November: ronde 11

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjolijn, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Nou meiden, aklereerst natuurlijk voor iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar nieuwjaar! Nieuw jaar, nieuwe kansen!
    Iedereen de jaarwisseling goed doorgekomen? En hoe staat het met de verschillende cycli?
    Hier een goede jaarwisseling gehad, rustig aan gedaan, gewoon gezellig. En mn cyclus, ik ben heel benieuwd, ik heb op de 21e-22e het idee gehad dat mn eisprong er was, maar dat gevoel was nog sterker rond de 27e. Ik hoop dat dat laatste waar was, dan hebben we weer volop kans, anders eigenlijk niet. Dus of ik heb mn NOD dinsdag/woensdag, of rond de 10e, spannend weer! Ik probeer mezelf maar voor te houden dat ik as. woensdag ofzo gewoon ongi wordt, maar we zullen zien!

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wens jullie ook allemaal een heel voorspoedig, gelukkig, liefdevol, gezond en vooral vruchtbaar jaar meiden!

Hier ook een rustige oudjaarsavond gehad. Gezellig bij m'n ouders wezen fonduen :) Weer even lekker genoten van eten!

Wat mijn cyclus betreft, die zou deze maand wel eens kort kunnen zijn. Ik heb sinds een paar dagen pijnlijke tepels ... dit heb ik nog maar 1 keer eerder gehad, heel vaag. Dus ik vermoed dat m'n eisprong al begin deze week is geweest ipv vandaag, zoals anders.

@Lilly: Spannend dus weer deze week voor jou! Ik hoop voor je dat je eisprong de 27e was, zodat je meer kans maakt :)

@De rest: Wanneer hebben jullie je NOD? Ik duim voor jullie allemaal!

3. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi meiden, voor jullie natuurlijk ook de beste wensen!

Ons oud en nieuw was gezellig met vrienden. Erg genoten van alle lekkere hapjes en gezelligheid. We hebben een wensballon opgelaten dus hopen dat dat iets gaat doen. :)

Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus maar heb geen idee waar ik deze maand weer rekening mee moet houden qua eisprong......We hebben de doorverwijzing gekregen dus maandag kan ik gaan bellen voor een afspraak. Spannend hoe dat allemaal gaat lopen.

Lieve meiden, allemaal binnen 3 maanden zwanger? Ik vind het wel een goed plan :)

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik stem voor!

5. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Mooi! :)

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou wel helemaal fantastisch zijn he?!! :)

Ik merk dat ik door de jaarwisseling e.d. wel steeds meer weer de kriebels krijg om verder te gaan. Kan bijna niet wachten tot de laatste weken van m'n dieet om zijn ;)

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Je bent al over de helft dus je gaat hardstikke goed! Het lijkt me best leuk om straks ook met zn allen zwanger te zijn eigenlijk ;)

8. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd, dat zou erg leuk zijn! :)

Dinsdag ben ik 5 weken bezig, dus dan nog maar 3 te gaan 8)
    Gaat supersnel eigenlijk.

9. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Mooi dat je het ervaart als super snel. De kilo's vliegen er ook echt af bij jou!!!

10. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Dat zou helemaal leuk zijn ja. Zitten we echt in hetzelfde schuitje en dan kunnen we ook met de zwangerschap echt dingen met elkaar vergelijken.

11. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

Voor jullie ook allemaal een spetterend, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2011!

Lijkt me echt fantastisch om allemaal tegelijk zwanger te zijn. Al moet er bij ons waarschijnlijk echt een wonder gebeuren. Maar goed alles kan!

Mijn cyclus was afgelopen maand 35 dagen dus heb echt geen idee wanneer ik nu ongesteld moet worden. Ik had wel heel erg veel slijm (eiachtig, wit) dus dan zou het ongeveer de 14e moeten zijn.

Futuresounds: spannend hoor morgen ik hoop dat je snel terecht kunt.

Lilly: Oef voor jou weer spannende dagen. Hopelijk heeft het magische land iets magisch veroorzaakt ;)

Marjolijn: Over 3 weken zit jij gewoon op -15 en kan je weer volop gaan klussen. Je bent wel een inspiratiebron want ik ga morgen ook echt beginnen. Niet zo als jij maar ik ga wel beter opletten, niet meer snoepen etc.

Binnen 3 maanden moet er iig 1 van ons zwanger zijn hoor :)

12. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hoe is het met iedereen hier? Het is zo rustig! Hier gaat het goed maar denk wel dat ik morgen ongi wordt. Zere borsten enz, verder nergens last van, maar dat moet wel betekenen dat ik ongi wordt. Helaas. Maar we gaan het zien, wie weet valt het mee!

13. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    He Lily, je weet maar nooit. Ik duim NU voor je, oke iets nadat ik het typte want typen en duimen tegelijk is zo lastig ;)

Ik heb morgen een intakegesprek bij de fertiliteitspoli. Ik belde vandaag, kon vandaag, morgen of de 21ste. Nou dan maar morgen :) Eindelijk gaat er wat gebeuren. Ondertussen doen we zelf ook ons best om echt om de dag te klussen. Moet toch een keertje werken denk ik dan. Nou meiden, ik laat het jullie weten.

14. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lilly: Spannend voor morgen!

@Futuresounds: Jij ook spannend morgen haha! Succes, ben benieuwd hoe het gaat!

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Spannend spannend! Zal morgen voor je duimen! Wel super dat je al zo snel terecht kunt! Laat het idd maar ff weten en succes met klussen, nog ff en het gaat je tegenstaan ;) maar goed, als het maar helpt he...

16. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir: Wat goed dat je gaat lijnen :) Zet hem op meid! Het voelt zo goed als het lukt :)

17. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi meiden, nou ik ben geweest :) Lig ik daar zegt ze"je hebt nu je eisprong, of tenmisnte net gehad want de rand staat niet meer gespannen. Je weet wat jullie vanavond moeten doen" Jammer dat we er gister en eergister niet aan toegekomen zijn maar je weet maar nooit. Over 10 dagen bloedtest voor (? weet het even niet meer) en de 22ste testen als ik dan nog neit ongi ben. Als ik wel ongi wordt moet ik bellen en dan ze ze me de aankomende ronde in de gaten houden. Hoop natuurlijk dat dat niet meer nodig zal zijn. :)
    Was voor mij voor het eerst in die houding bij de dokter. Viel gelukkig erg mee ;)

18. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Futuresounds: Wat grappig dat ze dat zei haha. Apart eigenlijk he, dat ze dat gewoon kunnen zien allemaal.

Fijn dat het onderzoek ok ging en idd vanavond nog maar even aan de klus dan ;)

Spannend allemaal hoor! Good luck!

19. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, is die bloedtest misch voor het progesterongehalte? (Of zeg ik nu iets heel doms haha..)

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Je had dus ook een vrouwelijke dokter? Vond ik wel fijn. In zo'n houding voor de eerste keer is wel ff gek (voor de tweede en derde keer trouwens ook maar toch minder) inderdaad, heb je ook een inwendige echo gehad, of nog niet? Ik moest toen bloed trouwens laten prikken voor allerlei hormonen, jij misschien ook?
    Hier trouwens nog geen ongi. Had vandaag chocola gehaald (in de Bonus bij de Appie ;)), dus mn vriend maakt daar een opmerking over. Zeg ik: ja want ik wordt ongesteld dus vandaar... Hij: Hoho, jij wordt helemaal niet ongesteld de komende tijd! Zo grappig, hij zegt er nooit echt wat over, behalve op dit soort momenten...
    Nou, fijne avond allemaal en Futuresounds veel succes en plezier!

Deel Deze Pagina