dames, hellup mijn vader wordt volgende maand 60. nu belde mijn vaders vriendin mij, maak jij even een spandoek? ja hoor is goed..... maar eh, ik kan niet verzinnen wat ik erop moet zetten. moet kort maar krachtig zijn hij heet Wim
Let me google that for you: Spandoekteksten en spreuken 50 jaar spandoek laten maken leuke en mooie teksten gezegdes spreekwoorden Sarahspreuken Abrahamspreuken
Wij hadden bij mn vader toen hij 50 werd ook een spandoek met de tekst: Nee het is echt geen flauwekul, (naam) is nu officieel een ouwe lul.
wij hadden in de tuin en over de straat een waslijn met allemaal sokken opgehangen. 59 om precies te zijn, Op het spandoek stond 59 oude sokken aan de lijn voor de 60e moet je binnen zijn
Heus het is waar! Deze ouwe is 60 jaar! Als je "ouwe" misschien een beetje te vind kun je ook je vaders naam invullen of onze pa bijv.
60 jaar met hier en daar wat grijs haar 60 plus maar nog steeds geen grijze mus Uhmmmmm ben eigenlijk inspiratieloos op dit moment haha
Wim is nu 60 jaar oud maar heeft nog steeds een hart van goud Deze abraham heeft nu al 10 jaar ervaring
ik vind " Abraham heeft al 10 jaar ervaring" ook leuk bedankt Knor. alles dames bedankt, zaten goeie ideeen tussen. nu nog kijken hoe ik de tekst op een laken krijg, zou spuitbus doolopen?