novembermeiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bergje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Jaaaaaa Nike wat een super mooi mannentjeeeeeeeeee :D EINDELIJK babynieuwssss!!! hihi :D:D ennuh ik ga 19 aug. 2011 trouwen :D

@ Bregje het word hoogstwaarschijnlijk een strapless jurk met wat glitters erop die dan wijd uitloopt.. Als ik een plaatje vind zal ik proberen om die hier te plaatsen :D ennuh nee nog niks uitgezocht ik ga ivm de kinderwens in jan./feb kijken en passen als ik dan nog niet zwanger ben ben ik max. 5 maanden bij de bruiloft :)

@ Mumm wat fijn dat temp. voor jou duidelijkheid opleverd.. ik wil eerst 19 okt. ff afwachten wat de plannen van de gyn zijn en wat ze te zeggen hebben over het feit van mijn weinige eitjes...

@ Marjon.. mischien best domme vraag of ik heb wat gemist.. maar wat zijn ze nu bij jou allemaal aan t doen en wat houd die arts in??

@ Piekie jaaaaaaaaaaa Ook bij jou baby nieuws :D Wat super joh... Ook jij gefeliciteerddddddddd :D:D Sweet sweet sweet :)

Nou meiden dikke kus voor jullie X

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Piekie: Alles goed? Ben benieuwd naar een foto van Ruben!
    @Carola: Leuk dat je gaat trouwen. Heb je al veel geregeld? Succes met alle voorbereidingen.
    @Bergje: Bij jou alles goed? Ben wel weer een benieuwd naar een foto van Evi.

Hier gaat het prima. Sinds vandaag zit Mees alleen aan de borstvoeding! Nog even wennen, maar wel erg fijn.
    Vandaag erg veel geslapen. Ik was helemaal kapot. Gelukkig voel ik me nu weer iets beter.
    Ivm voedingsproblemen krijgen we twee dagen extra kraamzorg. Dus morgen en overmorgen nog even ervan genieten dat alles voor ons wordt gedaan. En dan echt alleen als gezinnetje genieten.

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @piekie! JOehoe! gefeliciteerd met Ruben!! Leuke stoere naam!!
    Ook ik ben razend benieuwd naar een foto!!

@NIke: fijn dat je nu volledige BV kan geven! en twee extra dagen kraamzorg zal wel lekker zijn ja! Neem het er nog maar even van!

Hoe gaat het bij jou piekie? geef je BV?

Zal er binnenkort weer ff een fotootje opzettten!

BV gaat hier wel weer goed, ik ben eventjes gestopt met kolven en flessen omdat ik de fels op steeds dezelfde tijd gaf moest ik ook steeds dezelfde borst kolven. (Evi ditnkt nog steeds maar 1 borst) Ze begon die bost ook een beetje te weigeren....
    vandaag heeft ze twee keer flink gespuugd dat was voor het eerst, morgen naar het bureau dan krijgt Evi haar eerste prikjes....(wahahhah) Mijn mams gaat mee om mij op te vangen!

@carola: wel heel leuk die voorpret!

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike je kan beter vragen wat ik nog niet geregeld heb ;) Wat ik nog niet geregeld heb zijn de volgende dingen: Bedankjes, Vervoer, 1 getuige vragen, Bloemen & de jurk uitzoeken.. voor de rest staat alles al vast :D Helemaal leuk dus..

ennuh 2 dagen extra kraam hulp is natuurlijk nooit vervelend ;) Wat fijn dat Mees de BV goed doet :)

@ Bregje, die voorpret is enigggggg!!! Zelfs het sparen vind ik nu leuk ;) haha!!

Nog 5 dagen en dan weten wij ook eindelijk waar we aan toe zijn en wat er gaat gebeuren.. Was er de afgelopen dagen niet zo mee bezig maar nu begin ik toch wel af te tellen naar de afspraak van 10 over 3 dinsdag bij de gyn ;)

5. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: ik kan het mij voorstellen dat je af telt naar de afspraak!

Evi heeft gisteren haar eerste prikjes gehad, huilde eventjes op het consultatie bureau maar was al snel weer over. toen ze thuis een half uurtje geslapen had is ze begonen met heel zielig huilen, stopte af teo 5 minuutjes en dan begon het weer.....echt heel zielig! om half 5 smiddags sliep ze eindelijk, tot 8 uur toen heeft ze een voeding gehad en was ze weer vrolijk! ik heb haar toen voor de zekerheid maar paracetemol gegeven. (tip voor de jonge moeders zorg dat je paracetemol 60 mg in huis heb dat is wat kindjes jonger dan 3 maanden mogen hebben. deze verkopen ze bij de apotheek) Of je moet van 120 halen die verkopen ze overal en dan in de lengte doorsnijden.)

Evi woog 4750 (ze ha dal 4 uur niet gegeten anders had ze de 5 kilo wel gehaald) ze zit qua gewicht en schedel boven het gemiddelde en met de lengte u 57 is ze gemiddeld. alles was goed! ze lachte volop! en kreeg toen dus prikken.....

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Piekie: Waarschijnlijk ben je harstikke druk, maar ik ben wel erg benieuwd hoor hoe het gaat! Hopelijk gaat alles goed met jou en Ruben.
    @Bergje: Zielig zeg van die prikjes. Goede tip van die paracetamol.
    @Carola: Nog twee nachtjes slapen en dan krijg je uitsluitsel. Spannend!

Hier alles goed. Behalve dat Mees volgens mij zijn regeldagen heeft...pff hij komt echt vaak voor een voeding. Erg vermoeiend, want de voedingen duren hier ook nog best lang.
    Zo meteen een foto. Nu eerst eten....

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Op schoot bij papa

8. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Wat is Mees een knapperd zeg!!!
    Wij gaan morgen lekker een midweekje naar landal! eerste vakantie met zijn 4ren!!

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Morgen naar het ziekenhuis voor de uitslag....spannend.
    Heel veel succes. Ik hoop dat het allemaal meevalt en ze jullie goed kunnen helpen!
    Liefs

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike wat is Mees een super knap kindjee :D

Meiden Dank jullie wel.. :)

Ik probeer mezelf niet zenuwachtig te maken.. maar toch komen de zenuwen vanzelf.. over een kwartiertje ga ik omkleden en dan rond half 3 gaan we richting het ziekenhuis en krijgen we de uitslag en horen we wat het evt plan van aanpak word!!!

Gisteren waren vriendlief en ik wezen zwemmen @ Heijderboss en ivm de herfstvakantie was t erg druk met ouders met kinderen.. ppff toen werd ik toch wel ff met me neus op de feiten gedrukt dat onze kinderwens groter is dan we allebei dachten..

Ook is opeens iedereen in onze omgeving zwanger.. goeie vriendin van me is nu rond de 16 weken.. hoorde van een meidje die ik van vroeger ken en op hyves heb dat ze alweer 17 weken zwanger is.. (Ongelukje ook nog eens) En verder zie je overal zwangere vrouwen en baby's!!!

Nou goed.. Meiden ik ga nog ff met me hondje knuffelen en dan moeten we erna gaan...

Dikke kus voor jullie!! XxxxX

11. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

het is hier inderdaad behoorlijk hectisch en druk met voeden, dutjes en dat soort dingen.

Vandaag de eerste dag zonder kraamhulp (we hadden een dag extra, omdat we in het begin een kraamhulp hadden die geen ervaring had en ons ook niet de steun/zelfvertrouwen kon geven die we nodig hadden. Daarna gelukkig een hele lieve en ervaren hulp gekregen, dat was echt super!) en tot nu toe bevalt het ons goed. Manlief is deze week nog lekker thuis, dus we kunnen lekker met zijn drieën aanrommelen.

De eerste 'regeldag' lijkt achter de rug en langzamerhand komt er iets meer lijn in de dagen. Structuur kan je het nog niet noemen, we veren gewoon lekker mee op de behoeften van Ruben.

Binnen een week was Ruben weer op zijn geboorte gewicht, en als ik zo door ga zit ik binnenkort weer op mijn startgewicht, alleen dan met een beetje extra vel op mijn buik. ;)

Hierbij even een foto van onze mooie man!

Bekijk bijlage 102114

@ Carola: als het goed is ben je nu bij de gynaecoloog. Spannend. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met de uitslag en het verdere traject wat jullie te wachten staat!

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Vanuit Landal! Carola ben benieuwd hoe het was!
    @piekie ook een heerlijk ventje Ruben ! Ik vind mees en Ruben al echte eigenwijsjes!

13. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Aaah Ruben is ook al zo een Schatje :D:D!!

Hier GOED NIEUWSSSSSSSS!!! Kan wel een gat in de lucht springen :D

Het zaad van mn verloofde is helemaal goed :D Zelfs boven t gemiddelde :D Yeahhh Hadden we niet verwacht ivm zittend werk enz.. maar helemaal top dus!! :)

Verder kregen wij het goede nieuws dat ondanks dat ze vorige x zeiden dat ik te weinig eitjes had en dit ook duidelijk te zien was.. Dat mijn reserve helemaal goed was.. dus vandaag nog maals een inwendige echo gedaan en toen waren er aan de ene kant 5 eitjes zichtbaar en aan de andere kant 4 dus ook gewoon rond het gemiddelde :D Dus ik mocht wat vorige x gezegd was over weinig eitjes vergeten :D IKKE BLIJ!!!! :D:D:D

Naja het enigste wat hun opviel is dat ik te licht was.. ik moet zo een aantal kilo's aankomen.. ze DENKEN nu dus dat mijn cyclus zo van slag is omdat ik te weinig weeg... en dat mijn lichaam het nu dus niet aan kan om zwanger te raken en dat daarom dus ook niet gebeurd... ;) Nu moet ik zeggen dat ik ook niet zo een hele grote eter ben.. maar dat ik wel voldoende eet!!! Dus ga mijn best doen om nieuwe en andere dingen te proberen :)

Ik Word dus doorgestuurd naar een dieettiste (Hoe schrijf je dat in godsnaam ;)) En als ik op gewicht ben moet ik een nieuwe afspraak maken bij de gyn en gaan ze kijken of mijn cyclus het dan beter doet.. HOPE SO!!!

Nou meiden bedankt voor jullie medeleven naar deze afspraak toe.. Heel erg lief!!! :D

Ik ga me best doen om wat kilo's aan te komen en hopen dat het dan snel raak is :D

XXXXXX Voor jullie!! :)

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Piekie: Jaaaaah wat een mooi mannetje!
    Wel wennen he om je ritme helemaal aan te passen aan de kleine man. Maar het is het helemaal waard!
    En dat extra vel haha helemaal herkenbaar. Vreemd he.

@Carola: Wow wat een goed nieuws zeg! Super!! Wat een opluchting zal dat geweest zijn na al die dagen stress.
    Nou lekker veel eten de komende tijd zou ik zo zeggen, dan gaat het vast helemaal goed komen!

@Bergje: Veel plezier in Landal! Geniet ervan met z'n viertjes.

Mees heeft op het moment in de middag en avond erg veel last van darmkrampjes. Echt super zielig is dat!
    Verder genieten we enorm. Papa is nog 2 weken vrij. Super fijn dus voor mij. Het lijkt wel een hotel hier!

15. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

HI Carola,

Een verlaat berichtje van mij...ik herken het hoor..overal waar je komt zie je buiken. Ik heb nu 3 vriendinnen en 2 collega's die eind februari/begin maart uitgerekend zijn...om gek van te worden. Vind het geweldig voor ze..maar wil er ook zo graag tussen zitten..
    Ze zeggen wel dat ze het niet vaak over baby's willen hebben maar puntje bij paaltje gaat het nergens anders over...sorry..dat moest ik even kwijt..
    Kortom..ik begrijp je volkomen!

Ga nu verder lezen en hopelijk heb je geschreven hoe het vandaag bij de gyn was!

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

JEEEHHH verplichte krachtvoer voor jou!! Super nieuws!!!!
    Succes met aankomen!! Hopelijk lopen we volgende zomer samen met een dikke buik!

17. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Wauw Piekie! Dat is een mooi buurjongetje!!! Wat een pronkstuk!
    Nu nog een foto van hem en het boxkleed :p. Daar wachten we allemaal op nietwaar meiden?!

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

@ Nike!
    Even teruggezocht naar een foto van Mees! Wat een plaatje!!

Daar mag je met recht trots op zijn!

Kun je de draai al beetje vinden?! Misschien dat je dat al geschreven heb...dan lees ik erover heen :$

19. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Nike: gister had Ruben voor het eerst krampjes, wat is dat naar om mee te maken, zeg! Hopelijk heeft hij het niet al te vaak! Geef je Mees er iets voor?
    Vanmiddag komt iemand van het consultatiebureau langs, we gaan haar eens vragen wat verstandig is.

@ Carola: wat een super goed nieuws! Hopelijk lukt het snel om die extra kilootjes er aan te krijgen! Succes met je dieet!

@ Mumm: tja, foto met boxkleed is er nog niet. Momenteel is de box het verzamelpunt van alle kraamkadootjes. Daar past Ruben niet bij :p. Dit weekend gaan we de box leegruimen, dus ergens van het weekend/begin volgende week hebben we vast een plaatje van de combi Ruben+boxkleed. Nog even geduld!

@ Bergje: Hoe is het bij jullie, heb je weer een beetje lijn in de voeding gekregen? Of is dat nog steeds een beetje aanklooien?
    Lekker zeg, dat jullie een weekje weg zijn, geniet er van!

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: Lief dat je reageert en bedankt voor de felicitaties.
    We kunnen onze draai zeker al vinden, al blijft het toch nog wel heel raar hoor om ineens mama te zijn.

@Piekie: We gebruiken sinds twee dagen Infacol voor de krampjes (op aanraden van onze buren bij wie het goed hielp). Gisteren dacht ik dat het ging helpen, maar vandaag zijn de krampjes weer in alle hevigheid terug helaas. Echt heel zielig inderdaad.

@Carola: Wanneer mag je naar de dietiste voor je krachtvoerdieet? Ben Benieuwd wat dat gaat inhouden!

@Bergje: Leuke vakantie gehad?

Vandaag voor de tweede keer een wandelingetje gemaakt met Mees. Ik kon het zelf al beter volhouden dan de eerste keer. Toen was ik halverwege echt buiten adem. Valt me toch tegen hoor hoe lang je moet herstellen van een bevalling. Dacht na twee weken alweer een rondje te gaan fietsen of te Wii-en....hmmm niet dus. Die 6 weken zijn blijkbaar echt nodig om enigszins op krachten te komen.

Deel Deze Pagina