Dag Dames, Hoelang duurde het voor jullie uitslag bekend was? Ik heb een week geleden bloed geprikt maar nog steeds staat erbij dat de uitslag volgt. De rest van de uitslagen waren dezelfde dag nog bekend. Duurt dit gewoon langer?
Dit zal inderdaad een week duren, wat ik begreep. De rest allemaal goed? (Ik heb maandag geprikt en aangeraden werd om pas na het weekend te bellen. Niets digitaal in te zien hier.)
Herkenbaar hoor, ben ook erg benieuwd! 1e zoon was positief, middelste 2 negatief, dus ga uit van nu weer positief om het cirkeltje rond te maken
Ik heb vorige week donderdag geprikt en maandag keek ik digitaal en toen stond het er al in! Oudste is negatief, middelste positief en deze is ook negatief. Lekker om en om
Ik heb maandag geprikt en werd vrijdag door de verloskundige gebeld. Zos voorspeld is jongste positief. Een prik voor mama!
Oke, echt snel. Ik wacht al vanaf 30 maart en nog steeda geen uitslag. Ik had al gebeld met het laboratorium omdat ik dacht misschien gaat er iets niet goed. Maar die zeiden dat het wel 3 weken kan duren. Dus we wachten maar af.
Oeps ik werd van de week gebeld door de vk dat de kleine positief is. Wat ik in het digitale dossier had gezien was mijn eigen rhesus. Iets met zwanger zijn ofzo Oftewel; 1e negatief, andere 2 positief dus laat die prikken maar komen
Waar hebben ze hem gezet? Met eerste in bovenbeen, maar begreep dat ze het hier liever in de billen doen... Ga je dan op je zij liggen ofzo?
Idd bij alle 3 in bovenbeen en nu idd in mijn bil want dat zou minder pijn doen. Idd op de zij liggen en zetten ze hem. Ik vond het alleen helemaal niet fijn want kon dus niet op mijn bil zitten haha.
Geen spierpijn gehad alleen die dag deed het zitten op die plek pijn. Dus beetje schuin gezeten en ze heeft hem savonds gezet dus niet veel later na bed en verder geen last van gehad.
Thanks! Ik ga toch vragen of het in mijn been mag. Zou minder pijn doen inderdaad, omdat je je billen beter zou ontspannen. Maar ik wil het wel zien zeg maar en kan mijn been prima ontspannen. Toen ook geen weet van gehad. Ga het eens vragen...
Hier ook gehad. In mijn bil laten zetten. Bij staan leunen op 1 been. Bil waar de prik komt beetje been laten hangen. Voel je er het minste van.