NPO: Waar doen ze het van?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Devilschase, 17 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WWJD

WWJD Niet meer actief

Het was een oprechte vraag en vind je antwoord helder dankjewel.
    Maar een kanttekening: ik oordeelde absoluut niet. Heb er enorm mee te doen en maak in de praktijk van dichtbij mee hoe het is om veel moeite te hebben met werken door een chronische ziekte.

Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ze moet werken.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    @MadeInUSA het is niet zozeer een oordeel dat ze niet werkt… maar meer een oordeel dat ze denkt dat hele dagen met 2 kleintjes in een camper wonen een goed idee is. Voor mij klinkt dat zwaarder dan werken:$

Ik ken een moeder met kinderen die een jaar in een caravannetje hebben moeten overleven, maar dat is echt pittig, vooral in de herfst/winter, dan is alles vochtig en klam en heb je ontzettend weinig leefruimte. Laat staan met reuma.

Spectre vindt dit leuk.
  3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.150
    23.233
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zuul, citroenrasp en WWJD vinden dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik weet niet. Ik vind een aantal dingen elkaar nogal tegen spreken in dit artikel.. bijvoorbeeld dat ze maar €100 van haar salaris over zou houden na de kinderopvang? Nou met alle respect, dan krijg je dus amper kinderopvangtoeslag want je verdient teveel maar dan moet je wel zoveel verdienen om dat voor elkaar te krijgen en dan houdt je echt geen €100 over. Ik verdien echt prima en mijn vriend ook en we betalen redelijk veel zelf maar krijgen toch nog behoorlijk KOT vind ik.

Spectre en cowgirl80 vinden dit leuk.
  5. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Ik vind die miljonair steeds vervelender worden. "We zijn met 7 mannen, ondernemers. Denk je dat iemand van ons ontbijt gaat maken?"

Ja, waarom niet. Ga lekker buiten de deur ontbijten, maar niet met zo'n stomme reden :p

De schuld van familie Huisraad is wel echt heel groot. Is dat een kwestie van je kop in het zand steken? Hopelijk lukt het ze alles af te betalen. Het is wel een kaartenhuis zo.

Zuul, Gewooniemand, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja ik kreeg ook de kriebels van die opmerking. Alsof ontbijt maken echt te min is voor ondernemers, bral bral

Happymam, citroenrasp en JupitR vinden dit leuk.
  7. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.669
    6.564
    113
    Vrouw

Wegens het inkomen van mijn vriend kregen wij weinig kinderopvangtoeslag. Mijn inkomen was laag/minimum en daarvan hield ik, na aftrek van autokosten, maandelijks nog 100/200 euro over. Vriends inkomen niet meegerekend, daarvan betalen wij hier alle andere lasten. Misschien dat zij het ook zo bekijken?

8. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Nou dat ontbijt was net iets meer dan €100, dan snap ik wel dat ze buiten de deur ontbijten.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.691
    3.129
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou dit dus :roflmao: en ik heb op vakantie ook helemaal geen zin om te koken/eten te maken. Kijk wij zijn niet rijk dus kunnen niet alles buiten de deur doen :o: maar broodjes afhalen (voor ochtend en middag) doen we dan wel hoor en in de avond eten halen ook:p

Ik vind zijn uitspraken soms ook raar en zijn rijgedrag absurd. Maar vind hem reuze meevallen eigenlijk. Hij weet dat hij rijk is en showt dat graag maar ik vond zijn uitgaven eigenlijk reuze meevallen met hoeveel hij verdiend. Hij heeft er hard voor gewerkt dus doet geen absurde uitgaven alleen omdat het kan zeg maar :p

Al mag hij met al dat geld wel eens passende shirtjes gaan kopen :o::roflmao::roflmao:

Sunflowerr en Zuul vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Jemig 20.000 schuld en wel 255 euro voor 2x nagelsalon. En maar overal eten halen.

De camperfamilie met de apk niet gelijk kunnen betalen want t wijnrek moest gevuld worden :|

Spectre vindt dit leuk.
  11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vond zijn waterrekening wel absurd hoor. Meer dan 2700 euro, zoveel hebben wij in alle jaren dat we samenwonen bij elkaar (16 jaar) niet eens uitgegeven aan water denk ik.

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    .
    Hebben ze geen zwembad ofzo?

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Naast de kokend water en bruisende kraan bestaat er nu een wijnkraan waar hun op aangesloten zijn? :p

14. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Ja hij zei iets over zwembad vullen, maar lijkt me wel enorm veel. Of het moet van meerdere panden zijn?
    Dat bedrag is evenveel als 14 jaar ons waterverbruik :roflmao:

Linda86 vindt dit leuk.
  15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Afschuwelijk idd :|

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja dat hoorde ik ook, maar een kuub water kost ongeveer een euro, 200 kuub lijkt me al een heel flink zwembad, dan moet je hem wel heel vaak vullen o_O

17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Pa zei altijd: dat je de knoopjes dicht kan doen, betekend niet dat het past :roflmao:

GossipGirlxoxo, Vulpen, Zuul en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.542
    113
    Vrouw
    Ik begrijp het echt niet:|:| zoveel onnodige uitgaven terwijl je schulden hebt.

19. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.691
    3.129
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja maar hij had wel ook een hotel he? Daar moet hij ook het water van betalen lijkt me.

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.706
    113
    Het stoort me sowieso wel hoe bij hem (het is ook echt zijn prive showtje, het vrouwtje mag af en toe even mooi wezen of kirren als hij zo hard rijdt terwijl de andere stellen/gezinnen er echt samen in zitten) de zakelijke en prive inkomsten en uitgaven door elkaar lopen in de gefilmde activiteiten en de rekening-overzichten. Bij eerdere ondernemers in het programma was dat ook niet.

JupitR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina