In mij vorige berichtje typte ik het precies goed: LIJKT!!! Want na gisteren ochtend geen bloed meer gezien!!! Word er nu echt gestoord van.. als ik morgen vroeg nog geen bloed heb ga ik toch echt voor volgende week de HA bellen.. Wou het eigenlijk maandag doen maarja d8 als ik nu ongi ben wat er sterk op lijkt en ik weet niet hoelang t aanhoud dan kan ik moeilijk een afspraak maken... Naja goed we wachten af.. Bregje hoe gaat t met jou de kleine en je mannentje? @ Nike nog maar een paar daagies tot je verlof.. Wat gaat de tijd snel!!
@BERGJE!!!GEFELICITEERD!!! Wauw geweldig voor je!! De laatste keer dat ik je 'sprak' ging het nog over zwanger zijn (ik ben ook al heel lang niet op het forum geweest). Geniet ervan met zijn 3tjes!!! Liefs Poely
Het is echt stillentjes hier Heb vanmorgen de HA gebeld want nog steeds geen bloed.. kan volgende week donderdag om half 9 terecht vriendlief gaat gelukkig ook mee Ben benieuwd wat ze zeggen want ze vroegen niet eens waarom ik een afspraak wou maken.. en of ik in die tussentijd nog bloed ga zien...
@Carola: Goed dat je de huisarts hebt gebeld en fijn dat je samen met vriendlief terecht kan. Hoop dat er snel wat uitkomt/ actie wordt ondernomen. Dit is niet leuk meer @Poely: Leuk dat je weer eens langskomt en gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat alles goed met je?
Ha meiden, even een kort berichtje voor ik onder de douche en daarna in bed duik. Het gaat allemaal prima hier, maar heb het even druk op werk en ook 's avonds. Afgelopen maandag bij de verloskundige een liggingsecho gehad, en zoals ik al dacht is de kleine al helemaal ingedaald. Naast wat extra pitstops op het toilet heb ik er verder geen last van. Leuk om de kleine man nog even te zien! En het is nog steeds overduidelijk een jochie! Morgen laatste werkdag, daarna verlof... Raar idee vind ik dat, hoor. Heb jij dat ook Nike? Carola: succes met het wel-niet-spelletje met je cyclus en goed dat je naar de ha gaat. Wel laat dat je pas volgende week terecht kan, of is dat je eigen keuze geweest? Doei! Piekie
@Piekie: Vandaag is mijn eerste verlofdag. Weggaan gisteren bij het werk en alles daar achterlaten voelde vreemd. Maar nu ik een maal thuis ben, kan ik er al enorm van genieten. Heb een lijstje gemaakt wat ik nog allemaal wil doen...ben benieuwd waar ik aan toe kom. Vandaag nog niet veel gedaan. Fijn dat de kleine goed is ingedaald! Geniet lekker van je verlof.
@ Nike dit is idd niet leuk meer.. vind dat ik vaak genoeg uitgesteld heb om de HA te bellen.. dus laat me nu niet zomaar weg sturen... @ Piekie, dat is me eigen keuze me vrije dag was dinsdag deze week en tja had ze toen gebeld omdat ik maandag d8 dat ik ongi was.. ennnuh tis echt een wellus-niettus spellentje maandag namelijk in de ochtend bloed.. en nadat ik me tampon uit had gedaan niks meer.. dinsdag en woensdag niks.. en vandaag op t werk tijdens na t plassen met afvegen bloed.. naja de rest vd middag ook niks meer.. en nu net na t plassen met afvegen weer wel.. ben benieuwd of er straks wel of niet iets in me inlegkruisje zit Jaja die heb ik de komende dagen maar ff standaard in en ff too the point Ik ben volgende week donderdag vrij en dan kon vriendlief ook vandaar Wat grappig dat Jullie (Nike & Piekie) op een paar dagen na gelijk lopen Spannenddd!!! Nou hou jullie op de hoogte..
hey meiden! @nike lekker joh verlof gewoon van genieten en je niet schuldig voelen!! @ piekie ook al bijna verlof? @poely tjee alweer 20 weken!!! @carola ik denk dat het verstandig is om naar de huisarts te gaan ook als je ongie wel komt, want het gaat al een lange tijd niet helemaal normaal. hier gaat het redelijk, ik heb echt veel te veel borstvoeding inmiddes cup x ofzo! dus voor evi is het moeilijk drinken. maar ze is wel heel zoet! echt een heerlijk kindje! ze slaapt het liefste bij mama haha! en ze doet aan lopendeband poepen! verder heb ik veel last van mijn bekken dus daardoor kan ik nog niet alles wat ik zou willen. dat is het gevolg van zo'n snelle bevalling. maar met zo.n lief en mooi kind heb ik eigenlijk niets te klagen hoor!
Bregje ben ondertussen al wel benieuwd naar een foto van jullie mooie poppentje nu ze alweer een week oud is Ennuh idd t is niet normaal meer.. maar volgens mij nu wel zeg maar een beetje echt ongesteld.. jemig wat komt dat er twijfel achtig uit.. maarja ben van niks zeker meer dus we wachten af..
bergje lieve meid, ik heb de afgelopen dagen vaak aan je gedacht hoor! een hele dikke proficiat met jullie mooie meisje Evi Charlotte! voel zo net echt intens geluk voor jullie! geniet er maar goed van! en de andere mama-to-be's: heel veel succes hoor!
@Bergje: Fijn dat het zo goed gaat met Evi! Hoop dat je snel ook weer wat mobieler bent. En cup X . Ik heb nog steeds cup A. Ben benieuwd hoe dat bij mij na de bevalling zal zijn... Oh ja en loslaten lukt al aardig hoor! Kan er al echt van genieten. @Maya: Leuk dat je even langskomt en bedankt voor de succes wensen. Dikke knuffel. Gisteren lekker gaan shoppen in Arnhem. Kwam met 5 volle tassen terug. Haha! Daarna even op bed met de laptop gaan liggen. Twee uur geslapen met de laptop op schoot Straks lekker uiteten met vriendlief. Nog even met z'n tweetjes genieten.
@Maya: thanks meid! hoe gaat het met jou?? @ nike: ik verlang langzaam aan terug naar mijn cup a! (alhoewel als ik straks met een c blijf zitten kan ik er ook wel mee leven) Deze borsten passen echt niet bij mijn lijf! Voor Evi is het echt zieleig zie kan zowat niet drinken de melk spuit er uit! Te weinig melk is niet fijn maar te veel zorgt ook voor de nodige hindernissen. Ow meiden geniet van je dikke buik en vergeet er straks geen afscheid van te nemen! ik mis mijn buikje wel een beetje! zal nog ff een fotootje van evi erbij zetten.
@Bergje: Wat een dropje! Ben je inmiddels al wat mobieler? Hoe is het met de andere meiden? Lekker weekend gehad? Piekie nu ook verlof toch? Kun je er al van genieten? Hier lekker rustig aan doen en mijn lijstje afwerken. Net even naar tandarts geweest. Moet een nieuwe vulling, maar dat mag gelukkig even wachten tot na de zwangerschap.
oh wat een mooi meisje bergje!!! echt zo een schatje!!!!! hier alles wel ok hoor... net een maand terug de pil genomen, bah! maar gisteren weer de laatste genomen! en volgende week op vakantie! wat kijk ik ernaar uit seg!!! ik ben dus wel met clomid en pregnyl gestopt, ik voelde me er echt niet goed bij... ik was er 24/7 mee bezig, en nu is het echt wat minder, gelukkig, dus wie weet hebben we toch eens geluk he!
@maya: Waarom ben je weer met de pil begonnen? om er even niet mee bezig te zijn of had dat een andere reden? Ik kan mij goed voorstellen dat je het met de MMM niet meer zo zag zitten. Ik hoop echt dat je ook heel snel een beebje in je buik hebt! Piekie en nike: zijn jullie lekker van je verlof aan het genieten?? nike niet alleen maar je lijstje he...ook gewoon een beetje genieten! en lekker niets doen daar groeit je kindje goed van! Ik heb echt zo'n mooie en lieve dochter maar ik wil toch even klagen....pfffffffffff mijn bekken doet zeer en als we het nog maar eens hebben over poepen..... Ik krijg liever een kind als dat ik moet poepen!!! Hoera de aambeien zijn terug door de bevalling en eerst een weekje obstipatie en nu helaas niet meer...maar die cactus die moest er wel uit! dus nu nog ergere aambeien en ik vrees dat de scheur die ik door d ebevalling heb opelopen ook wat open is gegaan...iemand nog tips?? de aambeien zalf die ik heb mag niet gebruikt worden als ze bloeden...tja volgens mij doen ze dat maar ik vloei ook nog door de bevalling..(die matrassen die in het kraam pakket zitten heb je echt nodig....en nog meer als de pakken die erin zitten) Ik heb nog van die sray gehaald hemoclin ofzo...maar die lijkt ook wat te brande op de scheur dus durf niet meer zo goed..... Uieindelijk heb ik er maar bepanthen opgesmeerd (zwanger meiden die moet je in huis halen en ook vitamine D en vitamine K) als het voor tepel kloven helpt dan misschien ook wel voor anale scheurtjes ( wat een kut woord maar tja laten we het beesje maar bij zijn naam noemen) Volgende klacht: borstvoeding: te veel te weinig het si ook nooit goed...inderdaad in mijn geval te veel voedingm zielig voor Evi en zielig voor mij want: 1: Evi verzuipt zowat 2: Evi krijgt er krampjes van 3: Evi verslikt zich 4: Evi kan eigenlijk alleen als ik lig goed drinken (heo moet ooit weer gaan winkelen ofzo???) 5: Ik moet Evi steeds pesten om wakker te worden voor een voeding en eigenlijk is ze dan nog vol van de vorige voeding. 6: als Evi alleen voormelk krijgt dan dan heeft ze sneller weer honger (spreekt punt 5 tegen maar dat geld voor de voedingen waarbij ze dan wel wakker wordt. "7: Evi haar zuigbehoefte wordt niet bevredigd..een speentje wordt afgeraden dus moeders ga er mar met je pink inzitten...maar eigenlijk wordt dat ook weer af geraden dus hang je tiet er maar weer in...maar tja dan verzuipt ze weer zowat en terwijl ze al zo vol zit en niet op je tepel mag sabbelen want daar krijg je tepel kloven van...dus Evi heeft een speentje gekregen! 8: ik heb enorme tieten en dat ziet er heel stom uit! (kijk grote tieten is leuk..maar dit ziet erit gewoon niet meer uit. (nike wees maar blij met je Atje ik wilde altijd grotere maar nu ik ze heb!) (carola jij hebt hele grote toch??? heb je daar geen last van???) 9: rennen met deze tieten is echt heel raar! 10: ik heb heel veel straie op mijn tieten...komyt nooi meer goed! 11: mijn tieten lekken! 12: je kan geen fatsoenlijk mailtje typen want dan wil ze eten! terwijl als je niets aan het doen ben slaapt ze heerlijk... tot later!
hey meiden, Ik heb ff niets van me laten horen moet zo af en toe ff afstand nemen. Bregje: gefeliciteerd!!!!!!!!! wat een schatje. En je weet het he klagen mag hier!!! Ik was het van die grote tieten 70g. Ik heb ze al poosje en weet dus niet beter. Ja rennen is niet heel prettig dat zitten ze ergens in je nek. En ja heb vaak last van mijn schouders en nek. Denk dat als ik klaar ben met kinderen krijgen ik onder het mes ga om er een paar cupjes van af te laten halen. Kan je niet een deel afkolfen, zodat het er daarna niet meer uitspuit en evi dat makkelijker kan drinken? of stimuleerd dat alleen maar de aanmaak van nog meer borstvoeding. maya: sorry maar ik snap het niet helemaal. begonnen met de pil? piekie en nike: hoe is het er mee al van jullie verlof aan het genieten of veels te druk om alles op orde te krijgen? Ik heb morgen een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd. Ik ga denk ik meteen maar vragen of mijn man zijn zwemmer in kan leveren dan hebben we dat ook maar gehad. dus wordt vervolgd.............
@marjon: spannend morgen! of 70 G ja...pfoe ik weet niet welke maat ik nu heb maar in ieder geval groter dan D. Ik heb trouwens inderdaad al heel veel gekolfd en heb ook folders gekregen van hyperlactatie (jawel het heeft een naam!) die waren erg nuttig. Ik kolf nu 60 cc af als mijn borsten zo vol zijn dat Evi niet kan drinken, maar het is al beter als het was. Ik heb toch maar besloten om niet verder te klagen en punt 13 te laten voor wat het is haha! Ik heb evreden lib namelijk een hele lieve en knappe dochter die nu heel tevreden ligt te slapen doordat ze net een half uurtje aan mijn enorme tieten heeft gedronken! Hopelijk wordt hiet snel weer meer geklaagd over allemaal wenselijke klachten dIe bij zwangerschap of bevalling horen!
Whahahahahaahahahhaa Bregjeeeeeeeee Neee ik heb een cup 75B dus gewoon normaal Gelukkig niet zeg...!!! moet er niet aan denken @ Marjon Succes Bij de Gyn.. hoor graag van je hoe t gegaan is.. @ Maya.. volgens mij heb ik ook een stukje gemist meid?
@Nike, Bedankt! Ja ben zeer lang niet op het forum geweest. Mijn zwangerschap verloopt goed en het gaat inderdaad zeer snel. Jee voor jou is het ook aftellen zeg!! ben je al zenuwachtig of ben je te druk met de voorbereiding om zenuwachtig te zijn? Je zult wel blij zijn dat het hele warme weer voorbij is... dat ben ik al en dan ben ik geen eens zover!! succes de laatste weekjes en geniet van je vrije tijd nu!! @Bergje, wauw je hebt oprecht een mooi meisje!! Als ik jouw foto's zie, zou ik willen dat de tijd nog veel sneller ging en ik al in jouw schoenen stond. Weet iemand eigenlijk hoeveel er van de het novemberforum nu eigenlijk zwanger zijn?
Ik heb pas geleden de zwanger geteld op het forum. In de eerste ronde 3 zwanger die zijn alledrie verdwenen maar ik weet van 1 dat ze inmiddels is bevallen. ronde twee was ik zwanger ronde 3 of 4 NIke en Piekie en eclipse (die spreek ik nog op hyves) daarna poely en Ellenore is inmiddels ook zwanger. misschien ben ik er nog een paar vergeten die alleen in het begin gepost hebben. dus al met al zijn er toch een hoop zwanger voortgekomen van november meiden allen we moeten nog heel hard duimen voor de meiden die nog niet zwanger zijn! @poely: geniet er maar van hoor die 9 maanden zijn echt voorbij voor je het weet. Vannacht lag ik in bed en dacht ineens: er beweegt niets....geen harde buik...geen dikke buik...hmmmmm owja een babytje in de wieg naast mij!!! WAUW! Poely: ga je weten wat het wordt?? @carola: Wacht maar tot je zwanger bent kan het zomaar ineens een cup G worden!! (marjon als jij zwanger bent dan komt het niet meer in het alfabeth voor vrees ik! )