November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Maya: Ik heb volgens mij ook wat gemist...:(

@Bergje: Je mag best klagen hoor over je mega hoeveelheid borstvoeding en megaboobs! Moet wel lachen om je opsomming :D maar prettig is het niet. En zielig voor Evi. En obstipatie is echt geen pretje. Auh.
    En wat heb je toch een geweldig lief en mooi meisje zeg!
    Haha en dat van ineens geen buik meer (of althans veel minder buik) en een beebje naast je, lijkt me ook heel vreemd!

@Marjon: Hoe was de afspraak bij de gyn vandaag?

@Poely: Geniet van deze weken. In die weken voel je je echt het best, is mijn ervaring. Na de 30 weken wordt je toch echt wat minder mobiel en ga je een stuk minder slapen. Maar dat kan de pret niet drukken:)!
    Ik ben nog niet echt zenuwachtig. Heb nu echt het gevoel van laat het maar op me afkomen allemaal!

Vandaag gezellig twee vriendinnen op bezoek gehad. Heerlijk even bijkletsen. En weer een keertje lekker geslapen vannacht. Dat doet een mens ook goed!

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hahhahaah Bregje hoop t toch echt niet ;)
    Vind het prima zo :D

Morgen eindelijk afspraak bij de dokter.. ga er niet vanuit dat tie veel meer voor me kan doen dan me doorsturen naar de gyn, maar ben toch benieuwd!!!!! Klaat me in ieder geval niet zomaar weg sturen.. maar neem aan dat tie dat niet doet want hij kent ook mijn probleem met betrekking tot me vaginisme!!! Gelukkig al vroeg een afspraak om half 9 heb ik nog lekker wat aan de dag :D en gelukkig sinds vandaag ook nie meer ongi :D dus helemaal fijn :)

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Succes morgen bij de huisarts! En inderdaad je niet zomaar laten wegsturen. Op naar de gyn, zodat je hopelijk snel duidelijkheid krijgt.
    Geniet verder van je dagje.

4. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola hopelijk ben je wat wijzer geworden bij de doc?

Ik ga zo met Evi naar het consultatie bureau (wahaha spannend) het is inloop spreekuur en ik wil haar graag even wegen.

5. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden!

Hier is het verlof inmiddels al weer een weekje bezig en ik moet er nog steeds een beetje aan wennen... Komt misschien ook omdat ik steeds 'moet'-afspraken heb, of dingen in huis 'moet' doen ;) (vooral van mezelf natuurlijk).
    Langzamerhand beginnen we nu wel zo'n beetje alles in huis te hebben, hopelijk krijg ik dan een beetje meer rust in mijn hoofd!
    Het is niet zo dat ik constant bezig ben hoor, maar er zijn nog best wat dingen die moeten gebeuren. Zoals het schoonmaken van de babykamer, het wassen en strijken van de kleertjes en al het beddengoed, boodschappen, laatste dingen kopen, boeken terug brengen naar de bieb, naar de tandarts enz enz...
    Ik ga zo maar even een lijstje maken waar ik al die dingen op zet, dat geeft ook wat meer stuctuur! En dan eens kijken wat ik wanneer ga doen...

@ Bergje: wat een mooi meisje zeg! Balen dat je zoveel voeding hebt, hopelijk past je lichaam de productie langzamerhand aan aan de vraag.
    Het borsten probleem heb ik hier (nog) niet, ik begon met 75B en zit nu op 80C. Dus een beetje meer cup en een beetje vetjes op de ribben. Ik ben benieuwd hoe dat na een week voeden gaat zijn 8).

Zometeen maar eens even goed de tanden poetsen en dan naar de tandarts :( Ik heb er echt geen zin in, maar ja, de komende tijd zal dat niet echt veranderen, denk ik. Daarna even naar de bieb, leuke boeken scoren en wellicht ook even een babyfoon scoren in de stad en iets om mezelf even lekker mee te verwennen! En een duidelijke to-do-list maken :)

En dan morgen alleen maar wat dingetjes in huis doen en verder met een boek en een pot thee op de bank zitten of zo!

Doei!

Ps. het is wel duidelijk dat ik de eerste alinea van dit berichtje getypt heb voor ik ging lunchen, en de rest erna. Beetje verschil in toon, hormonen? ;)

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Meiden heb een doorverwijzing gekregen zonder problemen.. had de zelfde dokter als toen bij mijn probleem met vaginisme dus dat was natuurlijk ook wel gunstig.. Maar hij zei als je eerder gekomen was had ik je waarschijnlijk weg gestuurd.. maar na een jaar zo moet je gewoon door naar de Gyn!!!

Hij doet dus een fax richting de gyn in het ziekenhuis in nijmegen en dan nemen hun contact met mij op voor een afspraak!!!

dus nu maar afwachten wanneer ik gebeld word..:)
    Vind het fijn dat ze nu waarschijnlijk alles gaan onderzoeken enz.. maar vind het ook wel spannend... Hihi

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola fijn meid dat de dokter je gelijk heeft doorgestuurd!

evi woog 3570!! en bij de geboorte 3160, ze groeit dus hardstikke goed!

8. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    carola: fijn dat je bent doorverwezen hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

Piekie: wel genieten he van je verlog niet te lange to-do lijstjes maken

Het ging gisteren goed bij de gyn. Erg leuk mens.
    Ze heeft wat vragen gesteld en me even onderzocht (kon merken dat ze het vaker deed dan de huisarts) en ze heeft nog even een kweekje afgenomen.
    Moet nu twee keer bloed laten prikken morgen de 1e keer en dat op dag 3 van mijn cyclus. Dit om te controleren of mijn hormoonwaardes wel goed zijn en het bloedverlies niet daar vandaan komt. Daarnaast moet ik tempen maar daar was ik al mee begonnen. Op de echo kon ze zien dat ik een uterus bicornis heb. een tweehoornige baarmoeder. Kan geen kwaat en je kan er prima mee zwanger worden. Ook gaf ze aan dat het bloedverlies een zwangerschap niet in de weg kan staan.
    Aan het einde van de maand belt ze op voor de uitslagen als er dan iets afwijkends te vinden is moet ik weer langs komen en anders wachten tot november.
    Ze is ook fertiliteitsarts dus als het voor november niet mogen we weer bij haar langs komen.
    Toen ik de deur uitliep riep ze nog na 'en goed oefenen he'

Kortom het viel me allemaal erg mee.

9. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @marjon: wat fijn dat het zo prettig was bij de gyn! lijkt mij erg positief hoe ze reageerde! hopelijk is het snel raak!

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Marjon, Fijn om te lezen dat je bezoek aan de Gyn mee viel :)

Duim voor je dat het snel raak is ;)

Deel Deze Pagina