Gezonde voeding, wat is aan te raden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Papallona, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    na een tijd bezig te zijn om zwanger te worden heb ik van alles al geprobeerd. Ik geloof niet meer in wondermiddeltjes of iets waardoor je direct zwanger zou worden. Toch wil ik graag gezonder bezig gaan, ik ben een beetje een emo-eter en aangezien ik best emotioneel ben de laatste tijd zijn er onbewust wat kilo's bij aangekomen. Ik dieet Al erg lang en ben hier nu klaar mee, ik val af en dan kom ik weer aan. M'n bmi is iets boven wat moet.

Dus vandaar m'n vraag, wat eten jullie? Nu jullie bezig zijn zwanger te worden. Welke voedingsstoffen zijn aan te raden? Wat is af te raden om te eten?

Nogmaals, ik geloof niet in wondermiddeltjes maar ben wel van mening dat gezond eten bijdraagt aan een gezond lichaam.

2. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hoi!

Ik geloof niet zo in dieeten, maar heb er ook geen ervaring mee. Ik ben klein en tenger, zit altijd net te laag in bmi.

Volgens mij is het beste dat je vers en gevarieerd eet. Zo eet ik al jaren niet uit zakjes of potjes, maar probeer ik zoveel mogelijk alles zelf vers te maken. Dit deed ik ook al voordat ik zwanger probeerde te worden.
    Veel groenten, niet al teveel vlees en twee stuks fruit op een dag. Dat is hoe ik eet. :)

3. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Ik zou gewoon gezond eten en geen gekke diëten proberen. Veel groente, fruit, volkoren producten, noten, etc., en prefab (mueslirepen, snoep, pakjes, frisdrank, dat soort dingen) producten en eten/drinken met veel suikers laten staan.

Deel Deze Pagina