Is dit nog te verhelpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 1 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Weet iemand of dit nog te verhelpen is?
    Ik heb voor deze baby dit vesje online bij Z8 gekocht. Ik heb het deze week zorgvuldig gewassen en wilde het nu in de vluchtkoffer stoppen omdat ik graag dit vestje als eerste pakje aan wil doen. Zie ik nu dat er in de kraag een gaatje zit! Ik baal er behoorlijk van omdat dit vestje niet meer te verkrijgen is en op mp vragen ze 2e hands nog veel ervoor (meer dan ik er nieuw voor betaald heb) :(

Iemand die iets weet of kan ik het echt gaan weggooien?

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Als ik iets heb ga ik zelf altijd naar een vrouwtje hier die het allemaal kan maken. Van gordijn tot allerliefste knuffel van een kindje die verknutselt is maakt ze weer netjes. Misschien ook zoiets bij jullie in de buurt of kennissen kring?

3. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Even naar een kledingmaker.

4. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Ik zou er echt mee terug gaan z8 is nietgoedkoop

Misschien kunnen hun het repareren of dat je iets anders leuks kan vinden

Denk dat je het blijft zien

5. Islah

Islah Niet meer actief

Ik zou het verstellen en als dat niet lukt naar een kledingmaker gaan.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gezien je zwangerschapstermijn zou ik de foto wel bij z8 voorleggen maar het gewoon zelf maken. Dunne draad, dunne naald en aan de achterzijde beginnen. Weggooien is toch niet nodig voor zo'n klein gaatje? Ik neem aan dat je als je kindje wat groter is ook niet alles bij 1 gaatje weg gooit? Daar is naald en draad voor uitgevonden :) ( En anders even je moeder, tante of buurvrouw vragen )

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Ik zou in ieder geval contact opnemen met z8.
    Zelf maken door het naar binnen te duwen en dan met kleine steken vast zetten. ( Ik denk laddersteek maar misschien iemand anders nog beter plan)

Het lijkt op de naad dus zou je het nauwelijks moeten zien.

8. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Het lijkt op een naadje losgelaten te zijn en dit is meestal wel goed te naaien. Ik kan het zelf niet goed maar mijn schoonmoeder wel gelukkig :D Je kan het ook bij een kleermaker brengen zoals ze hier al opperen! Ik denk dat het vrij goed te herstellen is!

Deel Deze Pagina