Hallo Dames, Na bijna 7 weken negatieve tests, vandaag toch een voorzichtig positieve test in mijn handen gehad! Volgens de huisarts telt die hartstikke mee en ben ik aanstaande donderdag dus al 9 weken zwanger. Pff gaat ineens heel hard zo! Maar mag me dus eindelijk bij het zwanger clubje aansluiten! Awerty
Nee dat vond ik ook wel vreemd. Bij de echo konden ze vanzelf wel zien of alles goed was zeiden ze. Aangezien dit voor ons ook allemaal nieuw is, ga ik maar af op de verloskundige!
Gefeliciteerd. Maar hoe komt de ha erbij dat je nu al bijna 9 weken zwanger bent? Kan het niet zijn dat je gewoon een cyclus hebt over geslagen? Als je nu een lichte positieve test hebt lijkt het mij sterk dat je al 9 weken zwanger bent. Heb je al snel een echo?
Ik moet de 25e voor een echo. Ze pakken toch de datum van je laatste menstruatie en aangezien mijn moeder ook pas na 4 maanden een streep van mij had, gaan ze ervanuit dat ik al 9 weken ben. (10juni laatste ongi). Qua boobs etc. kan het makkelijk dat het al 9 weken is, die groeien als kool en aan mijn buik zie je ook echt al dat er van alles rommelt. Bedankt voor jullie felicitaties allemaal!
(ik dacht juist dat je na 16 weken geen streep meer zou hebben omdat de hcg dan weer weg is? omdat je dan ook klaar bent meestal bij moeders voor moeders?) anyway GEFELICITEEEEEERD!!!!!!