Hallo, Zijn er nog meer 20ers die een kindje willen? Ziu het leuk vinden om met andere jonge vrouwen in contact te komen. groetjes
Hallo, Ik ben nu 25 en wordt dit jaar 26.. Wij gaan voor ons eerste kindje... Ik ben in september gestopt met de pil en hoop dat het deze maand raak is!! Hoe lang zijn jullie al bezig?
hee hee!! Ik ben 21, woon in noordbrabant en heb een heeeeeeeleeee lieve vriend van 23 heb vorig jaar jan. de pil de deur uitgedaan! Hier dus een jaartje bezig voor ons 1e wonder.. Zelf tel ik hem niet als een jaar omdat ik pas 2 rondes een gelijke cyclus heb (eindelijk!) en jij bent? liefs xxx
Ik ben 20 jaar, wordt in april 21. Heb een dochtertje van bijna 16 maanden en zijn nu bezig voor onze tweede wonder. Ben 25/12 gestopt met de pil en een cyclus van 26 dagen. Mn NOD is 18 februari. Hoop zo dat het raak is! Groetjes
hallo dames, ik ben 24 en mijn vriend is 28. wij gaan voor ons eerste wondertje. heb een cyclus van 38 dagen denk ik. dit is ronde 3 15 februari is mijn nod. dus we wachten in spanning af!
heey linnie89, zie dat je 2 dagen overtijd bent en al een test gedaan? en in de hoeveelste ronde zitten jullie?
Hoi Allemaal, Ik ben 20jaar en mijn vriend is 25. Ben in Sept gestopt met de pil. Zijn nu bezig voor ons eerste kindje. Leuk om hier de verhalen te loezen van andere jonge meiden die zwanger willen worden! Succes allemaal!! groetjes EsDa
Hier iemand van 23 die hopelijk gauw zwanger is van de eerste! De pil is hier december 2009 de deur uit gegaan.
Dan stel ik me hier ook ff voor Ik ben Jamie 22 uit den haag en heb een lieve vriend van 31 Wij zijn vanaf september bezig en zitten nu nog in ronde 4 en stiekem hoop ik daar ook te blijven
nou t en of..!! hahaha maar wel minder als alle afgelopen maanden.. Heb nu veel honger :S last van ongi pijn..en pijn in mn boobs maar dat heb ik meestal een week voor ik ongi moet worden.. En ben heel erg moe..:S net nog ff lekker uurtje geslapen hahaha
Ik ben 25 jaar en m'n vriend ook (wordt volgende maand 26) en heb op 10-01-10 de nuvaring eruit gehaald. De 1e ronde zit er net op We gaan voor ons 1e kindje.
Nou dan kom ik mij hier ook maar melden Ben 21 jaar en sinds September gestopt met de pil. Bezig in ronde 4 nu..
ik ben lovepeet. 19 jaar en samen met mijn vriend peter al een jaartje bezig.. * peet is 31* we wonen samen in rotterdam .. en hebben nu op dit moment 5 katten * gisteren poes bevallen van 3 * .. ik ben zelf beveiligster.. en verder weet ik eigenlijk neits te vertellen