November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Bergje: wow, wat spannend zeg! 3 cm ontsluiting al, hopelijk gaat het vannacht inderdaad doorzetten en ben je morgen mamma! Het lijkt me echt een heel raar idee!
    Heel veel succes en sterkte, meid! Zet hem op enneh, elke wee is er weer eentje dichterbij ;)
    Ik kan me ook echt niet voor stellen dat ik nog maar 6 weekjes en dat het daarna op een gegeven moment echt gaat beginnen (of eerder natuurlijk, je weet maar nooit)... Het voelt nog behoorlijk als een ver van mijn bed show.

@ Mumm: bah, meid, dus toch negatief! Hopelijk komt je ongi snel, zodat je weet waar je aan toe bent. En ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan, zodat je meer duidelijkheid kan krijgen over je cyclus en zo! Dikke knuf voor jou en je mannetje.
    Succes met nog een nacht wachten.

@ Nike: volgens mij gaan we ongeveer tegelijk stoppen met werken, kunnen we elkaar daarna hier komen vermaken ;) Mijn laatste werkdag is 26 augustus, dus nog een paar dagen!

@ Carola: touwtje naar binnen kan prima hoor, het is dan wel even vissen om hem er uit te krijgen, maar beter dat dan dat je zo'n charmant blauw draadje langs je been hebt lopen :p Ik deed het met squashen ook zo, na het sporten nog even de sauna in en dan lekker douchen, daar wilde ik geen touwtjes bij...
    Hopelijk zet je ongi eerder door, of blijft die nog even weg tot na zondag (al hoewel dat nog best wel even weg is).

En tadatadaa:
    Bekijk bijlage 94557
    mijn buik met 33+6, of te wel, vandaag.
    Manlief wilde een beetje experimenteren met de spiegel, die niet echt schoon is... Maar het effect is wel grappig!
    Ben benieuwd of het nog zo'n mooie ronde buik gaat worden de komende weken. De uk is al behoorlijk aan het indalen, waardoor mijn buik vooral aan de onderkant groeit momenteel.

Met de stoelgang gaat het iets beter, maar het houd nog niet over. Misschien dat ik ook maar verse pruimen ga halen, in de hoop dat dat helpt. De laatste keer dat ik die at (ergens half juli), kon ik direct rennen naar het toilet en spoelde alles er in een keer uit, en natuurlijk weer dikke problemen de dagen erna (ik had er 3 op, vast een beetje te veel van het goede).

Deze week komt de proefdruk van het geboortekaartje binnen! Ik ben echt heel benieuwd hoe die er in het echt uit komt te zien!

En tot slot nog even een update vanaf het boxkledenfront: Van mijn moeder en zus heb ik het afgelopen weekend nog handige tips gekregen, dus ik definitief besloten om zelf te gaan naaien! Nu het ontwerp en de stoffen nog kiezen, maar dat gaat vast goed komen. 8)

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Piekie Mooie buik joh :D en wat super leuk dat je zelf een boxkleed gaat maken :) Ennuh Kzal het zien zondag ;) En anders zit er niks anders op dan het touwtje naar binnen doen ;)

3. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    wat een mooie buikfoto's

Bregje spannend!!!!!

Mumm: Meid dikke knuffel voor jou!!! Voelt %^%$$^he als er iemand in je omgeving zwanger wordt. ook al gun je het die ander nog zo erg. Hoop dat je snel een afspraak kan maken bij de gyn

Carola: wachten duurt lang he!!!!! :(
    De vorige keer dat ik bij de huisarts was heeft ze aangegeven dat er geen afwijkingen zijn gevonden bij de echo en dat ook de uitslag van het uitstrijkje goed was. Verder kon ze niet veel onderzoeken en vroeg wat ik wou. Of ik verder onderzoek wil hebben of dat ik het zo wil accepteren?:(

Hoezo wat wil ik. ik wil van dat bloeden af zijn en zwanger worden. Ze kon me nog niet doorverwijzen omdat het zwanger worden nog niet is gelukt maar wel voor het bloedverlies. Ik heb nu een afspraak staan bij de gyn op 01-09, ben benieuwd. Ben nu maar begonnen met tempen en hou bij of ik last heb van buikpijn en bloedverlies. Kan geen kwaat en misschien geeft het duidelijkheid

4. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    joehoe vannacht ben ik mama geworden van prachtige dochter Evi charlotte! Om 2 uur waren we in het ziekenhuis en om 3.40 uur was ik mama! Ik kan snel bevallen! Wel een scheur en dus hechtingen. Maar het viel mij alles mee! Ik laat jullie binnenkort uiteraard meer weten!

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ BREGJEEEEEEEEE YEAHHHHHHHH :D T kon ook natuurlijk niet heel lang meer op zich laten wachten he na die 3 cm ontsluiting!!! :D

En Evi Charlotte Wat een mooie naam :D Superrr!!!!

GEFELICITEEERD :D!!!

@ Marjon wachten duurt idd lang :( Jemig wat vervelend zeg al dat bloed.. ben ik blij dat ik dat in t begin van t stoppen met de pil heb gehad en niet nu.. Maar baal ook zeker voor jou hoor :(

En idd vaag wat de Huisarts zei over dat acepteren of verder onderzoek..

Loop al de hele week met hele mooie en sexi boxershortjes aan hahahaa ivm inlegkruisje.. kwil niet het risico lopen dat ik doorlek ofzo.. maar nog steeds geen bloed te zien.. wachten wachten wachten dus maar...;)

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: WOW GEFELICITEERD met je dochter!
    Gisteren niet meer meegekregen dat je gestript was, dus was net echt verrast! Super. En inderdaad een erg mooie naam.
    Hopelijk gaat alles goed met jou en je dochter.
    Geniet ervan.
    @Carola: Bah dat wachten. Kan me voorstellen dat je het goed zat bent.
    @Marjon: Wat vaag van je huisarts zeg. Maar goed, fijn dat je toch bent doorverwezen naar de gyn. Eindelijk wat actie!
    @Piekie: Ook een mooi bescheiden buikje zeg.
    Ik heb ook verse pruimen gehaald. Werkt bij mij prima. Het is pruimenseizoen, dus ze zijn erg lekker!
    En leuk dat je zelf een boxkleed gaat maken.
    @Mumm: Bah meid! Toch echt niet zwanger. Had zo voor je gehoopt. Fijn dat je meteen naar de gyn mag nu. Staat de afspraak inmiddels al?

Hier echt een rotdag vandaag. Drie uurtjes geslapen en moest tot half 8 vanavond werken. Bah voelde me heel rot.
    Nu lekker op de bank en op tijd naar bed. Hopelijk slaap ik vannacht beter.

7. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, Bergje, super zeg! Zijn jullie ineens pappa en mamma! En wat een leuke naam, wordt haar roepnaam Evi? Als het bij ons een meisje zou zijn, zou ze Lotte gaan heten (naar mijn moeder, die heeft Charlotte als 2e naam). (mmm, moet ik dit wel typen? Stel je voor dat het toch een meisje is... Nou ja, dan weten jullie het vast ;))
    Gaat alles goed met jou en de kleine meid? Geniet ervan!

@ Nike: balen, meid, dat je zo slecht slaapt! Dan valt het werken extra zwaar. Hopelijk houd je het nog vol de laatste paar werkdagen. Maar als het echt niet meer gaat, gewoon stoppen, he? Je hebt recht op verlof vanaf eind deze week, dus maak jezelf niet 'kapot' door maar door te gaan. Daar heb je alleen jezelf mee!

@ Marjon: wat raar dat de huisarts dat zegt! Hij/zij kan je toch gewoon verwijzen naar een gyn? Die hebben doorgeleerd voor dit soort zaken, een huisarts niet! Als ik jou was zou ik stoppen met onderzoeken bij de huisarts en een verwijzing naar een gyn vragen, zodat die verder kan kijken wat er aan de hand is. Dat continu bloeden is niet echt iets 'normaals' lijkt mij...

@ Carola: jij kan tenminste nog sexy boxershorts aan! :pVoorlopig zit ik nog wel even met de tent-broeken en übercharmante zwangerschapsbh's (waarom komt er niemand op het idee om daar iets hippers voor te verzinnen?). Binnenkort ga ik eens kijken voor voedingsbh's. Daarvan zijn in ieder geval wel mooie te krijgen! Probleem is alleen nog wel hoe groot ik die moet halen... Krijg ik nog meloenen, of blijven het sinaasappeltjes?
    Oh ja, en dan nog na de bevalling dagen/weken met kraamverband en dikke maandverbanden rondlopen, dat zijn echt reusachtige dingen vergeleken met inlegkruisjes :$

@ Mumm: hoe is het met jullie? Krijgt het negatieve nieuws langzamerhand een plekje? En is het nog gelukt met het maken van een afspraak op korte termijn? Heel veel sterkte en succes samen!

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

He meiden,

Heb even expres niet gepost. Maar lees dat Bergje mama is! Wauw!! Gefeliciteerd!! En wat een super lieve leuke naam!!

Zonet terug van gyn.
    (Weet even niet meer wie het was die pas op 1/9 een afspraak heeft maar met pushen kom je een end. ;))

Ben definitief niet zwanger ( daar gingen we al vanuit)
    En ben definitief ook kerngezond.
    Ongi kan een maand uitblijven dat is heel normaal. Mijn vraag hoe de testen dat positief zijn geworden gaf ze als antwoordt dat het vals-positieve testen waren....en ze echt ook nergens een spoor van een miskraam ontdekt. Hoeft ook niet van mij. Vertrouw de zwangerschapstesten na dit bezoek absoluut niet meer.

Als m'n ongi nog 2 weken uitblijft moet ik weer terug en wekken ze de menstruatie op. Maar gezien de pukkels op m'n gezicht barst het binnenkort hopelijk los!

Zal ook niet meer zoveel posten hier, de afgelopen weken waren echt slopend en we gaan ons lekker opladen! Ohja...en vieren dat het huis nu echt gebouwd gaat worden!

Liefs Mumm

9. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Mumm,

fijn dat je al zo snel terecht kon! En dat je iets meer duidelijkheid hebt gekregen.

Ik snap het heel goed dat je even een beetje afstand wil nemen en nu lekker tot rust wilt komen.

Ze zijn sinds de bouwvak nog niet weer begonnen met heien, geberut vast na de grondoverdracht komende week... Ik laat het je wel weten als ik mijn bed uit gedreund wordt :p

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Piekie kwil graag met je ruilen hoor ;)

@ Mumm, Spannend zeg dat er nu echt een begin word gemaakt aan jullie huisje :D Super!!! en tis nu idd ff afwachten.. en ik weet er alles van wachten duurt lang :( Succes meid!!!

Hier een slopende dag op me werk achter de rug.. een kindje was gevallen op haar kin en dat moest gehecht worden met 4 hechtingen.. maarja geen goed of bereikbaar nummer van die ouders in de kind gegevens.. Erg vervelend en we waren maar met zn 3e aan t werk.. dus uiteindelijk 1 collega naar de HA gegaan met de kleine meid en de schoonmaakster ons geholpen met de kids.. maar die kinderen waarvan veeeel kleintjes waren allemaal al de hele ochtend veel aan t huilen en slecht slapen en alles waar ze niet vrolijker van werden ;) Dus een heftig dagje.. dat was dus van 8 tot 6 erna met het nieuwe konijntje van me werk naar de Dierenarts want die was gebeten door het grotere konijn... naja goed toen weer naar me werk gebracht en nu gebroken achter de pc ;) maar heb niks te klagen ben allang blij dat ik de afgelopen 3 weken veel heb kunnen en mogen werken :D Meiden fijne avond xxx

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: Meid begrijp heel goed dat je even wat minder hier komt. Doe gewoon waar je je goed bij voelt. Je bent altijd welkom!
    Hoop voor je dat dat snel met een positief bericht is. Ook voor de andere meiden.
    Ondertussen leuke dingen doen en bezig zijn met je nieuwe huis! Dikke knuffel.
    @Carola: Wat een dagje zeg. Kan me voorstellen dat je dan helemaal gaar bent.
    @Piekie: Ik wil ook al een voedingsbeha aanschaffen, maar inderdaad welke maat :(
    Qua werk/ slapen: Al twee nachten veel beter geslapen, dus kan er weer even tegen. Nog even een weekje doorzetten.

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hey meiden!
    bij deze mijn vreselijke bevallings verhaal! haha niet dus.
    het was appeltje eitje eerlijk gezegd, ik hoop dat jullie ook zo mogen bevallen!

story: strippen leverde niets op dus om 23.00 uur gewoon lekker naar bed gegaan. om 12.00 dacht ik dat ik wel weer om de 5 min weeen had. dus om 1.15 uur het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat ik kon komen. manlief dacht dat we voor niets zouden gaan.....om 2 uur waren we in het ziekenhuis. aan de ctg half uurtje toen bleek om de 6 minuten ontsluiting werd gecontroleerd was nu 4 cm. de verloskundige brak de vliezen en zei na 2 uur terug te komen. ongevee r10 minuten en 4 weeen later leek het alsof ik moest persen...dus in paniek op de bel gedruk de vk kwam en voelde 9 cm ontsluiting het klopt zei ze dat je moet persen voor ik wist was ik mama!!!

om 3.44 uur is Evi geboren.

zal ook een fotootje plaatsen maar: niet het moois eraf kijken he!
    ze woog trouwens 3160 gr.

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    vers geperst!

14. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
  15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Wow wat een mooi meid zeg!
    En je bevallingsverhaal: mag ik ook zo...?
    Geniet ervan. Gaat alles goed met jullie?

Hier lekker weekend. En dan nog drie daagjes werken. Aftellen dus.
    Morgen even de stad in. Kadootje kopen voor mijn nichtje. Die viert zondag haar verjaardag. Zondag naar haar verjaardag.
    Verder geen plannen. Lekker relaxen en morgen genieten van het mooie weer hopelijk.

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Wow Bregje wat een Schatje zeg :D En idd wat een goede bevalling zeg :D Jij ff geluk :) Geniet maar lekker van die mooie spruit voor je het weer zijn ze alweer groot ;)

Ben gisteren naar een festival in Alphen aan de rijn geweest.. t was ff rijden (1.5 uur) Maar heb me zeker wel vermaakt :D

Vandaag opruimen & boodschappen doen en heeel mischien vanaaf visite :) En dan morgen om 7 uur opstaan en wegrijden naar de zwaluwhoeve :D we hebben een arr. met ontbijt erbij dus moeten er om 9 uur zijn :D Erg vroeg maar erg chill :D

Naja vandaag op ongeveer dag 47? Weet t niet precies want me agenda ligt op me werk.. heel handig want weet dus ook niet hoelaat ik maandag precies moet beginnen? hahaha!!
    En heb vandaag een test gedaan en natuurlijk negatief.. Kga nu maandag of dinsdag ook ff de dokter bellen.. want word er nu wel lichtelijk gestoord van :(

Nou meiden geniet nog van het weekend!!! :D
    Kus voor jullie xxxx

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Goed dat je de dokter gaat bellen meid! Wie weet onderneemt ie wel snel actie.
    Veel plezier morgen in de Zwaluwhoeve. Hoop voor je dat de ongi nog een dagje uitblijft.

Vanavond lekker in mijn uppie op de bank. Vriendlief gaat pokeren met vrienden. Maar eens kijken of er wat leuks op tv komt (volgens mij niet). En anders begin ik aan een nieuw spannend boek.

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

#1358 Mumm84, 21 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2010
    Hi meiden,

@Bergje, mooie meid!! Dat wordt vechten voor de jongens over een paar jaar....!!!

Voordat dat ik echt stop met het forum wilde ik jullie nog wat laten weten. Ik ben ongesteld geworden!!! Denk dat het bezoek aan de gyn wat 'los' heeft gemaakt. Zowel geestelijk ( Ben er toch meer mee bezig dan ik wilde) als lichamelijk, want donderdagochtend was ik ongi!!! ( Ben er nog nooit zo blij mee geweest! )

Zoals eerder aangegeven laat ik het forum de komende maanden even voor wat het is.

Fijne avond nog meiden en Carola en Marjon: good luck! Ontvang wel graag een pb bij mooie berichten ( ook van de zwangeren natuurlijk:p)

Liefs Mumm

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hier lijkt het er eindelijk op dat me ongi vandaag echt is..

nu is het echt bloed wat ik vanmorgen bij t afvegen had.. Dat mocht ook wel eens op dag 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd hoelang ik ongi ben..

Hoe is het met jullie Meiden? :)

XxxX ga nu gauw werken.. dus fijne dag :)

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Pff Carola dag 50!! Heb je de dokter al gebeld?

Hier alles goed. Vandaag zaken overgedragen aan mijn vervangster op het werk (voor zover dat kan in 1 dag). Nu nog twee a drie dagen alles afronden.

Deel Deze Pagina