Redelijk rustige maand; aankomend weekend familie etentje, wat medische afspraken en eind van de maand een conferentie.
Hier is november de maand van de voorbereidingen. Zoon gaat komende weken eerst zijn schriftelijke/ mondelinge examens doen en daarna ga ik weer een beetje ademhalen Al wat Sint inkopen doen, dochter viert nog haar kinderfeestje, nadenken over de verjaardagen van de kinderen in december, de oudste wordt 16 jaar en gaan we uitgebreid vieren, althans hij wil het met een hele club vrienden vieren dus op zoek naar een goede ruimte hiervoor. Heb zelf veel werk gerelateerde zaken op de agenda staan en daar zie ik wel een beetje tegenop omdat het iedere keer op niet werkdagen is en ik opvang voor de jongste moet regelen. Ben altijd weer blij als we januari zonder kleerscheuren mbt vuurwerk kunnen aantikken.
Ik hou niet van november (sowieso niet van wintermaanden ) Het begin is niet zo fijn. Vanmorgen een begrafenis gehad en morgen nog 1. Hopelijk komen er deze maand niet nog meer bij. Verder staan er deze maand 3 verjaardagen op de planning. Sinterklaasintocht, daar kijk ik dan wel weer naar uit. Huis versieren, schoentjes zetten en verraste kinderkoppies 's ochtends vroeg
Drukke maand & dec ook Elk weekend wel wat en dan vaak ook nog beide dagen. Uit eten Verjaardagen Intocht Sint Weekend landal Start bouw carnavals kar en pakken met verlichting voor loopgroep Ik vind dec de leukste maand van de winter Of als er sneeuw en ijs ligt. Januari kan me echt gestolen worden Febr carnaval Maart joehoeeee we gaan weer richting voorjaar
Super veel zin in komende maand - na het weekend sleutels van het nieuwe huis - half november verhuizen - eind volgende week de aller eerste echo - wij vieren sinterklaas tijdens de intocht, dus dat wordt ook feest - housewarming eind november - weekendje weg met srprs.me Laat maar komen!
November voelt heel dubbel. Alweer bijna een jaar geleden dat mijn lieve oma en tweede moeder na een kort ziektebed overleed, mijn dochter 4 dagen later jarig was en ik er iets later achter kwam in vsrsscf te zijn.
Woensdag word ik ingeleid dus spannende week v ons. November staat dus vooral in het teken van onze tweede boy!
Sint Maarten, intocht, jarige schoonvader, 25 jarig huwelijksfeest van iemand, Naar de frozen film en bingo, veel extra werken. Maar zo'n gezellige maand
Ik begin aan een nieuwe baan maandag. En dat is echt het enige echt positieve van dit jaar dus van mij mag t snel januari zijn. Na een jaar met 2 miskramen, onzekerheid over een knobbel in mn borst met een hoge kans op kanker wat gelukkig meeviel, positieve test op APS en de daar bijhorende afspraken met internisten en gynaecologen en constante vermoeidheid mag 2019 voor mij over zijn.. Lichtpuntjes zijn sinterklaas en kerst. En hopelijk groen licht om met een hele cocktail en medicijnen te gaan proberen in zwanger te worden.
November hier staat in het teken van voorbereiden op de decembermaand. Surprises maken, cadeautjes halen. En de intocht van Sinterklaas.
November, leuk maar ook zooo druk! - kinderen doen mee aan hardloopwedstrijd - 5 verjaardagen (weet niet of we die allemaal gaan bezoeken/redden qua tijd. - Sint intocht - inkopen en lijstjes maken Sint - 2 hele zaterdagen op cursus voor mn werk - man nog 5 dagen weg voor cursus werk - oudergesprekken (ben juf) - tussen alles door nog bezoekjes van mensen die ons nieuwe huis nog willen zien. Verder natuurlijk de gebruikelijke dingen als zwemles, zoon naar n kinderfeestje, helpen op school van kinderen bij activiteit etc.