@carola: ik vraag mij ook af wanneer je ei is als je cyclus zo lang is....wel jammer dat je ongie door is gekomen! hopen dat het echt ongie is omdat het soms ook wel eens wil stoppen! ik probeer mijn kind binnen te houden nu want morgen is vrijdag de 13e en dan wil ik n iet bevallen!!
Whahahaha Bregje dat is ook wat idd Duim voor je Wat was je uitgerekende datum ook alweer? *Schaam Schaam* Hier de ongi nog niet door gezet.. zal die dan toch vandaag of binnen nu en 2 dagen komen? Het leek er echt op.. maarja.. niet dus Betekend wel dat ik vandaag weer op dag 40 zit klinkt gek maar ben blij dat het nu eindelijk een beetje goed lijkt te gaan.. en me cyclus de zelfde lengte aanhoud als de 2 keren ervoor wel langer.. maarja ach Nou ik ga werken.. Fijne dag meiden xxxx
@carola: mijn uitgerekende datum is de 20 ste dus ik mag nog even doorlopen hoor! vannacht weer buikpijn..hmm maar eigenlijk weinig harde buiken wel kies/tandvleespijn ik lag dus weer wakker! zo maar ff de tandarts bellen. twijfel een beetje of ik iets met die buikpijn moet.....gisteren wel ontlasting gehad dus dat zal het dan niet zijn.... werk se voor de werkende
Zo mijn inloggegevens weer gevonden, zodat ik weer kan reageren! @Bergje: Lukt het nog met de baby binnen boord houden vandaag? Hoe is het met de tandpijn? Tandpijn is echt niet relaxed, dus hoop dat de tandarts je er vanaf heeft geholpen. Wat zielig van je pupje. Hopelijk gaat dat niet vaker gebeuren. @Carola: Pff die lange cyclussen van jou zeg. Is wel een goed idee om ovutesten te gaan gebruiken volgende maand. Dan krijg je hopelijk een beetje een idee wanneer je eisprong is. @Piekie: Haha die boxkleed perikelen bij jou zeg! Hebben wij met de lamp gehad. Uiteindelijk wel een mooie gevonden. Dat boxkleed van mij hebben we bij een hele dure kinderwinkel in Den Bosch gehaald, waar ze ook allemaal hele mooie kleertjes hebben (40 euro voor een broekje, jurkje of truitje ). Ik ga 5 weken van te voren met verlof en begin er ook echt naar uit te kijken. Nog anderhalve week werken. Ik slaap steeds slechter 's nachts door de kleine druktemaker, dus ben ook behoorlijk moe overdag. @Mumm: Jij houdt het wel spannend zeg! Goed dat je huisarts zo met je meedenkt en er een concreet plan is. Weet je al wanner je de uitslag krijgt? Zal morgen weer eens een buikfoto gaan plaatsen. Moet ze nog even van toestel op computer zetten.
Hey meiden ik kom weer ff gezellig mee kletsen; Wat een dilemma's met die boxkleden succes!!! Bregje nog ff volhouden en dan is vrijdag de 13e voorbij mumm wat een gedoe ik duim gewoon door!!! Wel fijn dat je meteen een verwijzing hebt gekregen voor de gyn. Carola op naar de regelmatige cyclus en het lijkt mij een goed idee die ovu testen. Kan in ieder geval geen kwaat. nog ff nike en piekie en dan kunnen jullie genieten van je wel verdiende verlof. hier is alles rustig. Ben dinsdag maar weer eens bij de huisarts lang geweest. Ze gaf aan dat alles wat ze konder onderzoeken onderzocht was en dat alle uitslagen goed waren. goed nieuws dus. Helaas heb ik nogsteeds dezelfde klachten en bloed ik dus gezellig door. Dus ben ik doorverwezen naar de gyn. Ik heb een afspraak op 01-09. Stiekem blijf ik hopen dat ik deze af mag bellen.
en dan ook nog even mijn buikje!! (eigenlijk ben ik inmiddels best wel dik!!) Bij de tandarts kon ik ik niet terecht hij ging vandaag op vakantie. dus dan maar ff wat huismiddeltjes gehaald en hopelijk dat dat wat helpt... in veband met d ebuikpijn 's nachts nog even gebeld met het ziekenhuis lijken toch gewoon vvor weeen te zijn...dus afwachten als ik slecht blijf slapen dan willen slaappillen voorschrijven. maar dat wil ik niet tandar
hoi meiden: gisteravond om 23.00 uur een harde buik met een raar gevoel erbij. ik ben gaan douchen en heb tot ongeveer 2.30 uur met een regelmaat van 4 minuten deze harde buiken gehad. was zowat naar het ziekenhuis gegaan!! maar het werd minder pijnlijk en ik ben in slaap gevallen tot half 4 toen plassen en niet meer van die hard ebuiken.,....... ik dacht dat mijn ging komen!!! nu weet ik het echt niet meer!!! zou dit nou een begin zijn geweest of niet?
@ Bregje, ik zou als ik twijfel gewoon ff bellen hoor.. EN WAT EEN MEGA SCHATTIG SNOEPJEEEE!!! Ben verliefd!! Wat voorn hondje was t ook alweer? Nog 6 daagjes dus..tot je uitgerekende datum Spannend! Ik durf er niks over te zeggen of dat een begin is geweest.. ben daar zoo niet in thuis @ Nike, Hoop het idd echt want nu is niks duidelijk @ Marjon.. Veel succes meid Weet hoe je je voelt
@carola: het is een chihauhau maar dan wel zo'n grotere hij weegt nu al anderhalve kilo. Hij is zo schattig maar ook zoooooooooooooo stout! ben nog steeds geen mama! gisteren naar de dienstdoende tandarts geweest, kiespijn was geen zwangerschapskwaaltje maar echt een zenuw! dus een wortel kanaal behandeling, hij moet nog een keer open en schoongemaakt worden als de kleine er uit is! Nu het gevoel alsof ik op mijn bek ben geslagen! Ik heb maar wat paracetemol genomen, jeejtje wat is dat vervelend tand/kiespijn! hoe is het hier meiden? drukke weekenden?? mumm en carola al ongie te bekennen??
bregje: ik denk de ligt te puffen, maar nee je was bij de tandarts. Succes met je kiespijn!!! Ik heb vandaag ff een baaldag. Had gister een verjaardag met een paar zwangere en een paar baby's/ kleine kinderen. Zat ik daar tussen al bloedend en met buikpijn. Ben er ff helemaal klaar mee!!!!!! 1 x in de maand een paar dagen bloed oke maar al vanaf november 3 weken in de maand:x Daarnaast heb ik last van koorstuitslag, ben moe en misselijk. Goed weer genoeg geklaag Zometeen komen m'n ouders, broers, schoonzussen en m'n neefjes en nichtjes langs.
@Bergje: Auh kiespijn door beknelde/afstervende zenuw. Dat is erg pijnlijk weet ik uit ervaring. Ben je blij dat je geholpen bent! En wat heb je nog een mooi bescheiden buikje zeg. De mijne is volgens mij al groter! @Marjon: Goed dat je bent doorverwezen. Kan me voorstellen dat je baalt van al die zwangeren/kinderen in je omgeving. Word je echt met je neus op feiten gedrukt. Vanmiddag gezellig een high tea gehad voor de verjaardag van een vriendin. Lekker met zes dames heerlijk gegeten. Zit nu nog vol van al die lekkere hapjes . Nog anderhalve week werken. Ben nu echt aan het aftellen merk ik. Al lijstje gemaakt wat ik allemaal nog wil doen tijdens mijn verlof. Nu maar hopen dat ik daar nog aan toe kom...(maar ook dat het niet TE lang gaat duren).
He meiden, Hier ook een janken-om-alles-weekend. Afgelopen week en dit weekend van 4 vriendinnen ( 2 close, 2 minder close) gehoord dat ze zwanger zijn. Ik brak volledig.... En ik zit inmiddels op dag 47. Morgen bellen naar de dokter dat de bloeduitslagen direct wil en niet tot woensdag ga wachten. Ik ben ook koortsachtig. Zweet me rot, darmen spelen op en m'n (.) (.) staan nog steeds op scherp. Vanochtend uit woede een test gedaan en deze was weer negatief. Dus het is mij een raadsel waar m'n ongie blijft.... Wordt vervolgd. Liefs Mumm
Hey meiden, even een kort berichtje, ik zal vanavond even uitgebreid reageren! Nu drukdrukdruk op het werk (is prima hoor, niet echt complexe dingen, vooral allerlei info op papier zetten). Bergje: wat spannend allemaal nu, zeg! Waarschijnlijk toch allerlei voorwerk wat je lichaam aan het verzetten is. Mooi buikje, zeg! Mumm: ow meid, wat heb jij een rotweekend gehad zeg, zit je zelf midden in allemaal onzekerheid, krijg je dat soort nieuws van alle kanten... Af en toe lekker je emoties laten gaan kan behoorlijk opluchten. Ik hoop zo voor je dat de uitslag van je bloed positief is, ookal zal dan de onzekerheid in je hoofd vast nog even voortduren. En anders naar de gyn, hopelijk kan je daar dan heel snel terecht! Nike: wow, ook zo'n bescheiden buik! ik zal die van mij vanavond plaatsen. Marjon: hopelijk stopt dat bloeden heel snel en ga je je ook weer beter voelen. Wat is verder het plan de campagne? Ik ga weer aan de arbeid, tot vanavond!
@nike: jij bent mooi gegeroeid! dat shirtje past over een paar weekjes niet meer hoor!! @ mumm: meid wat een rot week! toen bij mij de kinderwens er was maar bij vriendlief nog niet kwam ook de een na de nader met nieuws! ik gunde bijna niemand meer een zwangerschap omdat ik zelf zo graag wilde! heb ik nog het geluk gehd dat ik na het besluit ervoor te gaan niet lang meer hoefde te wachten. Met mijn kies gaat het gelukkig eindelijk wat beter nu, voel het nog flink maar niet meer zo erg dat ik mijn kies eruit zou willen trekken. @ PIEKIE: ik ben heel benieuwd naar jou buikje!! Maya: lees je nog mee meid??? ben heel benieuwd hoe het met je gaat! NEt bij d egyn geweest, ze heeft gestript, waarschijnlijk heb ik ween moeheid omdat ik al zolang weeen heb. Daarom heeft het dan niet doorgezet ze zei dat w eeigenlijk hadden moeten komen die nacht dat ik regelmaat in de weeen had. Ik heb nu ruim 3 cm ontsluiting en mijn vliezen komen erdoorheen waardoor deze op knappen staan, waarschijnlijk is alleen het breken van mijn vliezen voldoende om alles in gang te zetten als het strippen nu niet voldoende werkt. dus wahhahaha spannend! vandaag wil ik mama worden!
He meiden en moeder bergje???????????!!!!! Zou wel erg snel zijn rond dit tijdstip maar bij een vriendin was de eerste er binnen 6 uur dus ik schat de kans nog best in Persoonlijk vind ik 16 augustus een top datum: mijn lievelingsopa was op deze dag jarig. En dat blijft toch altijd een speciale datum! Vanochtend naar de dokter gebeld, uitslag was nog niet binnen. Vanmiddag weer gebeld, uitslag was binnen. Negatief helaas. ( dikke vette snik snik snik natuurlijk) Ben nu wel wat opgeluchter maar niet wijzer. Ongi blijft nog steeds uit. Morgenochtend naar de gyn bellen voor een afspraak. Heb ik net voor 5-en natuurlijk al snel geprobeerd, maar ze kon alleen zien dat ik evt woensdag op een andere locatie terecht kan. Helaas kon ze daar geen afspraken voor maken. M'n geduld wordt dus voor de 2e keer op de proef gesteld.... Mooie buik Nike! Ben benieuwd naar jouw buik Piekie! En naar de naam van de Bergje-beeb!! Carola en Marjon, hoe is het met jullie? Liefs Mumm
@mumm: wat jammer meid! hier nog geen beeb hoor! wel wat hard ebuiken maar jah....die heb ik al zo lang....geloof dat dat ook nu het probleem is! hopelijk zet het vannacht door.
@ Bregje, Tand/kies pijn kan heeeeeel vervelend zijn.. Was er afgelopen x ook ziek van toen bleek dat er een ontsteking in me kies zat en dat tie getrokken moest worden omdat t nog een melkkies was Jemig ging door de grond vd pijn!!! En dat Hondje Echt heb de foto nog eens bekeken KWIL ER OOK ZO EEEEEEEN!! Wat een dotje !!! Hier nog geen ongi te bekennen? Snap er echt niks van.. Na mijn ongi ga ik toch echt wel ff de huisarts bellen.. Nu bellen heeft voor me gevoel geen zin omdat ik dan voor volgende week een afspraak maak en dan waarschijnlijk ongi ben en het niet uitkomt enz... Oww Meid nu word t wel heel spannend!!!!! Denk aan je.. En succcccccessssssss Ben zoo benieuwd idd ook naar de naam van jullie mooie wondertje @ Marjon wat zegt jou huisarts ervan dan? Ik kan me voorstellen dat je op zo een moment je echt helemaal kut voelt @ Mumm...Jemig 4 meiden die opzich allemaal dichtbij je staan dat is veel zeg...En wat klote zeg dat je bloedonderzoek negatief geeft.. Nu is t echt afw8ten op je ongi.. Knuff voor jou!!! ik zit nu ong. op dag 43.. weet t niet precies hoor maar zal er niet veel naast zitten.. Naja en nog geen bloed.. baal als een stekker aan de ene kant.. want zondag hebben we een geboekt met ontbijt en Sweet Break bij de zwaluwhoeve.. Kvind dit zoo chill maar niet als ik ongi ben Kzie wel eens vrouwen lopen met een tampon in.. nou sorry hoor ziet er echt niet uit En kweet zeker dat ik me dan ook zoo onzeker en niet fijn voel.. een vriendin zei probeer dan het touwtje een beetje naar binnen te doen maarja dan ben ik vet bang dat ik m er niet meer uit krijg enz...en of dat zowieso al lukt hahaha!! Nou goed.. We w8ten af.. Verder helemaal nergens last van.. Meiden fijne avond