M'n verhaal, geen idee hoe lang zwanger. Zwanger geworden ondanks voorbehoedsmiddelen. Afgelopen dinsdag een echo gehad, zelf bekostigd. Mevrouw kon niet meten hoe ver of hoe lang zwanger? Ze ging het met de hand uitrekenen, ze kwam ontzettend onkundig over. Echo's bij vorige zwangerschap waren in t ziekenhuis en daar konden ze het goed opmeten. Was een kloppend hartje te zien! pfew! Ze zei: ik denk 6 weken, maar zeker weten doe ik het niet.
Als ik het zo zie, denk ik dat ze gelijk heeft Maar ben je naar een pretechobureau geweest? En staat er op hun website dat ze ook zulke vroege echo's doen?
Vorige zwangerschappen liep ik in het ziekenhuis, oog iig bij de eerste moest ik over naar de Gyn. Bij de tweede sowieso ziekenhuis ivm fertiliteitspoli. (Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar vandaar ook de tijd tussen nr 1 & 2) Ik heb vorige week in paniek de verloskundige praktijk gebeld die de nazorg deed na m'n tweede bevalling. Daar geweest, echo ingepland maar omdat het waarschijnlijk nog vroeg zou zijn moest ik het zelf betalen prima. Dinsdag geweest, bij ongeveer 10 weken mag ik terug komen. Voor termijn echo & nekplooimeting? Alhoewel ze die misschien niet zelf deed, want haar papieren voor die metingen waren verlopen😂
Ik heb bij iedere zwangerschap vroege echo's gehad. Tussen de 5.nogwat en de 7.nogwat en ik zou jouw echo gokken op 6 en een paar dagen.
Ziet eruit als 6 of iets meer dan 6 weken. Ze heeft het vruchtje opgemeten zo te zien. Hoeveel mm was dat? Staat vaak op de echo bij crl
Ik gok zelf ook op ergens rond de 6 weken ik had mijn eerste echo met 9+3 en dat zag er al heel anders uit.