Vind het wel lastig dat m'n cyclus wat veranderd is. Eerder bijna op de dag af 28 dagen. Vorige maand maar 24... Maar hebben goed geklust deze week, dus opzich moet het op tijd zijn geweest.
Laten we ervoor duimen! Is ook lastig als het veranderd daarom ben ik nu zo blij met die ziekenhuiscontroles. Nou ik duik mijn bed in! Groetjes!
Goed idee inderdaad, ik kan het er alleen niet meer tussen krijgen... Quoten van Marjolijn lukt niet en op mn telefoon kan ik niet zo goed grote stukken tekst kopieren en plakken en aangezien ik op mn werk ben (ff pauze) kan ik niet op de pc de site op... Dus als iemand mijn data erbij zou willen zetten, graag... Ik hou mn eisprong op volgende week, 2 februari denk ik, mn laatste twee cycli waren 35 dagen dus dat hou ik maar aan (proberen wel flink aant klussen te blijven om mn ei niet te missen ) en dan is 16 februari mn NOD... Voel me nog steeds een btje raar, last van mn onderbuik en 'raar' slijmverlies, maar die schatjes van kinderen hier, en vooral op mijn groep, hebben bijna allemaal buikgriep en waterpokken dus zal ik wel iets van die virussen meepakken ofzo, heb geen andere verklaring... Marjolijn, goed geklust dus deze dagen? Hoop ook dat je geen verwijzing nodig hebt! Shir, jij hebt ook een dezer dagen je eisprong, of niet? Je was gelijk met mij ongi toch? Of heb jij ook zo'n achterlijj lange cyclus als ik Futuresounds, al iets gevonden voor vakantie? Willen jullie kort of lang weg, dichtbij of ver weg, low-budget of onbeperkt budget ?
Belangrijke momenten lijstje: Januari: rond 25 januari eisprong Marjolijn 31 afspraak echo Futuresounds februari: rond 2 februari eisprong Lilly rond 7 februari NOD Marjolijn rond 16 februari NOD Lilly 23/24 NOD volgens FF Futuresounds
Heb het lijstje al even ge-updated hoor @Futuresounds: Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Thailand: lijkt me ontzettend leuk! @Lilly: Voor jou volgende week dus waarsch. je eisprong. Lukt het klussen een beetje? Ik merk dat ik al weer flink wat stress oploop aan het feit dat we weer bezig zijn met proberen. Eisprong is geweest en ik denk natuurlijk weer dingen te merken.... Pfff, was zo relaxed in die 2 maanden pauze... maar de obsessie is al weer in volle vaart terug helaas.
Wat goed dat je het lijstje al hebt aangepast! Thanks. Vreselijk he? Dat zo'n obsessie zo snel weer terug komt maar wel heel begrijpelijk! Wat denk je nu te merken? Misschien is het wel echt zo! Ik hoop het
@Futuresounds: Ja echt erg die obsessie! Gelukkig helpt afleiding wel. En dan voel ik ook meteen niets meer haha, dus het zit denk ik toch echt tussen m'n oren
Kan me voorstellen dat de obsessie gelijk terug is! Ik heb inmiddels drie apps op mn telefoon staan om mn eisprong te berekenen, zat me vanochtend ineens te bedenken dat ik die weer moet verwijderen als ik zwanger zou zijn, het lijkt me zo raar om er ineens niet meer mee bezig te zijn, om niet meer te hoeven bedenken waar je in je cyclus zit, wanneer je moet klussen en wanneer je NOD is enz. Maar goed, voorlopig heb ik mn apps enz nog gewoon nodig als houvast Klussen gaat overigens beter dan ooit kan ik wel zeggen. Het lijkt wel alsof we net bij elkaar zijn zeg maar dus dat is positief! Ben benieuwd, nog geen tekenen van eisprong ofzo, maar we gaan gewoon vrolijk verder! Zag trouwens dat je nu echt bijna op de 15 kilo zit, goed joh!!! Fijn weekend allemaal!
Hoi Lily, wat voor apps zijn dat dan? Ja, we vallen in een zwart gat als we zwanger zijn. haha. Gelukkig hebben we dan wat anders om ons weer op te richten.
Nou, je zou er bijna bang voor worden he Maar wat betref die apps, jij bent een Apple-fan denk ik of niet? Ik namelijk niet, ben een Samsung-fan dus maak gebruik vab Android, denk dat dat andere apps zijn. Ik heb nu PinkPad, MyDays en M. Calendar, van alledrie de gratis versies... Vind PinkPad het mooist, maar aangezien ik elke keer een andere cyclus heb, heb ik er drie geinstalleerd zodat het overzichtelijker is...
Ik moet zeggen dat ik het superhandig vind, het zelf bijhouden is niet altijd even makkelijk als je tussen de 27 en 35 dagen zit maar dat zullen jullie vast herkennen. Wat gebruiken jullie als hulpmiddel zeg maar? Jij FF toch? En de rest?
Belangrijke momenten lijstje: Januari: rond 25 januari eisprong Marjolijn rond 26 januari eisprong Shir 31 afspraak echo Futuresounds februari: rond 2 februari eisprong Lilly rond 7 februari NOD Marjolijn rond 7 februari NOD shir rond 16 februari NOD Lilly 23/24 NOD volgens FF Futuresounds maart: 22 maart uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief shir
Hi Meiden, Is weer even geleden! Lees dat het goed gaat met klussen deze maand. Is er in ieder geval weer alles aan gedaan, hahahaha. Lilly: Ik denk dat ik mijn eisprong afgelopen woensdag of donderdag heb gehad. Ben wel gestopt met ovlatietestjes. Maar ik denk nu wel een beetje te voelen/merken wanneer het zover is. Ik had afgelopen maand niet zo'n lange cyclus als jij zat op 27 dus die hou ik voor deze maand ook maar weer aan. Ik ben er wel een stuk minder mee bezig nu. Ben nu meer bezig met hoe icsi in zijn werk gaat. Is mijn nieuwe obsessie.... Zou toch wel mooi zijn als het nog voor de afspraak in maart raak zou zijn. Futuresounds: Thailanddddd wat heerlijk zeg! Wanneer ga je en welk eiland is het geworden? Hopelijk valt je vruchtbare periode in de vakantie want ze zeggen dat er op vakantie vaak de meeste baby's gemaakt worden! Zou natuurlijk fijn zijn als het al eerder raak is. Marjolein: Ik denk dat je niet aan die stress ontkomt. Als je zo graag iets wilt.... We lopen wel gelijk deze maand! Als mijn cyclus tenminste weer niet heel anders is. Wel lastig ben volgende week 3 dagen naar Rome voor mn werk. Aan de ene kant ook wel fijn. Als ik dan ongesteld word zit ik iig in een leuke stad, hahahaha. Moet het maar van de positieve kant bekijken. Dit weekend bij mijn vriendin geweest. Haar vriend was een weekend weg en met een baby van 5 weken vond ze het een beetje eng helemaal alleen. Dus ik heb lekker geholpen met eten geven, badderen. Echt zo leuk maar wel erggggg moeilijk ook soms. Zou het voor ons ook ooit zover zijn???? Nou meiden heel verhaal maar had ook een paar dagen gemist, hahahaha.
Nog een paar dagen tot een week voor m'n NOD.... pff help! Haha! Tussen vrijdag en volgende week dinsdag kan m'n NOD zijn, afwachten dus maar weer.... Echt duidelijke dingen voel ik niet, behalve dat ik al vanaf eisprong wat last van m'n darmen heb en voor m'n gevoel meer afscheiding heb dan normaal. Leuk dat we deze maand een beetje gelijk oplopen met NOD Shir
Hoi meiden, vanochtend naar zh geweest. eitje moet nog een beetje groeizen dus donderdagochtend weer terug. Ze verwacht dat mijn eisprong dan is. Voor woensdagavond dus huiswerk gekregen nou zeiden ze om de dag dus nu zit ik met een dilemma. Zondag geklust en woensdag moet ( ook voor samenlevingstest) dus ga ik nu niet meer klussen tot woensdag of juist vandaag of dinsdag extra. Ik ga denk ik voor sowieso extra . Shir, je zou op internet de serie babyboom kunnen opzoeken. Ik heb ze toen online bekeken en daarbij ging het veel over icsi. Ik ga naar koh chang. Een niet heel bekend eiland maar wel met mooie stranden. Heb echt zo'n zin!!!! Leuk met je vriendin weg maar ook wel confronterend lijkt me.en ja, ook voor julie zal het ooit zo ver zijn! Marjolijn, succes op het wachtbankje!