Hier hetzelfde verhaaltje, op 8 November 05 bevallen van mijn zoon en nu weer zwanger en uitgerekend op 10 November 08
Gefeliciteerd! Ikzelf ben de 17de uitgerekend dus ook ik ben het eens met dat november een mooie maand gaat worden....Is er een forum van vrouwen die in November zijn uitgerekend? Hoe vind ik die?
GEfeliciteerd. Ik ben zelf ook uitgerekend in november dus het zal zeker een mooie maand zijn. Ben de 13de uitgerekend! Succes
Hallo, Ik ben nieuw hier en ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben 6 weken en heb 10 april de eerste afspraak met de vk. Ik gok (heb na stoppen pil maar 1 keer een menstruatie gehad) dat ik 14 november uitgerekend ben. Ik vind het erg spannend allemaal en ben erg onzeker. Hoop dat alles goed gaat!
Gefeliciteerd spotlight. Ik ben ook zwanger en ik ben 13 nov. uitgerekend. Je kan t op deze site ook checken bij calculator! Nou veel succes! Groetjes
Dank je wel en jij ook gefeliciteerd. Ik heb het ook op deze site uitgerekend, maar ik heb maar 1 menstruatie gehad na het stoppen met de pil en ik weet dus niet hoe mijn cyclus is, vandaar
Allemaal een fijne pasen en de alle zwangeren gefeliciteerd! Ik heb donderdag ontdekt dat ik zwanger ben. En als het goed is ben ik 28nov uitgerekend.. Heb niet veel klachten, alleen mijn borsten/tepels doen pijn. En als ik net uit bed ben en koffie wil drinken dan krijg ik last van mijn maag, dus drink ik maar thee. En als ik niet eet daarna dan wordt ik echt misselijk. Dinsdag ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak... Liefs Sonja
hoi hoi, ok ik ben wederom zwanger......en uitgerekend in november....onze eerste zoon daar ws ik 26 december 2006 van uitgerekend, maar hij kwam op 23 november 2006.... nu ben ik ongeveer 28 november uitgerekend....haha..dus ook om en nabij zijn verjaardag! tenzij ik weer eerder beval, grote kans op nl ivm afwijkende baarmoeder (dubbelwandige) En uiteraard even afwachtten hoe dit foetusje het gaat doen, het is nog zo pril! gefeliciteerd he!
p.s wat bellen jullie al snel de Vk voor een afspraak? bij mijn vorige zwangerschap heb ik met 8 weken een afspraak met de Ha gemaakt en een verwijzing gekregen voor de Vk, en kon ik ,met 10 weken terecht...echo met 11 weken en 2 dagen gehad.... heb paar maanden terug toen ik toevallig bij de Ha was voor mijn zoontje, even gevraagd hoe het zat met een volgende zwangerschap, omdat door mijn vreemde baarmoeder ik veel kans heb op miskramen en vroeggeboortes ik door een gyn in de gaten moet worden gehouden.... Ha vertelde dat ik ,met 8 a 10 weken bij de ha langs moest komen, en dan krijg ik een verwijzing voor de gyn en daarna pas de afspraak...ik kom dus waarschijnlijk niet bij de Vk deze keer..... hangt sterk af aan welke kant dit beebje ligt.....ons eerste zoontje lag rechts, en die kant is ruimer dan de linker.....ligt het links...dan heb ik een hele grote kans op een vroeggeboorte of ander complicaties.....vandaar extra controles.... ben eigenlijk ook wel blij dat ik niet bij de vk hoef, want ik vond ze nogal zakelijk bij mijn vorige zwangerschap, en ze waren erg laks....kwam er pas na een inwendige echo bij de nacontrole van de gyn achter dat ik een vreemde baarmoeder heb....na al eenaantal keren opgenoemd te hebben tegen de vk dat ik zo'n kleine buik had, en het kindje wat achter bleef in de groei...ze deden er niets mee, en hebben op beide echo;'s ook niet kunnen zien dat er iets "mis" was.....naderhand wel een excuus gehad van ze....maar vind het toch jammer dat het zo gelopen is.....
ja dat vond ik ook al, de andere zwangerschappen belde ik ook rond week 6 en hoefde dan pas rond week 12 voor de eerste keer, maar nu al met week tien, en dan was ik al laat. maar als ik kijk van de eerste tot aan onze 6de is er enorm veel veranderd, en nu weer. eerder naar vk enzo.