November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

#1241 Mumm84, 30 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2010
    Hi meiden,

Hier een bericht vanuit ons vakantieadres ( draadloos internet in vakantiehuisjes en campings is tegenwoordig heel normaal schijnt...).

Voordat we van huis vertrokken heb ik voor de zekerheid een test gedaan ( in het kader van wel of geen alcohol) en ik test ineens gewoon positief :$!!! Ik bleef er de hele heenreis in de auto mee in m'n hand zitten, veel te bang dat de 2e streepjes verdwenen:p.

Ik rook alles al zo scherp de laatste dagen en heb geen ongi klachten. Alleen de ovu-testen bleven negatief of gelijk aan het teststreepje dus ging ik nergens vanuit. Tot die test!

Bij de eerste test van afgelopen woensdag zat ik nog meer dan een week voor NOD. Gister op aandringen van vriendlief weer getest om er nog wat zekerder van te worden (zo'n krappe week voor m'n nod) en wat blijkt...weer 2 STREEPJES!!!
    De CB test hebben we bij de eerste mogelijkheid gelijk aangeschaft en deze brandt nu in m'n koffer meiden!! Omdat we het zekere voor het onzekere nemen en nuchtere vriendlief eerst de CB wil zien hebben we afgesproken dat we deze test maandagochtend doen. Ook omdat ik zo vroeg voor NOD positief testte..het kan nog alle kanten op..;) maar we gaan alleen van de goede kant uit:p

Ik hoop zo dat het maandagochtend van de test af spat dat ik zwanger ben!!

Bergje, mocht jouw uk zich binnenkort melden, dan neem ik het zwanger-stokje graag van je over! Succes met de laatste loodjes!

Zodra ik weer nieuws heb meld ik het!

Liefs Mumm

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: met heel veel liefde zou ik het tokje aan jou willen overgeven!!!!! meid ik ben heel benieuwd ik hoop het zo voor je!!! Wordt wel tijd dat er een zwangere bijkomt ook voor de andere om de moed er in te houden!!! Mumm ik duim voor je met de clear bleu!!! maar twee + testen , al voor je NOD?? ik denk dat de hormonen er dan wel afspatten!! ik heb voor mijn NOD niet + getest. heb je nog andere klachten??? bijvoorbeeld groeiende (')(')??

poely en nemo zijn by the beiden zwanger dus er zijn wel zwangere bij gekomen de afgelopen peride. alleen er moeten er nog een paar bij komen!!!!

over (.)(.) gesproeken die van mij zijn weer in de groei en ik zit echt al op formaat zeer ellendig hangende D....nu is het wel genoeg!! iedereen heeft het ook meer over mijn tieten dan over mijn buik!
    @nike en piekie: hoe is het met jullie (.)(.)??

3. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mumm: Wow, meid, wat zou dat gaaf zijn zeg! :) Hopelijk geeft de test van maandag een knalpositieve uitslag! Ik zal voor jullie duimen!

@ Bergje: wat borstn betreft is het hier al een poosje rustig (gelukkig), maar er komt vast nog wel weer een groeispurt aan de komende weken!
    Buik begint ook echt steeds groter te worden...

Vandaag weer een babykamerklusdag, lekker verven, schoonmaken en zo. Volgende week het laminaat er in, dan is het echt bijna klaar!

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ow Mumm Meid ik duim zooooooo voor je dat je maandag gewoon een CB test heb met dik ZWANGER erop :D Zou geweldig zijn!!!!! :D

DUIM DUIM DUIM voor jou!!!!!!!!! :)

Fijn weekend meiden !! Kus xxx

5. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    mumm: wat spannend!!!!!
    Zou wel helemaal geweldig zijn:D
    Ook ik draai mijn duimen blaauw!! Op naar een knal positieve test maandag

6. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Thanks meiden!

We kunnen niet wachten tot het maandag is!!
    Gaan dan alleen wel weer naar huis maar dat maakt ons nu niet meer uit hihi!

Wel last van kriebelende tepels maar geen pijnlijke (.) (.)

Wordt vervolgd en duimen maandagochtend :p

LIefs Mumm

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Wij hebben gezinsuitbreiding!! een puppie!!! een kleine zwarte chihuahua! heel lief!

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

HI meiden,

Willen jullie me helpen op mijn vakantieadres....
    Heb vanochtend nog gauw getest met de kv2voor5 en nu komt dit er uit...de controlestreep is recht maar de rechter streep is een kronkel. Heb geen nieuwe testen meer en wil met de CB echt tot morgen wachten...wat denken jullie? Is deze test te vertrouwen? Vanaf de achterkant zie ik de kronkel ook, vriendlief begint er in te geloven dat deze test wel positief is. Ook omdat ik totaal geen ongi klachten heb en alles sterk ruik...maar ik hoor het graag eerst van de forum meiden :D

Weet misschien al dat jullie schrijven tot morgen te wachten, I know...maar hoor graag hoe jullie met deze test om zouden gaan..wel of niet vertrouwen = wel of niet juichen..:p

Liefs Mumm

9. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden,

Op een ander deel van het forum wordt bovenstaande test als negatief beschouwd. Denk dat ik deze maand te vroeg heb getest en wellicht daardoor met twee positieve testen zit..
    Ik wacht het allemaal maar af...wat een gedoe dat menselijk lichaam....

Liefs Mumm

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: Wat een spanning zeg! Zou toch zo leuk zijn als het zo mocht zijn. Ik duim samen met de andere meiden heel hard mee.
    Heb eerlijk gezegd geen idee hoe je deze test moet interpreteren. Staat er niets in de handleiding?

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje wat super lief :D heb je een foto van je Pup? en hoe heet hij/zij? :) Kwil er ook zoo graag eentje.. maar we hebben nu al echt teveel dieren en werk nu echt nog teveel.. ben blij dat Gizmo nu bij me moeder is als ik moet werken :)

@ Mumm ppfff moeilijk he.. Ik durf helemaal niks over de test te zeggen heb er nl net zo weinig of zelfs nog minder ervaring mee dan jou ;) Succes met w8ten meid!!!

Meiden dikke kus voor jullie xxx

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: ik weet het ook niet maar ik denk twee strepen is twee strepen met kronkel of niet!

nog een dagje meid!

Onze pup is joe genoemd door manlief. We hebben nog een hondje die moet er nu ff aan wennen.
    zal binnenkort ff een foto posten!

13. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Mumm: Wat irritant, die testen! Mijn ervaring is dat de 2v5 alleen een streep geef als er echt HCG in je urine zit. Dus of je nou vroeg test of laat, een streep betekent dat er iets aan de hand is in je lijf.
    maar zo'n gekke kronkel heb ik nog nooit gezien! Volgens mij is die test niet goed, en kan je er ook niet op vertrouwen dat die klopt. Wel ben ik het met Bergje eens, hij geeft 2 strepen, en ook goed zichtbaar. Dat is bij mij nooit gebeurd op momenten dat ik niet zwanger was (dan bleef hij echt wit).
    Hopelijk geeft die CB-test duidelijkheid! Spannend!

@ Bergje: toen ik de eerste regel las van je berichtje over gezinsuitbreiding, dacht ik dat je bevallen was :D. Leuk hoor, een hondje erbij!

Hier het hele weekend weer in de babykamer aan de slag geweest... Nu deze week 's avonds nog wat schilderklusjes en dan zaterdag het laminaat er in. dan zijn alle grote klussen echt gedaan en hoeven we alleen nog maar te shoppen en in te richten... :p
    Verder hebben we ook een geboortekaartje uitgekozen! We wilden het eerst zelf ontwerpen, maar we hebben een hele leuke gevonden (wel een beetje duur, maar ja). Alleen moeten er wel wat dingen aangepast worden, maar volgens mij is dat niet echt een probleem.
    Vanavond hebben we partneravond van Zwangerfit, ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn!

Werk ze weer deze week!

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Mummmmmmm we w8ten op jou berichtjeeeeee... xxxx

15. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    mumm ik ook!!! ik hoop het zo voor je!!!!

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    ......................................................................................

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: Ik wacht met de andere meiden mee! Hoop het zo voor je!
    @Bergje: Wat leuk een pup! Ik wil een foto :)
    @Piekie: Fijn dat de babykamer opschiet en je geboortekaartjes hebt uitgekozen. Dat geeft waarschijnlijk een hoop rust.

Hier vandaag echo gehad. Alles gelukkig goed. Kleine is iets onder gemiddeld qua grootte en ook wat minder vruchtwater dan normaal. Maar alles binnen de normaalwaarden, dus niets om ons zorgen over te maken!

18. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike fijn om te horen meid :)

19. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nike: fijn meid, zo was het bij mij inderdaad ook en na 4 weken was ze weer helemaal op het gemiddelde hoor! ook bij mij weinig vruchtwater maar voldoende!
    ik begin nu wel echt dik te worden by the way! weeg nu ook 70 kilo!!! (ik begon met 54)

ik hoop dat met mumm alles oke is!

20. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hoop t ook.. had allang een berichtje verw8 van dr.. :(

Deel Deze Pagina