens? :)

@ Mumm Morgen word het wat minder warm.. max. 24 graden en meer bewolking zoals het er nu naar uitziet en heeel soms kans op een klein buitje.. maarja dat is ook maar goed want morgen is de zwaarste dag.. de dag van groesbeek.. (7 heuvelen weg)

Mijn ouders lopen ook mee en zijn ook vandaag weer goed binnen gekomen.. wel hier en daar een blaar natuurlijk!!!

Nog 2 dagen te gaan... Echt heb RESPECT voor de mensen die mee lopen.. doe het ze niet na.. :D

14. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

leuk dat er weer een aantal berichtjes zijn :D

Zo door de jaren heen speel ik wel eens met het idee om mee te doen met de 4daagse, zo van, zou ik het kunnen? Maar nu moet ik er echt niet aan denken...

@ Mumm: Lekker zeg, dat je gewoon twee vakanties in het vooruitzicht hebt! Waar gaan jullie in september heen?
    Fijn dat het klussen goed gaat ;) Hier is dat even iets minder, vooral door de warmte en energiegebrek van mijn kant :p (ik duik er vaak een uurtje eerder in dan manlief, dus tja...)

@ Nike: Mooi dat die van jou wat minder op zijn eigen ruimte is :D Ik moet nu echt opletten dat ik niet met mijn buik tegen het bureau aan zit, anders krijg ik echt beurse plekjes op mijn buik! Gelukkig ligt de uk met zijn koppie naar beneden, dus hoofdpijn zou hij er niet van krijgen :p

@ Carola: klinkt inderdaad goed gezellig! Super zeg, dat je ouders meelopen. Hopelijk zijn ze vandaag ook weer goed binnengekomen. Wens ze maar veel succes voor morgen!

@ Bergje: meid, hoe is het ermee? Zit je meisje nog veilig binnen, of doet ze weer verwoede pogingen om eindelijk eens kleertjes aan te krijgen?

15. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Piekie ze zijn weer binnen hoor :D nog 1 dag te gaan van 40 km :D Ben trots op ze!!! :)

Net ff wezen winkelen in de stad en ben er moe van ;) Wou vanavond en morgen ook nog naar de stad.. maar goed dat vriendlief morgen en zat. ochtend ff moet werken kunnen we het niet te laat maken.. ben al zoo brakjes! hahaha

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hey meiden!
    ik heb net even bijgelezen!
    @ mumm: balen dat je moet gaan temperaturen.
    @ carola ik bergijp wel dat je erg opziet tegen de MMM, maar misschien krijg je spijt als je over een aantal maanden alsnog de MMM in moet.
    @ Nike, gaat het al wat beter nu je wat minder werkt??
    @piekie: jij heb een echte voetballer!!!

Wij zijn lekker een weekje in belgie geweest, gewoon de vakantie die we geboekt hadden maar dan wat rustiger aan gedaan. We hebben een rolstoel scooter gehuurd, dat was echt super! ik ben gewoon een dagje in brugge geweest en in plopsa land, mijn zusje was met haar man en kindjes ook naar onze camping gekomen.
    nu weer lekker thuis, nog steeds veel harde buiken maar nog geen bevalling! 36 weken gehaald!
    bij de laatste controle woog het kindje al ruim 5 pond dus al shet komt dan komt het wel goed! 27 ste moet ik weer naar de gyn.

Mijn zus is bevallen van haar dochter! alles goed en vlotjes verlopen! ik heb mijn nichtje nog niet gezien want we zijn vanmorgen pas aangekomen, als het goed is ga ik vanavond ff gluren!

hoe is het met jullie verder??? wel rustig hier iedereen is vast een beetje in vakantie stemming!

17. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ mumm: het lijkt me zo'n gedoe dat tempen. Volgens mij wordt je dan iedere ochtend er aan herinnerd dat het nog niet gelukt is. Maar het is voor een goed doel. Als dit er voor zorgt dat het wel gaat lukken.
    Heb zelf bedacht dat ik er ook maar eens mee moet gaan beginnen. Dan heb ik dat in ieder geval gedaan als het in de toekomst nodig blijkt te zijn

Bregje: Nog een weekje en dan ben je 37 weken en dan mag je bevallen. hou vol je kan het!!!:D

Mijn broer heeft de 4 daagse gelopen ik ben trots op hem.:). Hij is wat stijfjes heeft wat blaren maar verder ging het prima

Ik zelf ben vorige week weer naar de huisarts gegaan. Had namelijk 2 nachten wakker gelegen van de buikpijn.
    Door het kuurtje zou ik, tijdens het pillen slikken, moeten stoppen met bloeden maar ik bloedde gewoon door.
    De huisarst heeft nog gebeld of ik eerder kan voor de echo maar helaas, dit ging niet lukke ivm vakanties.
    Ben nu mega ongesteld (komt door het kuurtje, soort van chemische curretage.) En dan woensdag de echo ik ben benieuwd.

En dan nu maar ff boodschappen doen, puin ruimen en dan vanavond gezellig bbg-en met de visite.

Meiden fijn weekend!!!!

18. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @marjon: ik heb zo'n kuurtje ook wel eens gehad in het verleden bij mij was het toen om even te resetten omdat ik ook 3weken ongie was en dan een week niet. Het bouwt het baarmoederslijmvlies heel dik op en als je dan stopt dan ga je flink menstrueren. dat viel bij mij trouuwens wel mee. Ik geloof wel dat het bij toen geholpen heeft!
    ik hoop dat het bij jou ook zal helpen als een soort grote schoonmaak!

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    He meiden!

Kwam jullie allemaal ff een dikke knuffel geven.. Gewoon zomaar!! :D

Kzit ondertussen ongeveer op dag 21.. en vriendlief en ik gaan morgen naar een hotellentje vlakbij Putten.. Mischien ook nog wel ff een dagje zwaluwhoeve!! :D

Kus voor jullie :)

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Wat lief. Dikke knuffel terug. En heel veel plezier in Putten. Zwaluwhoeve klinkt relaxed!
    Nog gefeest donderdag en vrijdag. Ik ben toch maar niet meer gegaan. Lekker op de bank gehangen.
    Ik woon trouwens in Nijmegen-Noord (Waalsprong tussen Lent en (oud-)Oosterhout). En jij ;)?

@Marjon: Spannend die echo zeg aankomende woensdag. En hoe is het met de grote opruiming? Hopelijk helpt het!

@Bergje: Voel me prima! Maar dat deed ik al. Ik begin nu iedere dag een uurtje later met werken. Nu maar hopen dat de kleine goed gegroeid is. Woensdag naar verloskundige. Dus dan weet ik meer!
    Zo'n rolstoelscooter klinkt goed. Kan me er alleen niets bij voorstellen....:(
    En jij schiet inderdaad al aardig op richting de 37 weken zeg. Begin je het al spannend te vinden?

@Piekie: Hoe is het met jou? Alle spullen in huis? Kinderkamer af?

@Hier: Gisteren druk dagje gehad. Eerst naar de stad geweest. Moesten nog wat dingetjes hebben. Bij een superleuk winkeltje met mega leuke (maar ook erg dure) spullen hadden ze uitverkoop omdat ze gaan sluiten. Alles 50%! Ben niet helemaal losgegaan, maar toch wat leuke spulletjes gescored, zoals supermooi dekentje voor in de wieg en luiertas die ik eigenlijk veel te duur vond.
    Daarna naar de receptie van de bruiloft van mijn neef. Was gezellig om al mijn neven en nichten weer eens te zien. Lekker bijgekletst. Ik zie de meeste neven en nochten niet zo vaak. Jullie?
    Toen op weg naar verjaardag van een vriendin. Daar hoorde ik het nieuws dat een van mijn beste vriendinnetjes ook zwanger is. Echt super leuk! Ze is al 15 weken. Had het nog niet verteld omdat ze het nieuws eerst aan haar ouders wilde vertellen en die wonen in Frankrijk.
    Vanochtend lekker uitgeslapen. Heerlijk! Kan er echt van genieten. Nu kan het nog, denk ik steeds maar!
    Vanmiddag naar de verjaardag van schoonmoeder en dan is het weekend al weer om.

Deel Deze Pagina