Eindelijk naar 17maanden klussen is het dan nu toch gelukt! Ik ben zwanger Maar aangezien ik in maart 2009 een miskraam gehad heb en het een lege vruchtzak was maak ik me erg zorgen. Ik ben heel blij maar toch voelt het allemaal zo dubbel. Ik hoop dat ik snel een echo krijg waar ik kan zien dat er nu wel een wondertje in groeit! Mijn eerste kindje ging allemaal van zelf,was zwanger terwijl we er niet mee bezig waren,maar het was zeker wel gewenst. ik heb een zwangerschap gehad om van te dromen. Was wel eens misselijk aan het begin,en de laaste weken wel wat rug pijn,maar verder was het allemaal super. Bij die miskraam was ik al heel erg vroeg misselijk en moe. Nu ben ik overdag eigenlijk helemaal niet misselijk,alleen 2 weken geleden ben ik 3 keer in de week snachts wakker geworden van de misselijkheid,nu heb ik geen last meer van misselijkheid. Alleen ben ik erg moe en heb continu buikpijn en rug pijn. ik denk dat ik alles misschien wat veel vergelijk,ik weet dat iedere zwangerschap anders kan zijn,maar ik maak me gewoon echt zorgen of het wel allemaal goed is. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!! 30aug de eerste afspraak bij vk
Wauw eindelijk word jullie gedult beloond! Van harte gefeliciteerd. Het blijft vast goed zitten en groeien hoor. Ik snap wel hoe jeje voelt, ik heb zelf een miskraam gehad een aantal jaren terug en ben nu al bang dat het weer gebeurd, terwijl ik nogniet zwanger ben. Time will tell... Blijf uitgaan van het positieve, dat kan alleen maar een goede uitwerking hebben. Veel liefs
gefeliciteerd!! hopelijk gaat het allemaal prima en heb je over 9 maanden een gezonde baby in je armen!!
Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zelf 6 weken zwanger en ook ik maak me zorgen! Heb namelijk in mei een miskraam gehad, ook een leeg vruchtzakje! Ik heb nu al een paar dagen bloed verlies. Het is bruin bloed en maar een klein beetje, maar ik maak me toch best zorgen. Vk zegt dat het niks is om me zorgen te maken, maar ik doe het stiekem toch een beetje. Wel ben ik gwn misselijk en alles. Maar zo bang dat het tcch weer mis gaat. Over 2 wkn eerste afspraak voor echo. Blijft spannend. Duim voor je dat alles goed blijft gaan. Heel veel succes!
Jij ook gefeliciteerd! Ik snap heel goed hoe je je voelt,het is echt vervelend! ik hoop dat je echo over 2 weken een wondertje laat zien,dat zal je angst misschien voor een groot gedeelte minderen of misschien wel helemaal weg nemen. ik zelf heb 30aug een afspraak bij de vk,maar of ik een echo krijg dat weet ik niet.ik probeer het wel aan te halen als ze er geen willen doen,omdat ik gewoon wil zien of er dit keer wel een wondertje groeit! veel moed deze 2 weken!en ik duim ook voor jou!Suc-6!!