novembermeiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bergje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike, Ik moet eerlijk zeggen dat we dinsdag zo blij waren met het nieuws dat het bij ons beide goed was dat we vergeten zijn om te vragen of die afspraak voor ons gemaakt word of dat we zelf moeten bellen... ze hebben ons geen tel nummer ofzo gegeven dus ik denk dat we binnenkort een brief thuis krijgen met een datum... had vandaag gebeld maar ze waren bezig met opleidingen enz dus moet maandag ff terug bellen :) Dus dan ga ik het ff navragen :) Nou meiden fijn weekend xxxx

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Meiden ik geef Evi cinababy druppels van VSM voor de krampjes! Aar druppels in haar mond of op het speentje dan zuigt ze ook goed en dan kan ze beter windjes laten, ook mijn zussen zijnerf tevreden hierover en een vriendin en mijn schoonzusje ook. Die gebruikte eerst infacol maar cinababy schijnt makkelijker toe te dienen zijn. Ik heb nooit infacol gegeven hoor graag hoe tevreden jullie hierover zijn.

Ik reageer snel op de rest mijn meisje is weer eens hongerig.

3. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden,

Hier goed nieuws. Kan helaas geen foto laten zien maar mijn banner zegt genoeg! :D

Alle spanning van de afgelopen maanden komt er nu via onze traanbuizen en zweetoksels uit.

Liefs Mumm

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    #44 Nike, 24 okt 2010
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
    Jaaah Mumm!! Wat een goed nieuws!! :D:D:D
    Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten nu! Hoop voor je dat alles goed mag gaan, maar daar gaan we natuurlijk vanuit!
    Wanneer heb je getest? Kon je het meteen geloven? Hoeveel testen heb je al gedaan?:)

@Hier: Wat een slaapkop is Mees vandaag zeg....ben benieuwd wat dat vannacht wordt....

5. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @MUMMM!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAUW MEID WAT GAAF!!!!! Wat een verassing wat zul je blij zijn meid!
    IS er gelukkig weer een nieuwe zwangere waarvan we de perikelen kunnen volgen. NU marjon en carola nog! Ik denk dat het voor hen ook hoop geeft nu Mumm van de partij van de zwangere is!

@NIke: evi sliep de eerste 4 weken van voeding tot voeding en eigenlijk slaapt ze nu nogsteeds erg veel.
    eerlijk gezegd heb ik 's nachts ook niets te klagen ze slaapt heel goed, alleen lukt het haar nog steed sniet om haar duim te pakken te krijgen en aangezien ze nogal veel doorzettings vermogen heeft horen we met regelmaat een hoop gekreun en gesteun en denk maar niet dat mevrouw dan een speentje wil! overdag wel, maar zodra ze in de wieg ligt wil ze die niet meer.

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: En nog maar 250 dagen te gaan haha!

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    MUUUUUMMMMM Wat ben ik blij voor jou :D Gefeliciteerd meid!!!

Ben ook erg benieuwd wanneer je een test gedaan hebt enz :D

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden!!

Nou we hebben net maar gelijk een rondje ouders en schoonouder gedaan. We zouden bij mijn moeder gaan eten en die heeft gelijk door dat er iets is dus hebben het ook gelijk verteld. Veel tranen later zijn we weer thuis :D.

Ik heb van de week een negatieve test gehad maar mijn temperatuur bleef hoog. ( Echt een aanrader dat temperaturen!!!)
    Dus vanochtend...testte ik met de 2e test uit het CB pakje alleen heb ik die verprutst..teveel of teweinig over heen gegooid..I don't know. Bij de 3e ( en de laatste) uit het pakje verpruste ik het weer!!

Maar omdat ik zulke vermoedens had sprong vriendlief gelijk op de fiets in de hoop dat de KV vandaag open zou zijn. Gelukt!

Rond 14 uur getest en daarna elkaar een uur huilend in de armen gevallen en vooral zitten trillen en lachen van ongeloof!

Nu nog tot de kerst ongeveer afwachten of alles goed gaat en onze mond houden.....we sturen iedereen rond die tijd een kerstkaart met onze namen en een ?. Dan is het vast wel duidelijk. :D

9. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Bedankt voor jullie felicitaties trouwens!
    Doet me goed na die maanden van spanning en onzekerheid!

*knuffel*

10. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

@ Carola, ik ga voor je duimen meid!!

11. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

HI Nike,

Ik heb nu 3 keer getest en elke keer opnieuw gejuicht haha!
    Geen oog dichtgedaan vannacht! haha En voel me ondanks dat helemaal geweldig! Ik kan de hele wereld aan!

Liefs Mumm

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Mumm: ik ben zo blij voor je! leuk joh dat jullie ouders en schoonouders al verteld hebben! leest vriendlief weer mee nu??

VRIENDLIEF VAN MUMMM heel erg gefeliciteerd! verwen je meisje maar goed de komende maanden!

Nog geen klachten trouwens??

13. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi Bergje!

Hij leest niet meer mee..al die vrouwenpraat;)....dus ik heb het voorgelezen :D. Namens vriendlief: BEDANKT!!

Naast dat ik moe ben heb ik vooralsnog geen vervelende klachten. Behalve dan wat verminderde concentratie sinds gister :p. Maar dat komt wel goed als de gewenning er eenmaal is. Nu overvalt alles ons nog een beetje. Net een CB test met indicator gedaan. En gaf weer aan zwanger 1-2 weken.

Vandaag vk gebeld. Kunnen eind november terecht.

Spannend!!

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Mumm Lief van je :D
    En eind november.. Nog een paar weekjes wachten :)

Hier blaasontsteking sinds vanmorgen half 5.. en dus ook geen oog meer dicht gedaan... Vanmorgen kon ik ff van me werk weg dus plasje naar de HA gebracht en ja hoor... Wat ik vermoede werd bevestigd.. BLAASONTSTEKING :(

Naja kuur van 5 dagen gekregen en dan moet het over & Weg zijn :) Hopen maar dus..

15. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: dat concentratie verlies dat gaat niet meer over hoor haha! ik heb er nog steeds last van en van vergeetachtigheid!!
    het enige dat ik niet vergeet is mijn kind!
    zal nog ff een vakantie kiekje plaatsen, onze oefen vakantie is echt super goed gegaan maar tjee wat moet je veel meenemen voor een kleine baby!

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
  17. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola balen joh van je blaas! Helpt de kuur al een beetje??

18. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb ik even een paar dagen niet meegelezen, blijkt er groots nieuws!!!

Wow, Mumm, wat ontzettend gaaf zeg! Eindelijk! Jullie wachten en de natuur zijn gang laten gaan is beloond! Super gefeliciteerd voor jou en Mummvriend!

Nu de eerste spannende maanden door, en proberen je mond niet voorbij te praten. Dat gaat vast nog leuke taferelen opleveren met al die zwangere vriendinnen!

Binnenkort toch maar eens brainstormen over een crèche en oppascentrale in de straat! Moet lukken met al die kindjes en zwangeren!

Hier wil zoonlief overdag niet echt in zijn eigen wiegje slapen. Gelukkig biedt de draagdoek dan uitkomst, zodat hij lekker bij mij kan zijn en ik ondertussen ook nog het een en ander kan doen (zoals internetten :p). Alleen het bijslapen overdag lukt mij op deze manier niet...
    Gelukkig had Ruben de afgelopen nacht het ritme van om de 4 uur drinken, dat was wel relaxed! Dan kan je net wat meer slaap pakken. Hopelijk houdt hij dat even vol...

@ Bergje: Wat een grote meid begint Evi al te worden, zeg! Onvoorstelbaar dat Ruben over een paar weekjes net zo groot is. Het kleine baby begint er bij hem nu al af te gaan, vind ik. Zijn hoofd groeit echt enorm, qua vorm lijkt het niet echt meer op de foto die ik van hem geplaatst heb.
    Hoe is bij jullie de '5-wekensprong' gegaan? Was dat echt drama met veel huilen en zo, of viel het mee? Die sprongen zijn voor mij echt dingen om tegenop te zien... Ik ben nogal van de zekerheden, en die zijn er niet echt met zo'n gup. Dat loslaten is voor mij het meest lastige van het hebben van een baby.

@ Carola: Balen zeg, die blaasontsteking! Hopelijk zijn de klachten al weer een stukje minder. Heb je inmiddels een datum voor een nieuwe afspraak?

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje wat een super leuke foto's en wat een super leuke slofjes heeft Evi aan :D!!!

De kuur helpte na 2 pillentjes al joh.. maar je merkt idd dat het steeds minder word :) Gelukkig maar!!!

@ Piekie nee nog geen nieuwe datum.. moet eerst wat aankomen en opgewicht zijn & Blijven daarna moest ik terug bellen voorn nieuwe afspraak... Dus zal nog wel paar maandjes duren.. bedoel aankomen is moeilijker dan afvallen :) Maar goed!!!

20. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @Piekie: Ik heb bij Evi niet echt sprongetjes gemerkt misschien af en toe wat regelen en ik moet zeggen ik heb de laatste weken alles een beetje losgelaten en het gaat nu best relax! doe gewoon wat goed voelt en lang laten drinken. ik hou wel altijd minimaal 2,5 uur tussen de voedingen aan en langst e4 uur.

Deel Deze Pagina