ja jij mag mee kwekken... jij krijgt toch je 2e?? zijn jullie al uit de naam??? wij nog niet helemaal.... kreeg net toevallig een monster van een geboorte kaartje die ik had aangevraagd... het paspoort idee zeg maar... pfff tegenvaller zeg!!
De naaam die staat vast hihihihi... zijn we al over uit... tja geboorte kaartje ga hem zelf maken denk ik heb nog niet echt ideeen mischien morgen even langs de action en dan papier halen en frutsels wil gaar een foto en dan leuke dingen er omheen.. Maak na de geboorte een foto van romy en haar broertje vind ik wel speciaal
Oh ik begreep m verkeerd... je bedoelde het topic over tweede of meer kindjes voor de nu mei-2011-mama's Ja daar is al een poos niet meer in gekletst dus gaat ie automatisch dicht.
nee dit is voor de dames die hun 2e/3e krijgen...... jaa is ook speciaal flower een foto van romy en haar broertje!!! had voor de gein dit kaartje aangevraagd want was beetje benieuwd hoe ie er in het echt uitzag... gvd... cake mislukt!!! de glazen plaat was smerig dus die heb ik in een sopje staan maar we hebben ook een ijzeren plaat erin liggen dus ik die erin gedaan... draait het rotding niet!!!! en ik heb geen eieren genoeg om een nieuwe te maken
Nieuw draadje alweer? Kletsmutsen Muts, ik vind die pakjes ook duur hoor! Maar zoooo lief, het is ecologisch katoen, dan krijg je van die prijzen... Ik kwam hem tegen en heb nog geen liever pakje gezien, ondanks de prijs... La Palma, hier telefonisch, vorige keer ook.
en bedankt voor je ei flower!!!! haha ja rianne je zit "verkeerd".... tenminste met je reactie voor la palma..... ja de pakjes zien er superschattig uit maar pfff vind ze echt duur!!! pff ik sta in twijfel... eieren halen of niet....
hebben jullie dat ook me haar groeit als een gek had aardig kort haar en het is alweer een stuk langer jipppieeeeeeee
haha flower ik zat net te denken aan een lijst!!!! ja hier ook snel groeiend haar.... coupe de mislukt noem ik het nu want er zit totaal geen model meer in trouwens mn beenhaar valt mee maar de rest brrrr veel te snel...
♥ brusje voor de meimama's♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 08 Mei Muts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv ♥Buddylijst♥ Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei ♥Afsprakenlijst♥ 19-01 Muts controle vk 09-02 flowertje controle gyn 02-03 flowertje controle gyn 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn
♥ brusje voor de meimama's♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 08 Mei Muts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv ♥Buddylijst♥ Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei ♥Afsprakenlijst♥ 18-01 Muts controle vk 09-02 flowertje controle gyn 02-03 flowertje controle gyn 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn heb ff de datum aangepast.. ik had per ongeluk de verkeerde dag ingevuld....
oke weet niet wie er hier nog meer meegaan praten dus kon niet verder invullen anders graag gedaan voor diegene...!!!
wauw hahaha dat zie ik nu pas vergeet altijd die datums van moederdag en vaderdag..!!! jaja nog even en we zijn weer mama..!! heb er wel zin in hoor en ook wel eng maar nu met zijn 2 is toch anders dan alles meemaken in je up..!!