Weet iemand of dit nog te verhelpen is? Ik heb voor deze baby dit vesje online bij Z8 gekocht. Ik heb het deze week zorgvuldig gewassen en wilde het nu in de vluchtkoffer stoppen omdat ik graag dit vestje als eerste pakje aan wil doen. Zie ik nu dat er in de kraag een gaatje zit! Ik baal er behoorlijk van omdat dit vestje niet meer te verkrijgen is en op mp vragen ze 2e hands nog veel ervoor (meer dan ik er nieuw voor betaald heb) Iemand die iets weet of kan ik het echt gaan weggooien?
Als ik iets heb ga ik zelf altijd naar een vrouwtje hier die het allemaal kan maken. Van gordijn tot allerliefste knuffel van een kindje die verknutselt is maakt ze weer netjes. Misschien ook zoiets bij jullie in de buurt of kennissen kring?
Ik zou er echt mee terug gaan z8 is nietgoedkoop Misschien kunnen hun het repareren of dat je iets anders leuks kan vinden Denk dat je het blijft zien
Gezien je zwangerschapstermijn zou ik de foto wel bij z8 voorleggen maar het gewoon zelf maken. Dunne draad, dunne naald en aan de achterzijde beginnen. Weggooien is toch niet nodig voor zo'n klein gaatje? Ik neem aan dat je als je kindje wat groter is ook niet alles bij 1 gaatje weg gooit? Daar is naald en draad voor uitgevonden ( En anders even je moeder, tante of buurvrouw vragen )
Ik zou in ieder geval contact opnemen met z8. Zelf maken door het naar binnen te duwen en dan met kleine steken vast zetten. ( Ik denk laddersteek maar misschien iemand anders nog beter plan) Het lijkt op de naad dus zou je het nauwelijks moeten zien.
Het lijkt op een naadje losgelaten te zijn en dit is meestal wel goed te naaien. Ik kan het zelf niet goed maar mijn schoonmoeder wel gelukkig Je kan het ook bij een kleermaker brengen zoals ze hier al opperen! Ik denk dat het vrij goed te herstellen is!