Ikea NORDEN tafel handig?

Discussion in 'De lounge' started by Victoria30, Dec 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Ik vroeg mij af of deze NORDEN Klaptafel - IKEA tafel zo handig is als dat hij eruit ziet. Ik zou hem als aanvulling op mijn bureau willen gebruiken om te tekenen en te verven. Dus dan moet hij redelijk stabiel zijn. Heeft iemand hier deze tafel?

2. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    Mijn huisgenoot had deze en die was best zwaar en stabiel. Maar zij had hem nooit beide kanten opengeklapt dus ik weet niet hoe stabiel hij zo zou zijn.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Toen ik met de oudste in het ziekenhuis lag hadden ze er zo een op de kamer staan (couveuse kamer) en met eten er aan vond in de steun echt in de weg zitten. Ik stootte telkens mijn knieën er tegen aan.

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    #4 Victoria30, Dec 13, 2016
    Last edited: Dec 13, 2016
    Oh, dat lijkt mij niet echt handig tekenen inderdaad. Kennen jullie een ander systeem dat wellicht handiger is? Zo'n plank aan de muur heb je neem ik aan dan hetzelfde probleem mee.

+ die is niet verplaatsbaar en bij deze leek het zo handig om hem tegen de tijd dat de kinderen naar school gaan op hun kamer te zetten zodat ze een rustig plekje hebben als ze daar behoefte aan hebben.

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wij hebben de voorloper van deze gehad met nog de metalen poten en niet de kastjes in het midden maar 1 vak. Wij konden destijds geen grotere tafel kwijt maar wilden wel eventueel met 4 personen eraan kunnen zitten. Nou dat kan nauwelijks.
    Je kan 2 etensborden tegenover elkaar zetten en dan zit je dus tegen elkaar aan. Verder weinig ruimte. Ook die poot zit constant in de weg. Handig voor als je weinig ruimte hebt maar soms wel meer mensen kwijt wilt aan tafel maar verder niet zo handig.

Share This Page