Hoi hoi, Ook wij zijn zwanger Na bijna 5 jaar, 7 miskramen en uiteindelijk medicijnen voor mijn vitamine B12 tekort zijn we zo ver.... Ondertussen hebben we ook al de adoptie gestart, maar hopelijk gaat het deze keer goed! We hebben al een echo gehad, waarop heel duidelijk een wondertje te zien was met een mooi goed kloppend hartje, we zijn nog nooit zo ver geweest als nu dus hebben we alle hoop... Liefs
hey ik ben ook uitgeteld voor november de 20 ste is mijn eerste kindje , dit na de tweede ronde met clomid, binnen twee weken eerste echo kans op tweeling groetjs
November wordt zeker een mooie maand. Ik ben ook op 19 november uitgerekend. Duimen, bidden maakt niet uit naar wie zolang deze zwangerschap maar goed verloopt. Voor iedereen die zwanger is geniet ervan en gefeliciteerd.
Ik ben ook uitgerekend in november. Afgelopen woensdag een echo gehad en een kloppend hartje gezien ook bleek ik 4 dagen verder te zijn. Ik ben uitgerekend op 3 november.
Gefeliciteerd! Bij het bevallingslijst onderdeel is een november topic! Hier kan je babbelen over alles wat met je zwangerschap te maken heeft. DIt onderdeel is alleen voor felicitaties! Elmo