Ojee Bergje Spannend hoor vrouw. Nou nog ff een aantal daagjes geduld en dan weet je waar je aan toe bent
mmmm gisteren had ik echt ongikrampjes, maar dan echt aan de linkerkant (is ook kant van eisprong) en nu heb ik weer niets meer he... gisteren was ik extreem happy en vandaag ook best... loop wel wat zenuwachtig rond
Spannend meiden, ongesteld, zwanger... Bij mij voelt het alsof mijn menstruatie eraan komt, dat gevoel heb ik vanaf gister in vlagen, maar er komt nog niks gekleurds uit, enkel extra afscheiding. Zondag is mijn NOD, als alles klopt. Maar ik denk dat ik nog even wacht met testen, mocht ik niet ongi worden. Om te voorkomen dat ik mezelf gek maak. Het wachten op de eerste ongi kan natuurlijk wat langer duren! Alhoewel dat bij Marjon niet zo was... Dus er is hoop Nou ja, we zien wel dit weekend, ik hoop dat de maandagtesters allemaal dikpositieve testen opleveren!. Succes met wachten meiden! Piekie
mmmm morgen 2e dag overtijd en nog steeds geen duiveltjes te voelen of te zien! ik voelde me vandaag extreem happy! en totaaaaaaaaaal geen last van ongi-krampen, wat ik gisterenavond dus wel even had... maar vandaag echt superdagje gehad! daarnet even over kerstmarkt gelopen met men ventje en was zoooooo fijn! morgen ga ik wel al de testjes kopen
@maya: ow spannend!!!! Hier nog steeds boobbbbssss!!!!!!!! verder geen ongi pijn meer dus ik weet het niet...... ik hoop het voor ons!
voor jou ook weer spannend he bergje! hier nog steeds echt geen gevoel ongi ook niet... vanavond naar optreden en kijk er echt nr uit!
@piekie: wat goed dat jij het testen af kan wachten! jij zit met dezelfde spanning als ik mijn NOD is een dagje later....
Hier vandaag lichte buikpijn....maar nog steeds grote (.)(.)!!!! ik heb trouwens al een paar dagen last van maagzuur...iemand enig idee of dit van de etos pillen kan komen? ook moet ik veel boeren?
mmm Geen idee bregje.. Weet alleen door het ontpillen dat je lichaam je echt heeel goed voor de gek kan houden.. dus ik denk ik echt 5 x moet testen (als het zover is) Om te geloven dat ik zwanger ben... Verder volgens de meet dingen op i-net zou vandaag me vruchtbaarste dag zijn? Maarja omdat dit bij iedereen anders is heb ik dus geen idee of dit zo is Wel vanochtend heerlijk geklust Woei.. Naja goed... We wachten nu gewoon weer iets meer dan 2 weken af
zucht, hier nog altijd niets he... mr k heb een vraagje... mijn eisprong is aan de linkerkant geweest, weet iemand waar het eitje zich dan innesteld?
Bergje spannend voor jouuuu morgen kan je testen. Heb je al niet de neiging om te testen??? Maya voor jou ook spannend Heb je nog niet getest???? Nou ik duim voor jullie dames Hopen op nog meer aug 2010 mama's
hey Iltje, bergje en ik gaan allebei morgen testen, maar weet echt niet of ik nog kan wachten hihihi...
ik heb test drang!!!! ben misselijk! maar dat komt misschien omdat ik niet heb geslapen had twee hele kleine logeetjes...die de hele nacht ziek zijn geweest...en test ofzo?????? de hele nacht bedden verschoond! (ik vind mijzelf geslaagd voor de test!) Hoorde ook net dat mijn zus waarschijnlijk vanavond aan gaat kondigen dat ze zwanger is. (iemand heeft zijn mond al voorbij gepraat) waarschijnlijk is ze dan een week of 4 zwanger..... maya, ik kan mij echt voorstellend dat bij jou de test drang nog groter is!! jij bent al drie dagen over tijd!
@maya: nestelt je ei niet gewoon in het midden in???? ik heb echt geen idee hiervan! ik weet zelf niet wanneer mij ei springt en of die links of rechts gaat weet ik al helemaal niet! dus ik zou je echt geen zinnig antwoord kunnen geven. Ik heb behalve een misselijkheid nog steeds BORSTEN! en af en toe een beetje buikpijn, soort steken maar dit lijkt weer niet op ongie pijn.
hey bergje, mss heb je dan wel geluk he! ik ga morgen niet testen, men duiveltjes zijn net doorgekomen op naar volgende ronde
@Maya! Ow wat jammer!! zal ik dan toch even vandaag testen haha ....nee ik moet volhouden! maar lijkt erop dat het steeds meer een ongi gevoel krijg. Vandaag is de dag dat ik ongi zou moeten worden toch?? of is dat dan morgen? misschien dat ik voor ronde twee zonder banner ga, wordt er namelijk een beetje obsessief van.....