Ik ben ook zwanger van nummer 3.Heb een dochter van 5 en een zoontje van 3.Ze kunnen niet wachten op hun broertje/zusje!
hier ook wondertje 3 opkomst mijn dochter is 5 word dec 6 en mijn zoontje is 3 word okt 4 we verwachten ons derde kindje in augustus..
hier ook zwanger van de derde... Mijn oudste zoon is nu 3,5 en wordt in sept 4 de jongste zoon is net twee geworden.. Ik ben uitgeteld 17-8 van hun zusje!! Kei leuk!!
Onze derde is ook op komst na een miskraam is het nu allemaal goed. Onze zoon is 3 en onze dochter is bijna 2. Als nummer 3 komt is onze oudste nog geen 4 dus lekker druk heerlijk lijkt me het.
Hier ook zwanger van de 3e. Angela zal 3 jaar en 3,5 maand zijn als ik ga bevallen, en Evelien zal net 1 jaar zijn. Ben 2weken na haar 1e verjaardag uitgerekend.
Nummer 3 zit ook bij mij in de buik!! Joleen en Vérony worden in juli 2 en ik ben eind oktober uitgerekend!!!
hier ook in verwachting van nr3! de oudste word in nov. 4 jaar en de jongste in feb. 2 als ze jarig zijn gaan ze beide naar school/psz
En al na gedacht over een geboortekaartje? Is nog wel vroeg ik weet het maar is zo leuk om alvast ff te neuzen Wil denk ik wel iets in het teken van 3 kindjes op de voorkant maar is zo weinig van :S
ik heb ook al gekeken voor geboortekaartje, had ook al wat gedichtjes gevonden via gedachten-gedichten.nl
Op gribbeltje.nl hebben wij ons kaartje gevonden. Je kunt de kaartjes laten aanpassen en er meerdere kindjes op laten zetten. Ook op koningkaart.nl staan kaartjes met drie kindjes erop. Succes!
Dit word ook mijn derde, ik heb twee meiden al van 8 en net 5 jaar, ben benieuwd wat het nu gaat worden!
Hoi meiden, Graag schrijf / lees ik met jullie mee. Wij zijn ook zwanger van ons derde kindje. Net toen we eigenlijk besloten hadden om onze wens even in de koelkast te zetten ivm de zorgen om ons zoontje. Hij is net ontslagen uit het ziekenhuis en toen had ik opeens een knaltest!!?? Blijkbaar is de natuur het niet met onze keuze eens en is dit echt een kadootje. Heel gek, leuk, spannend en ook eng. Zijn er meer meiden die al een beetje misselijk zijn? (of zijn dat mijn zenuwen?)
hier ook de derde! Mijn oudste wordt eind oktober 4 jaar en de jongste wordt begin mei 2 jaar. Ben 29 augustus uitgerekend! gefeliciteerd trouwens!!