November: ronde 11

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjolijn, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi lilly, vond het wel fijn een vrouw. Scheelt toch weer :)
    Als ik ongesteld word moet ik daarna inderdaad bloedprikken voor hormonenonderzoek. Ik hoop zo dat je vriend gelijk heeft! Spannend. Succes met afwachten!

2. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Oh had inderdaad ook een inwendig echo en meteen uitstrijkje.

3. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Niks doms, dat klopte precies:)

4. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehh spannend wat een ontwikkelingen!!!

Lilly: wanneer zou je nou ongeveer ongesteld moeten worden dan????

Futuresounds: wat spannend! En super dat ze je nu in de gaten houden dan weet je tenmiste zeker wat er allemaal gebeurd in je lichaam en is de kans weer een stuk groter :)

Marjolijn: wat ben jij veel kwijt geraakt de laatste week en dat was nog wel de eet week, niet? Super goed van je!

Mijn lijnpoging is nog niet heel erg opgeschoten.... Maar ga wel trouw 3x per week sporten. Doe ik toch nog iets, hahahaha.
    Ik moet volgende week denk ik weer ongesteld worden maar ben er na het slechte nieuws ook niet meer echt mee bezig omdat ik er toch vanuit ga dat het niet lukt op de natuurlijke manier. Ben wel benieuwd wanneer het wordt alleen om te zien wat mijn cyclus deze maand nou weer is.

Nou meisjes ik ga sporten!

Ik duim voor jullie futuresounds, vanavond is het raak ;)
    en Lilly hopelijk ben jij al zwanger :)

x

5. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0

vanavond is het raak.... het zou zo maar kunnen he?! :) Ben echt blij dat het nu in de gaten gehouden wordt. Worden weer spannende 2 weken. Oja, de verpleegkundige zei ook nog dat ik nu wel kon stoppen met tempen maar dat vind ik eerlijk gezegd nog best lastig(om echt helemaal te stoppen). De afgelopen maanden deed ik het dan steeksproefgewijs rondom mijn eisprong. Heb vanochtend dus wel gecheckt met mijn temp bevestigde wat er gister te zien was en ja hoor, dat was het geval. :) Misschien morgen nog tempen en dan maar echt gaan stoppen. Maar stoppen na meer dan een half jaar is best gek. Misschien wel relaxed.

Wat goed dat je 3 keer per week gaat sporten! Ik doe dus echt helemaal niets. Zou ook beginnen met opletten (niet meer snoepen) maar heb gisteren alweer patat gehad. Smaakte wel heel goed moet ik zeggen. hihi.
    wel goed dat je het een beetje kan loslaten doordat je er nu vanuit gaat dat het niet op de natuurlijke weg zal gaan. Al it takes is one good swimmer! Je weet maar nooit maar dan is het extra leuk als het toch zo is. Ik hoop het echt voor jullie.

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Tsja, wanneer ik ongi zou moeten worden... Ik heb twee keer het idee van een ovulatie gehad. Rond de 21e/22e en op de 27e best sterk. Als de eerste keer zou zijn zou mn NOD dinsdag of gisteren zijn geweest en aangezien we dan niet op de goede dagen hebben geklust was ik dan ook wel ongi geweest. Dus mn NOD is nu denk ik maandag. Maar ja, omdat ik al vanaf maandag last van mn borsten heb en sinds dinsdagavond ook een beetje ongi-krampjes/gevoel heb weet ik echt niet meer wanneer ik het moet verwachten. Tot nu toe is er nog niets dus das positief!
    En wat futuresounds al zegt, it takes only one good swimmer! Mijn vader heeft heel traag zaad maar toch op natuurlijke, heel wonderlijke wijze volgens de artsen, 4 kinderen (in drie keer want mn zusjes zijn een tweeling)! En vrienden van mn ex hadden volgens de artsen een kans van 1 op een miljoen dat het op de natuurlijke manier zou gaan en toen lieten ze het dus los (zoals jij nu) en zij hebben nu ook twee kindjes... Dus het kan wel! Fijne avond!

7. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Wat goed dat jij echt voorbeelden van mensen die je kent hebt! Dat maakt het toch wat betrouwbaarder. :)
    Spannend het afwachten voor je! Ik hoop dat het zwangerschapsklachten zijn. Ik heb vandaag ook gevoelige borsten maar dat heeft denk ik met mijn net voorbije eisprong te maken.
    Nog zo;n 3 dagen en dan weet jij weer meer.

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik ben zelfs het resultaat van zo'n verhaal! Goed he...
    Ik heb mezelf voorgenomen dat ik, als ik vant weekend niet ongi wordt, toch tot woensdag of donderdag wacht met testen... Zal wel weer moeilijk worden, maar toch...
    Hoop dat het bij jullie gisteren raak was!

9. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    respect voor jou als je tot woensdag kan wachten :$
    Ik mag de 22ste testen. Duurt me nog veel te lang.:D

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Het zal me ook 200% meevallen van mezelf als het lukt hoor hahaha, maar een goed voornemen kan geen kwaad toch? Zolang ik geen test haal kan ik hem ook niet gebruiken dus dat wordt de eerste uitdaging! Zul je zien dak me morgen al niet kan inhouden als ik bij het Kruidvat ben ;)
    Wel fijn dat jij nu zeker weet wanneer je NOD is! Heel hard duimen dan maar!

11. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Haha, inderdaaf. Met oogkleppen op de kruidvat in:)
    Nod is zelfs al iets eerder maar ze zeiden de 22ste testen. Dat is 3 dagen later. Zul je zien, wacht ik niet eens tot de 22ste....

12. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Dus zo raar ben ik ook weer niet om drie dagen na mn NOD te willen testen hahaha. Succes met wachten! Hier nog steeds geen ongi!!! :D

13. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend weer voor jullie meiden!
    Nog even en ik 'mag' weer meedoen met proberen :p:D
    Nog 2,5 week hihi. Ben al druk aan het aftellen ;)

14. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha leuk om te lezen dat jij zelf het resultaat bent van zwak zaad. Dat is goed om te horen :) En dan nog wel 4 kindjes dat is echt wel heel bijzonder.

Ben benieuwd of je het volhoud tot woensdag. Ik hoop dat het iig nodig is dat je kan wachten, zou wel heeeeel gaaf zijn! Laat je ons vandaag of morgen nog wat weten????

Futuresounds: hoop ook dat het nog gelukt is, over een kleine 2 weekies weten we bij jou dan ook meer. Tja sporten moet ik wel doen hoor ik eet echt te veel en anders groei ik alleen maar door en dat wil ik alleen als er een baby in mijn buik zit. Ik las net wel weer wat over icsi dat je bij overgewicht wel moet afvallen. Dus misschien moet ik toch wel echt met minderen gaan beginnen. Ik hoop natuurlijk niet dat we met icsi moeten gaan beginnen maar voor het geval dat. Staan die extra kilo's iig niet in de weg. Ik ben 1.70 en weeg rond de 80. Ik zou eigenlijk 68 willen wegen maar dat past denk ik niet echt bij mijn bouw. Probeer eerst maar eens 75! hahahaha. Owwh Marjolijn had ik jou wilskracht maar :)

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hier nog steeds niets, de spanning begint nu wel te stijgen! Maar ik heb verder nergens last van dus we zullen het wel zien!
    Ik ga ook proberen wat af te vallen dus ook daarin kunnen we elkaar steunen! Fijn weekend allemaal!

16. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Misschien mag jij wel helemaal niet meer afvallen.....

17. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Dacht dat ik vandaag een beetje roze zag toen ik naar de wc ging, maar daarna niets meer gezien. Misschien nog van het onderzoek want voor innesteling is het nog te vroeg. Ben deze maand echt heel ongeduldig, lees allemaal sites. Niet goed dit....;)

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hahaha, laten we het hopen! Naar dan zou ik er in elk geval op kunnen letten dat ik niet meer aankom dan nodig is ;)
    Vandaag met vrienden weggeweest en flink gedronken voor mijn doen (drink praktisch nooit en vanavond toch 4 wijn en 3 malibu-cola), wie weet de eerste en gelijk de laatste keer dit jaar!

19. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    En? Een kater?.......

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Nee, ik kan drinken wat ik wil maar merk er niets van... Daarom drink ik ook eigenlijk nooit alcohol, kan net zo goed aan de cola blijven. Goedkoper en hetzelfde effect. Maar heel soms is het wel eens gewoon lekker, zoals gisteren ;)

Deel Deze Pagina