November: ronde 11

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjolijn, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je gewoon even laten gaan! Heerlijk hoor. Maarre nog niets gespot dus ;)

2. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha om gek van te worden! Maar het zou zo leuk zijn als het gewoon raak isssssssssssssss

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Nee, maar wel steeds meer ongi-krampen dus vrees het ergste...

4. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmmm dat is niet zo mooi. Maar goed had mijn vriendin ook terwijl ze zwanger bleek. Dus geef de moed nog niet op :)
    Ik ga computer afsluiten mijn vriend klaagt, hahahahaha. Morgen ben ik er weer en laat me niet lezen dat je ongesteld bent, ik duim!!!!!

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik zal mn best doen om je niet teleur te stellen ;) Jullie horen het morgenochtend, slaap lekker!

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Nog steeds niets! Maar misschien morgen of overmorgen, daarom wil ik woensdag pas testen...

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik kon de Kruidvat niet zomaar voorbij lopen dus heb in elk geval twee testen in huis... Nu mezelf nog in de hand houden ;)

8. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    nee joh, testen! Alleen om mijn nieuwsgierigheid in te dimmen ;)
    grapje hoor, ik hoop dat het wegblijft voor je.

Ik heb een raar dagje vandaag. Eet me suf( om half 12 2 boterhammen en 3 manderijnen en toen m half 4 weer 1 1/2 tosti terwijl ik mijn lunch normaal gesproken wel eens evrgeet te eten en dan echt geen honger heb.) maar heb een half uur daarna meteen weer trek. Ook wat misselijk zo nu en dan. Hoop zo dat het iets betekent! Schijnt dat je vanaf je innesteling al meteen wat kan voelen en dat je innesteling tussen dag 5 en 10 is. Dus het zou kunnen.... We wachten morgen maar weer af en dan nog helemaal tot volgende week zaterdag.... :(

9. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    he lily, ik zie dat je er bent. :)
    Dat jij nog kan wachten zeg, zelfs met de testen in huis.

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Spannend!!! Duurt lang he, dat wachten... En je voelt/merkt/doet allerlei dingen die van alles zouden kunnen betekenen maar net zo goed niets betekenen, om gek van te worden.
    Ik heb nu dus juist helemaal geen gekke dingen behalve wat ongi-krampen en nu al een week last van mn borsten. We zullen zien! Ben benieuwd of ik me morgen in kan houden ;) Ben net thuis en zat al te twijfelen maar vandaag ga ik sowieso niet testen, morgen denk ik ook nog niet... Woensdag zit ik op 35 dagen en dat is sinds augustus mn langste cyclus dus dan ga ik testen (denk ik;) )

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ben ook zo trots op mezelf!!! En ik internet via mn telefoon dus krijg dan een mailtje binnen en kan nu gelijk reageren, vandaar!

12. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhhhhhhhhh wat spannendddddddddddddddd. IK wil het weten, hahahahaha. Morgen ben ik heel de dag voor mn werk naar de vakantiebeurs en ben dan pas laat thuis, daarna gelijk sporten. Dus ik kan pas rond 22.00 op internet.... Dan maar wachten met testen tot woensdag hoor, hahahaha. Nee hoor grapje!

Ik voel ook wat rommelen maar denk dat het wel echt ongesteld worden is.. Zou nu dan wel weer een beetje normale cyclus hebben. Vorige was 35, nu dan denk ik 28 ofzo.

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Dat is wel mooi dan om weer een normale cyclus te hebben zeg maar...

Ergens ben ik ook gewoon btje bang om te gaan testen denk ik. Ondanks dat ik eigenlijk niet verwacht dat ik zwanger ben, hou je toch hoop zolang je niet ongi bent, en zo'n negatieve test is dan wel weer een klap ofzo. Dus ik denk echt dat ik wacht tot woensdag, of misschien zelfs wel tot donderdag... Een btje uitstel van executie ofzo, terwijl ik daar nog nooit last van gehad heb!

14. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi Shir, 28 zou mooi zijn inderdaad maar hoop gewoon dat je niet ongesteld wordt!

15. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Kan ik me wel voorstellen maar als je langste cyclus 34 was dan zit je wel goed toch met woensdag testen? vanzalef ongesteld worden is ook niets maar zo'n negatieve test ook niet... Dilemma. Spannend! Ik duim nog steeds voor je!

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik wacht gewoon tot ik ongesteld wordt of weeën krijg hahaha ;) Nee, woensdag/donderdag zal ik er toch aan moeten geloven...

17. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Het moet toch minstens 1 van ons gaan lukken deze maand? Of als jij nou een nieuwe trend zet door zwanger te zijn dan volgen wij ook op korte termijn ;)

18. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me een goed plan! Enne futuresounds ik geef jou ook een goede kans deze maand hoor. Misschien zijn jullie wel allbei zwangerrrr. Dat zou helemaal leuk zijn. We kunnen elkaar wel goed gek maken iig ;) .

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik geloof dat ik net toen ik naar de wc moest toch echt heel lichtroze slijmverlies had, dus vrees dat het morgen toch echt gaat gebeuren... Kunnen we ons allemaal op futuresounds gaan richten met gekmaken enz ;)

20. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah, dat zal toch niet Lilly? Ben benieuwd morgen! Je weet maar nooit.

Meiden, ik verwacht rond zaterdag m'n ongi en daarna doe ik weer mee :) Maar voor die tijd moet er toch echt iemand van jullie zwanger zijn vind ik hoor! ;)

Deel Deze Pagina