@nike: het is een opvouwbare scootmobiel echt zo'n bejaarden karretje!! zal binnenkort een foto plaatsen haha!! Hopelijk is je kindje goed gegroeid!! bij mij was ze de laatste keer ineens weer net iets bovben het gemiddelde na een weekje rust dat wel dus als je kindje nog klein is dan smiddags lekker een tukkie gaan doen! Leuk van je vriendin!! ik ben ook zwanger met twee vriendinnen en mijn zus natuurlijk erg leuk! Super dat je zoveel leuke dingen gescoord hebt!! ik heb inmiddels zoveel dat ik gewoon van gekkigheid nu echt niet meer weet wat ik nog moet kopen haha! ik heb wel nog een romper en shirt gekocht met de naam erop! Ik zi emijn neven en nichten eigenlijk ook nooit zelfs vaak niet op bruiloften, mijn familie is zo groot! en iedereen woont verspreid van texel tot maastricht brabant en drenthe! Alleen bij jubleum die met oma te maken hebben de laatste keer was toen mijn oma 85 werd! ze is inmiddels 88! Hier ook heerlijk uitgeslapen trouwens! gister toen ik naar bed ging zat ik alweer om de drie minuten maar ben gewoon in slaap gevallen! ik was ook zoooooooo moe! vanmorgen veel harde buiken geen idee of het nu door gaat zetten of bij gerommel blijft! vind het wel spannend worden nu! meiden fijne zondag! ik hou jullie op de hoogte! @carola: lekker joh weekendje weg!heerlijk relaxen!! @ maya: meid hoe gaat het met jou nu?? heb je last van allee hormonen e.d??
@ Nike: Babykamer af en alle spulletjes in huis? Euhm, nee, dat kan je nog niet echt zeggen... We zijn wel hard aan de slag. Het ledikantje moet nog 1 keer geschilderd worden (is nu 3 keer gedaan, maar die spijltjes zijn echt een drama), gister hebben we het open kastje voor boven de commode gemaakt, dus dat mag nog een aantal keer geschilderd worden, net als de plank die we op de commode leggen (anders past er naast een aankleedkussen niets meer op) en de vensterbank. Daarna moet de vloer er nog in, moeten we nog iets van gordijnen halen/maken. En we mogen nog flink shoppen! Wat we hebben is het aankleedkussen met hoezen, een wiegdekentje, een voedingskussen en twee setjes kleren in maat 50. En verder zijn de kinderwagen, box en maxicosi besteld... Voor de rest moet alles nog worden opgehaald bij familie of gekocht worden. En oh ja, ondertussen zijn we ook nog bezig met het nieuwe huis en alles wat daarbij komt kijken... Vanaf deze week werk ik nog maar 4 dagen, dus volgens mij moet het allemaal wel goed gaan komen! @ Bergje: lekker dat je op vakantie was en dat je er ook echt van hebt kunnen genieten! Ik ben wel benieuwd naar de foto's van het scootmobiel Spannend dat je weer aan het rommelen bent, en super dat je in ieder geval 'gewoon' de 36 weken hebt gehaald! Hou ons op de hoogte! @ Carola: knuffel terug en geniet maar lekker van de minivakantie in Putten! Hopelijk gaat het weer iets meer meewerken, het is hier vandaag de hele dag al grijs, nat en frisjes. @ Marjon: Heftig zeg, dat je zo veel last van je buik hebt dat je er wakker van ligt! Dat is echt niet fijn. Hopelijk heeft de kuur wel het gewenste effect en wordt je cyclus iets stabieler. Succes meid! @ Mumm: veel plezier op Texel! Geniet lekker van de rust en zo, dat moet haast wel lukken daar! Vandaag trouwens weer een mijlpaal: de uk heeft voor het eerst zo hard getrapt dat het echt pijn deed... Ik zat dwars op de bank met mijn benen een beetje opgetrokken. Schopt hij opeens echt vol tegen mijn ribben aan Dat is dus echt niet een fijn gevoel! Ik ben direct maar even anders gaan zitten, dus het is nog geen tweede keer gebeurd, maar ik vrees dat dit de komende 10 weken nog wel vaker zal gaan gebeuren.
@Maya: Hoe is het met jou? Al een tijdje niets van je vernomen. Lekker vakantie aan het vieren? Nog last van de bijwerkingen van de Clomid en Pregnyl? Zie aan je banner dat je vruchtbare periode weer voorbij is. Hoe was het deze maand met je eitjes? @Mumm: Mocht je dit nog lezen. Geniet van je vakantie op Texel! Hopelijk valt het mee met de regen....
hey meiden! VAKANTIE GANGERS: VEEL PLEZIER! Vandaag mijn nieuwst nichtje gezien WOW is toch wel echt heeeelll klein! gek dat dat ook in mijn buik zit! Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, ik voelde mij niet goed, en had flinke pijnlijke harde buiken. Ontsluiting nog steeds 2 cm...urine en bloed zijn nagekeken maar ze zouden bellen als er iets mee was en dat is niet gebeurd dus het zal wel meevallen! Mijn bloeddruk was iets hoger als normaal. morgen heb ik controle bij de gyneacoloog, dan zal ik de uitslag wel uitgebreid krijgen maar er is in ieder geval niets urgents! vanavond maar eens vroeg naar bed! hoe is het met jullie??
Hi meiden! Carola, knuffel terug ( lief!) en veel plezier in Putten! Bergje, gefeliciteerd met je nichtje!! Maya, ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat. Piekie, succes met de laatste kamerklusjes en shopuurtjes, heerlijk neuzen tussen babyspullen!! Nike, succes woensdag bij de verloskundige! Hier nog steeds een vage boel qua ovu-testen. Heb deze maand geen enkele positieve gehad ( of het ligt aan die testen, gebruik dit merk deze maand voor het eerst)..en zou nu wel al over mijn eisprong piek moeten zijn.... We klussen om de dag vanaf dat ik niet meer ongi ben dus we moeten nu toch wel in de buurt zitten . Kan niet wachten tot ik kan testen, heb alleen geen idee wanneer dat is... ( neem de banner deze maand niet serieus) Tot volgende week! Liefs Mumm
hallo! hier even de update na controle> gisteren voelde ik mij niet goed dau smoesten we ff langs komen in het ziekenhuis maar alles was in orde. Vandaag controle, het kindje is ingedaald en ik heb genoeg vruchtwater. omdat het einde in zicht is wordt het zwaarder en daarom ontstaan ook wat klachten. dus rustig aan blijven doen en tja...nu is het wachten tot de kleine zich aandient!!
@ Nike, De zwaluwhoeve is heeeeeeeerlijk, maar helaas hebben we er een dagje Dolfinarium van gemaakt was ook leuk hoor.. Het was bij de zwaluwhoeve badpakken dag en kga niet naar een sauna om in me badkleding te lopen!!! Whahaha... Ik zal je wel ff een berichtje sturen met me woonplaats ennuh ben Donderdag en vrijdag idd nog naar de stad geweest Was leuk!! @ Mumm.. op welke dag moet je nu dan ong. zitten? ik zit ongeveer op dag 23 denk k.. Maar kan ook 23, 25 of 26 zijn Hahahaha heb de dag genomen wanneer ik zeg maar ook echt de hele tijd bloed zag Dus als me cyclus weer 40/42 dagen zit duurt t nog wel ff ik moet wel zeggen dat een cyclus van zolang wel echt voor je gevoel ook heel lang duurt..
@Bergje: Fijn dat alles goed was bij de gyn! Spannend zeg. @Mumm: Wat irritant zeg van de ovutesten. Volgende maand een ander merk proberen? En om de dag klussen schijnt heel goed te zijn! @Carola: Ben benieuwd waar je woont! En grappig dat jij juist niet in badpak naar de sauna wil. Ik heb het juist andersom. Mij krijg je er niet zonder badpak of bikini in...ben vrij preuts. Pff een cyclus van 42 dagen. Dat duurt inderdaad wel erg lang zeg. Morgen naar verloskundige. Ben wel erg benieuwd of onze kleine nu wel goed gegroeid is. Heb in ieder geval al een paar dagen enorme spierpijn in mijn buik. Verder vandaag sollicitatiegesprekken gevoerd met kandidaten voor vervanging tijdens verlof. Wel erg vreemd. Vind het toch best moeilijk om het straks over te dragen aan iemand anders en het zelf helemaal los te laten.
@carola: dolfinarium vind ik zoooooooooooo leuk!!! ik ben er pas 1 keer geweest! heb je een leuke mini vakanti egehad?? @ nike: je werk loslaten is ook moeilijk, probeer er niet door te stressen dat is niet goed voor de groei van je kindje! helaas ben je lekker toch niet onmisbaar, net als ik hihi! Wel fijn dat je zelf iets te zeggen hebt in de keuze voor je vervanger! ik ben een beetje bang dat mijn vervanger mijn werk beter doet dan ik... @nike: ik hoop dat je kleintje goed gegroeid is!! @mumm: ben benieuwd of deze ovulatie testen uiteindelijk nog een eisprong aangeven...maar ik denk ook dat je met om de dag klussen wel goed zou moeten zitten. ben benieuwd ik duim voor je! ik duim uiteraard ook voor de andere meiden!!
@ Nike, de eerste keer vond ik dat ook eng hoor.. zo helemaal naakt.. het gevoel dat iedereen je bekijkt... maar na 10 min. was dat gevoel helemaal weg en moet zeggen nu vind ik het heeeeeerlijk.. als ik me badkleding aan wil ga ik wel naar een gewoon zwembad!!! Je hebt trouwens een berichtje @ bregje..Dat duurt ook echt lang.. Zit nu ongeveer (als me cyclus weer zo lang is) op de helft..dus we wachten rustig verder... Dolfinarium was leuk maar was er 2 jaar geleden ofzo ook nog geweest..toch beetje teveel van t goede want zo groot vind ik t niet en t blijft op een paar shows na toch hetzelfde Ben helemaal trots op mezelf want vorige week is penetratie 2 x gelukt en deze week ook al 2 x en dan zitten we pas op de woensdag WOEIII
Vandaag bij verloskundige geweest. Waarschijnlijk is de kleine goed gegroeid, maar ze kon het niet helemaal goed bepalen. Om alle twijfels weg te nemen, krijg ik maandag een groeiecho bij de gyn. Beetje spannend nog, maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk dat we de kleine nog een keer kunnen bewonderen. Fijne avond!
@ mumm: succes met je ovu testen. misschien heb je deze maand net je piek gemist. @ nike: veel plezier bij de echo het komt vast goed. En doe het rustig aan @ Carola: goed bezig!!!!! @ bregje: vindt je het al spannend worden? Ik heb vandaag de echo gehad. Volgens de echoscopiste kon ze niet veel bijzonders ontdekken. Ze kon zien dat ik net ongi ben geweest. Ben dus dankzij het kuurtje goed schoon van binnen. Helaas is het bloeden maar 1 dag gestopt en daarna weer begonnen. Ook de buikpijn is niet weg. De gyn gaat de foto's nog bekijken en dan kan ik volgende week de ha bellen om te vragen wat de uitslag is en wat het vervolg gaat zijn. Dus wachten we het maar weer af.
@ Marjon, wachten duurt altijd zoo lang he @ Nike aan de ene kant wel prettig om de kleine weer te mogen zien... Zoals jullie weten ga ik volgend jaar aug. trouwen maar nu ben ik vanmorgen met me ma in een bruidswinkel wezen kijken gewoon puur om ideeen op te doen.. wat is dat moeilijk zeg.. kan nu al niet kiezen en dan heb ik maar een paar jurken aan gehad.. Ook is het erg moeilijk omdat het nog een jaar duurt.. deze winkel is normaal vrij prijzig maar heeft nu 50% Korting dus die jurk zou nu zo rond de 650 euro uitkomen.. Maar zowieso je hebt in je achterhoofd toch het feit dat je een ukkie wilt.. en bij veel jurken is de mogelijkheid er om hem groter te maken ivm je buik mocht je zwanger zijn maar bij veel jurken ook niet.. Heb een hele simpele aan gehad die ik erg mooi vind maarja dan sta je daar en denk je vind ik dit over een jaar ook nog mooi? ppff en wat zal Roy ervan vinden.. Tis zooo moeilijk!!! Deze winkel sluit in december ivm ziekte van de bazin vandaar die kortingen.. maarja goed.. de service blijft wel tot aan je bruiloft zeg maar!! ze hadden al jurken hangen voor volgend jaar november!!! Dus er zijn nu 2 vragen waar ik zelf nog geen antwoord op weet.. 1 Wil ik nu al een jurk aanschaffen...? 2 vind ik de jurk over een jaar nog net zo mooi? 3 In april ofzo is ook weer uitverkoop in andere winkels dus doen we dit of dat? En ga zo nog maar ff door............... Moeilijk Moeilijk Moeilijk...
dag lieve meiden, ik heb deze maand wel nog clomid genomen, maar ben niet op follikelmeting geweest en heb geen pregnyl gezet... ik probeer me er niet zoveel mee bezig te houden, want ik merk dat ik er lastig van word... het begint echt moeilijk te worden momenteel, dus sorry als ik niet zo vaak kom piepen! maar ik denk aan jullie meiden en zal nog wel op tijd eens komen bijlezen! zeker nu dat het voor bergje aan het afkorten is! succes meiden!
@maya: meid sterkte, hou er rekening mee dat de gevoelens die je hebt ook kunnen komen door de clomid! Ik kan mij wel voorstellen dat het je gaat frustrerenals het niet wil lukken, maar meid geef de moed niet op! hier de 37 gehaald! wie had dat nog gedacht, nu kan ik gaan aftellen! begin nu wel heel nieuwsgierig te worden! @carola: wat betreft trouwjurken tja moeilijk dilemma, als het je droomjurk is dan moet je hem maar misschien gewoon aanschaffen en indien nodig de jurk laten vermaken op een dikke buik! als je droomjurk er nu niet bij zit tja dan denk ik dat ik niet voor een andere zou gaan omdat die goedkoper is. Ik heb het dilemma van trouwjurken niet gehad omdat ik gewone kleding aan heb gehad! ik had een beginnend buikje maar wij hebben het ook zonder poespas gedaan. fijn weekend meiden!
@Maya: Dikke knuffel voor jou. Kom gewoon langs wanneer je zin hebt! Kan me voorstellen dat het soms erg moeilijk is. De wens is zo groot. Niet opgeven he! @Carola: Ik zou alleen een jurk kopen als je er helemaal verliefd op bent en ze hem eventueel kunnen aanpassen als je zwanger zou zijn. Anders zou ik wachten. Stel je voor: je vind hem strkas niet meer mooi of bent in verwachting, dan kan je nog een nieuwe jurk aanschaffen. Heb je niets aan die korting. @Bergje: 37 weken! Wow! Kan me voorstellen dat het nu spannend wordt. Vermaak je je nog een beetje? Ik zie best wel een beetje op tegen het verlof. Geen idee hoe ik die dagen door moet komen. Fijn weekend! Morgen lekker dagje naar Amsterdam met twee vriendinnen! Als het mooi weer wordt, gaan we lekker waterfietsen over de grachten.
@nike: ik zag er ook tegenop maar vriendlief en stiefdochterlief waren er nu 3 weken! en we zijn natuurlijk ook nog een weekje op vakantie geweest. verder rommel ik een beetje in de baby kamer alle puntjes op de i . en natuurlijk poetsen!! ik ben nu wle klaar dus als het nu nog 3 of 4 weken duurt dan wordt dat misschien wel lang!