Positieve test na minimaal een kwartier wachten???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jannne, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Wie heeft het ooit meegemaakt dat je pas na een kwartier (oid) een positieve test kreeg?

Ik dacht deze week een hele lichte menstruatie (eerst bruin, later ook rood) te hebben (begon zaterdagavond), maar was er onzeker over. Dus ik heb vanmorgen (woensdag) een test gedaan. Deze was negatief. Ik keek na 10 minuten nog eens en hij was nog steeds negatief. Ik ben toen gaan werken en toen ik net de test weg wilde gooien stonden er opeens wel 2 duidelijke strepen, de teststreep was wel rood, maar ietsje dunner dan de controlestreep. Ik snap er niks van!!!
    Ik vloei nu nog heel licht. Zelf denk ik aan een vroege miskraam, wat denken jullie?

Ik heb dit al eerder meegemaakt, ongeveer precies hetzelfde en ook met een Matcare test. Dit eindigde na 6 weken in een miskraam...

Heeft er iemand ervaring mee?
    Ik denk morgen of vrijdag nog een keer te gaan testen, als die positief is dan maar de VK bellen?

2. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, ik weet dat er in de bijsluiter staat dat je de uitslag na 15 minuten niet meer als betrouwbaar mag zien. Maar 'de vorige keer' was ik toen ook zwanger...
    En zonder HCG geen tweede streepje, dat heeft de verloskundige mij toen verteld.

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    idd dat denk ik ook, die streep komt er niet zomaar
    test misschien eens opnieuw met een test van kruidvat die 2 voor 5 euro.
    ik duim dat je toch echt zwanger bent

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heb je een foto van de test?

5. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee. Maar ik kan morgen wel even een foto maken.
    De controlestreep is een milimeter breed en donkerrood, de teststreep is meer een met krijt getekende streep (dus dunner), maar ook rood. Vanaf een meter zichtbaar iig.

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    spannend meid
    ik duim voor je

7. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van Bo,
    bedankt voor je reactie!

Ik heb vanmorgen weer getest en de test was minder positief, echt een heel vaag lijntje nu. Dus ik ga maar uit van een vroege miskraam, ik vloei ook nog steeds...

Dit topic kan gesloten worden, ik weet alleen niet hoe dat moet???

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat naar meid.... je kunt je toppic laten sluiten door een pb naar een van de moderators te sturen....

9. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    Hoi Jannne,

Ook ik heb dit de eerste keer gehad, maar dit kan dus een opdrooglijntje zijn. Als het 2e lijntje even breed is als de teststreep maar lichter dan moet je gewoon nog even wachten met de volgende test.

Spannend hor! Succes.

Groetjes, Lizzy

Deel Deze Pagina