hai dames .. ik ben gister bij de 20 wk echo geweest.. alles was super en we krijgen een zoon! super blij. Maar nou wil ik een pretecho laten maken alleen ik weet me god niet waar? heb al een beetje internet afgespit maar nee kom er niet uit. Heeft iemand hier toevallig een goeie ervaring met een echo bureau omg rotterdam?
haai ik ben naar wereldkind gegaan. dat zit precies achter het cs. van rotterdam. ze zijn er erg goed en geduldig. kijk anders even op hun website. www. werledkind.com we kregen erg veel fotos mee (35) en ook allemaal op papier uitgeprint. en de dvd kregen we gratis. heel veel plezier alvast
Wij gaan altijd naar Babysworld in Leidschenveen. We zijn er erg tevreden over. Ze neemt er echt de tijd voor en we hebben super mooie echo's + dvd.
Ik ben bij babyvieuw in Barendrecht geweest.........was echt heel leuk, de vrouw die de echo doet is zo enthousiast!!!!! Het heet alleen geen babyvieuw meer, moet je eff op internet kijken hoe het nu heet.
Al 2x bij Babyvision in Delft geweest, ben erg tevreden erover. Was een beetje bang toen ik hier een aantal reacties las, maar ben heel erg tevreden. Kreeg laatst ook een 3d fotootje erbij toen ik de geslachtsbepaling had.
Ik heb hier ook "goede" ervaringen mee. Helaas werd daar mijn miskraam geconstateerd maar de echoscopiste nam alle tijd voor ons en reageerde echt heel lief en goed. Ik zou er bij een volgende zwangerschap zeker weer naar toe gaan.
Babygoud in Schiedam was heel leuk, ze neemt echt de tijd voor je!! Wij zijn begin december geweest..nog een leuke prijs ook. Have fun en lekker genieten!
Ik ben bij echo visie geweest, in capelle a/d ijssel, ontzettend leuk mens en ze neemt echt de tijd voor je Ze doet ook echt haar best om hele mooie echo foto's te maken Zeer fijne ervaring!
Vanaf 17 weken werd aangeraden bij babyvision. Maar ken ook mensen die met 16 weken al gingen... Zelf wilde ik liever nog even wachten tot de 17.. voor net iets meer zekerheid...
Ik was bij mijn zoontje 5 jaar geleden naar Babyview in Barendrecht geweest en ik vond het juist helemaal niks daar. Die vrouw vond ik niks, heel erg kort en afraffelen. We hadden een pakket van 2x. We betaalden de eerste keer het hele pakket. Tweede keer dat we kwamen waren er bijna geen goede beelden. Leek of ze ook niet echt dr best meer wilde doen, soort van geld heb ik toch al binnen. Waren erg teleurgesteld. Bij deze zwangerschap zijn we voor eerste geslachtecho naar Ijmuiden geweest met bijna 15 weken. Wel een eindje rijden maar dubbel en dwars waard. Wat was dat een leuke vrouw!!! Bij 18 weken nogmaals voor geslachtbepaling achter Rotterdam Centraal. Vond het beetje tegenvallen. Vond de apparatuur niet duidelijk en die vrouw leek niet erg vakkundig. Voor de 3D terug gegaan naar Babywatch Ijmuiden, omdat we erg tevreden waren over de beelden en die vrouw. We kregen nu haar dochter, en ook zij was erg leuk!!! Hebben erg leuke ervaring dus een eindje van Rotterdam