hoi meiden, ik voelde me schuldig toen ik het weer aan iemand verteld had dus dat wil ik dan meteen zeggen. Hij weet ook dat ik me dan naar voel en reageerde dus heel lief. Af en toe zie ik mijn man ineens op dit forum kijken. Dan vraagt hij:'wie was jij ook alweer?" Hij snapt er overigens helemaal niets van dat ik met wildvreemden over dit soort dingen wil praten maar hij vindt het prima.
Hehe, daar ben ik weer Onze laptop was kaduuk Dus heb een flink stuk gemist haha. Maar ben inmiddels weer bij @Lilly en Shir: Wat balen dat jullie weer ongi zijn geworden Succes de komende maand! @Futuresounds: Bij jou nog spannend las ik! I'll keep my fingers crossed!! Mijn ongi is vandaag over. Jihoe, onze klusperiode breekt weer aan Wel weer spannend hoor om weer verder te proberen na de pauze! We gaan er met z'n allen voor deze maand hoor meiden! We willen bolle buikjes zien binnenkort!
Succes en veel plezier met klussen! Ik denk dat ik maar eens ga voorstellen om gewoon structureel om de dag te klussen, dan kun je er nooit te ver naast zitten... Denk alleen dat vriendlief daar iets anders over denkt gezien zijn werkuren
Met onze werktijden was dat ook niet echt een succes. Lastig he? Dat je het dan echt moet gaan plannen?! Ik sprak vandaag een zwangere en die had het over rhesusfactor. Dat als het negatief is, dat negatief kan zijn als je een rhesuspositief kindje krijgt en dan vooral voor een volgende zwangerschap. Laat ik nou net rhesus negatief zijn . Van de 16 % in Nederland. Ach ja, een slimme meid is op de toekomst voorbereidt en dit weet ik nu alweer vast. voor een tweede zwangerschap, ben nu alvast aan het "plannen"
Ja dat klopt idd. Wist het wel, maar ja, ik ben positief dus is het sowieso niet van toepassing en eerst die eerste baby maar! Tot nu toe loopt mn plan trouwens goed en heb het er nog niet eens met mn vriend over gehad! Spontaan blijft gewoon leuker maar ja... Slaap lekker allemaal!
Nou meiden, m'n laptop is helaas toch echt overleden nu Kan dus niet veel online zijn, alleen even snel als ik bij iemand anders ben..... Hoop dat we gauw een nieuwe laptop hebben! Tot die tijd is het helaas even stil van mijn kant.... Klusze allemaal en ik duim voor ons allemaal voor een positieve test deze maand! Hopelijk tot gauw!
Ja, je bent alleen dan bijna teleurgesteld omdat het niet in de 'goede' periode is... Maar goed, ben al lang blij dat er idd nog gewoon spontaan geklust wordt! Is toch ook niet onbelangrijk dacht ik zo! Kun jij je nog een btje concentreren en inhouden als je langs de drogist loopt?
Hoi allemaal, vandaag dag 13 dpo. Zo spannend! Had wel al buikpijn vannacht maar tot op heden nog geen bruin/rood. Had net bijna een test gekocht maar toch morgen eerst maar afwachten Bikpijntjes heb ik al vanaf eisprong dus hoop nog steeds dat het niet mijn ongesteldheid is maar een klein minimensje ik heb niet even mijn vorige rondes vergeleken met die van nu en bij bijna alle was ik dan nu al ongesteld of in iede geval spotting. Nu nog geen van beide! Hoop dat het heel lang!!!!! (9maanden) wegblijft.
Was er net bijna naar toe gereden.... Toch maar niet gedaan uiteindelijk. Denk dat als de test er eenmaal ligt dat ik niet kan wachten en als hij dan negatief is denk ik weer " misschien net te vroeg getest". Denk wel de hele dag aan alles wat ik voel en hoop op een wondertje.
Erg he, wat dat betreft zijn dag 12 en 13 dpo het ergst. Alles kan een zwangerschap zijn, maar net zo goed niet, je voelt allerlei dingen die je normaal niet voelt enz... Hoog tijd dat iemand die ellendige cyclus eens gaat doorbreken dus ik zeg: snel een positieve test voor jou!
Dank je wel!!! Ja inderdaad misschien zijn dat wel de ergste dagen! Dacht dat de 2 weken lang waren maar deze dagen lijken nog langer. Er zit niks anders op dan gewoon wachten. Bah
Ja klopt maar dat vind ik echt te ver weg. Dat is 19 dpo! Weet alleen niet of eerder wel handig is maar denk dat als er morgen nog niets te zien is dat ik dan donderdag toch echt voor een testje ga.....
Hihi, ik ook. Mijn man vroeg net en??? Dus ik zei dat ik vanacht en vandaag wel buikpijn had. Hij denkt dat ik ongesteld wordt.....
Mm, natuurlijk is dat wel een optie maar we gaan er voorlopig nog even niet vanuit! Normaal heb je toch altijd 'last' van spotting? En zoals Marjolijn ooit tegen mij zei: geen bloed geeft moed!