@ bergje, ik zou toch wachten als ik van je was hoor, je ziet dat je cyclus echt raar kan gaan doen he... ergens ben ik blij dat ik nu weet hoever ik sta he... op naar volgende ronde! vruchtbare kerstdagen voor mij dus
Ik ga nog niet testen hoor! heb hardstikke buikpijn, en een dikke pukkel op mijn in haha zegt genoeg...hier ook doe het zelven met kerst denk ik!
en bergje, of andere meiden? al nieuws??? anders ideetje om onze NODs op te sommen, zo kunnen we elkaar wat beter volgen... Maya82 ... 2e ronde ... 12 januari
ik doe ook mee; co1984 2e ronde nod 30 dec. zou een leuk oudjaars kadotje worden veel klussen deze dagen
Maya82 ... 2e ronde ... 12 januari co1984 ... 2e ronde ... 30 december eventjes aangevuld, is makkelijker
hey meiden! Nou bij de tandarts tenminste geen gaatjes een meevaller!! rode duivels nog steeds afwezig!! ik heb nog niet getest heb nog steeds een ongi gevoel dus met mijn lief afgesproken nog even af te wachten en niet te testen. ik hou jullie op de hoogte! mijn zus is inderdaad zwanger! ze weet nog niet hoe ver.....derde kindje voor haar!
Ik heb geen plan wat betreft testen, ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat het niet nodig is. dus ik wacht op de duivels die eraan zitten te komen...
Hey Bergje, kom op, moed houden! Geen bloed is goed Ik heb ook al een paar dagen rommelende darmen en af en toe krampen in mijn onderbuik, maar tot nu toe geen ongesteldheid. Ik ga pas zaterdag testen (als het dan nog nodig is), ik vind dat mijn lijf dan lang genoeg de tijd heeft gehad om zichzelf weel op orde te krijgen. Mijn man zei afgelopen weekend, toen ik opmerkte dat ik tot komende zaterdag wil wachten met testen, dat het wat hem betreft ook wel later mocht. Toen heb ik hem maar even verteld dat ik dan al een kleine week na vermoedelijke NOD ben, dus dat ik het dan wil weten. Met de kerstdagen op komst (en dan natuurlijk de bijbehorende drankjes) wil ik op tijd weten of ik een smoesje moet verzinnen. We willen het namelijk niet meteen aan de grote klok hangen (ik heb alleen geen idee of ik dat vol kan houden, volgens mij wil ik het dan van de daken schreeuwen ) Succes met afwachten meiden! En voor mij is het dus nog even: Piekie81 - 1e ronde - 13 december
Heel begrijpelijk pieke81 dat je na bijna een week overtijd wilt testen.. Ik hou 1 dag over tijd denk k nog niet eens vol om te wachten Verder is volgens mij me eisprong geweest.. dus het w8ten is weer aangebroken wel soms beetje gek gevoel is me buik.. maar dat zou wel heel snel zijn..(mocht het raak zijn) Probeer zo min mogelijk op dingentjes die je voelt te letten ivm dat je lichaam je erg voor de gek kan houden Meiden fijne avond
Maya82 ... 2e ronde ... 12 januari co1984 ... 2e ronde ... 30 december Carola25...1e (echte) ronde..26 December Ik heb mezelf er ook ff bij gezet 7 November de laatste pil geslikt en toen ook ff paar weken erbij gerekend dus vanaf 3 December de eerste echte ronde
@ carola: ik denk dat het inderdaad het verstandigste is om zo min mogelijk op kwaaltjes te letten. Ik heb kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap, maar net zo goed op een naderende menstruatie! ronde 1 : NOD 13 december piekie wij gaan echt gelijk op!!! knap dat je zatedag pas gaat testen! misschien test ik vandaag nog wel even....(zou wispelturigheid een zwangerschaps symptoom zijn???)
@ Bregje Spannend.. Laat het ons ff weten he Het is idd slim om te proberen om zo min mogelijk op kwaaltjes te letten.. want je lichaam kan je zoooo voor de gek houden.. Merkte ik ook wel met het ontpillen.. Jezus zeg ik had veel vd bekende zwangerschapskwaaltjes.. en als je iets graag wilt .. tja dan lijkt het al heel snel of je zoiets voelt
Maya82 ... 2e ronde ... 12 januari co1984 ... 2e ronde ... 30 december bergje ... 1e ronde ... 13 december Carola25...1e (echte) ronde..26 December ziezo meiden, lijstje even aangevuld, graag volgende keer even de vorige ook kopiëren. thxkes! meiden ik duim voor jullie hoor! maar idd je lijf kan je enorm voor de gek houden!!!!! en de symptomen van ontpillen zijn dezelfde als de symptomen van een zwangerschap he!
@ Bergje:leuk dat we gelijk lopen! Spannend he, dat afwachten... Sinds vanmorgen heb ik weer behoorlijk buikkrampen, maar nog steeds geen spoor van ongi. Ach, ik ga wel zien hoe en wat. Vanavond heb ik een feest van mijn werk, waar behoorlijk wat gezopen schijnt te worden (ik ben nog niet eerder naar dit feest geweest, dus ik zie het wel). Ik denk dat ik het bij max 1 wijntje/biertje houd, just in case 8). Ik heb even het lijstje gekopieerd en in chronologische volgorde gezet. bergje ... 1e ronde ... 13 december Piekie81 ... 1e ronde ... 13 decemebr Carola25 ... 1e (echte) ronde..26 December co1984 ... 2e ronde ... 30 december Maya82 ... 2e ronde ... 12 januari
Tuurlijk! Ik vind dit een fijne plek om mijn wel en wee te spuien, naast manlief weet niemand dat we gestopt zijn met de pil. En hij wordt er knetter van als ik hem constant vertel hoe ik me voel en zo. En zolang jullie mij niet irritant vinden, blijf ik hier lekker posten Piekie
Haal mij maar van het lijstje af!!! vandaag twee keer getest en...........beiden positief!!!!! (de eerste vanmorgen geloofde ik niet haha dus na het werken nog een test gehaald!!) Helaas was die met tijds indicatie uitverkocht dus hoelang ik ben...twee weken dan ofzo??? Iemand een idee?? Ik hoop wel dat het blijft zitten, ik heb anderhalf jaar geleden een MK gehad, het was toen ongeveer 8 weken, was toen een ongelukje maar wel balen...dus nog ff spannend Piekie ben benieuwd hoe het voor jou uitpakt!! En ik blijf natuurlijk hier duimen voor de anderen!!
volgens de calculator zal ik dan nu 4 weken zwanger zijn...maar dat is dan toch vanaf de vorige menstruatie gerekent??