Belangrijke momenten lijstje: Januari: rond 25 januari eisprong Marjolijn rond 26 januari eisprong Shir 31 afspraak echo Futuresounds februari: rond 2 februari eisprong Lilly rond 7 februari NOD Marjolijn 3. Wederom zhbezoek futuresounds rond 7 februari NOD shir rond 16 februari NOD Lilly 23/24 NOD volgens FF Futuresounds maart: 22 maart uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief shir
Spannend hoor die onderzoeken bij jullie! Bijzonder dat ze aan je eitje kunnen zien wanneer ie gaat springen, echt apart. Brengt dat nu ook weer extra spanning met zich mee die onderzoeken? Of juist niet?
He Marjolijn, brengt voor mij juist minder spanning omdat je nu zeker weet wanneer je eisprong is en niet alleen achteraf met tempen maar ook vooraf door iemand die er verstand van heeft. Vind het heel fijn. Ze meten je eitje dan ook op en rond de 18 mm gata hij springen (als het nu goed zeg) Vandaag 13.
Wikipedia: Als de grootste follikel ongeveer een diameter van 17-20 mm bereikt heeft zal de hypofyse piekgewijs luteiniserend hormoon (LH) produceren, waarna de follikel ongeveer 36 tot 48 uur zal springen
Spannend he, vooral omdat het bij jou nu niet helemaal duidelijk is wanneer je nod is... Zou wel heel tof zijn. En zeker na al die moeite van het afvallen!
Echt super dat ze dat allemaal zo goed kunnen checken. Ik zou vandaag dan voor de zekerheid een extra klus sessie houden, hahahaha! Dan zit er iig 1 dag tussen. Bedankt voor de tip ga zo gelijk even kijken! Koh Chang heerlijk zeg, mijn vriend is er geweest en hij vond het echt een heel relaxed eiland. Wanneer ga je nou?
Ja, té spannend weer! Heb vandaag even een dipdagje. Zal blij zijn als m'n NOD weer geweest is (Liever niet ongi natuurlijk )
Oh wat goed dat je vriend het een relaxed eiland vond! Wij gaan 17 februari weg en komen de 26ste weer terug. Had hij goed weer en bij welk strand zat hij? Babyboom | Kijk NU online! | Uitzending gemist? Bezoek TV OP JE PC! D Portal voor WebTV hier de link van die programma's
Hij zat er in de zomer en dan regent het nogal. Maar nu zit je buiten het regenseizoen dus moet goedkomen Weet ffe niet bij welk strand hij zat is al weer 6 jaar geleden. Maar schijnt echt heel leuk te zijn. Lekker genietennnnnnnnnn Thanks ga gelijk even wat afleveringen kijken. Het is toch Voetbal International avond hier
Nou meiden, dat was veel lezen! Futuresounds, wat leuk om te zien lijkt me, kan me goed voorstellen dat het best een btje fijn is om ruim van tevoren te weten wanneer je eisprong is! Marjolijn, spannend hoor, en lastig dat je niet precies weet wanneer je NOD is! Shir, ik hoop zo dat icsi voor jullie niet nodig is! Hadden jullie vlak voor het eerste onderzoek van je vriend nog geklust of niet? Hier gaat het prima, met klussen liggen we redelijk op schema toch zeker om de twee a drie dagen dus das netjes... Vandaag zijn we vijf jaar samen dus viendlief heeft me net als verrassing mee uit eten genomen naar 'ons' restaurant, waar het allemaal begonnen is. Vandaag, morgen of overmorgen mn eisprong denk ik, als het vandaag is zou het wel heel symbolisch zijn, wordt dat restaurant nog specialer voor ons! Hoop dat het vruchtbaar voedsel is In elk geval gaan we zo ons gezellige avondje maar even voortzetten!
Wat leuk van je vriend Lilly! Gefeliciteerd! Wie weet wordt jullie kindje vandaag wel gemaakt Veel plezier nog vanavond!
Even een snel vraagje, klussen is er gisteren helaas niet van gekomen, wat zouden jullie doen, vandaag en donderdag, vandaag en morgen en dan vrijdag ofzo weer, of morgen en vrijdag ofzo? Vrijdag voort laatst geklust, vandaag of morgen denk ik mn eisprong...
Ik zou gaan voor vandaag en morgen en dan vrijdag misch nog een keertje voor de zekerheid. Rot he dat we daar iedere keer zo mee bezig moeten zijn
Lieve meiden, Omdat we dit jaar ons tweede jaar in gaan, leek het me leuk weer eens een nieuw topic voor ons aan te maken. Verhuizen jullie mee naar: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/254822-2011-2e-jaar.html ? Liefs Marjolijn.