Mensen hier die ervaringen hebben met een fitbit activity tracker? Ik heb de alta hr roze op het oog (ja, het oog wil ook wat haha). Houdt deze ook calorieën bij? Dragen jullie hem altijd? Ben er nog erg nieuw in, maar ik beweeg te weinig en dat moet anders.
Ik het type niet (ik heb een charge 2), maar wil je wel waarschuwen voor je kleurkeuze. Bandjes met lichte kleur worden erg snel smoezelig. Verder heb ik die van mij idd altijd om. Calorieën doet hij ook, maar het is algemeen duidelijk dat activityttackers niet zo goed zijn in het bijhouden/uitrekenen daarvan. Maar globaal zal het wel kloppen.
Ik heb de charge 2 en ben erg tevreden! Lichte bandjes is inderdaad geen succes maar je kunt ze als het goed is wisselen en aliexpres verkoopt ze ook.
Hmm lastig. Vind die roze juist zo mooi haha, maar kan natuurlijk wel een nieuw bandje kopen uiteindelijk.
Ik heb de charge 2 sinds ruim een jaar, erg blij mee, alleen is die van mij nu van slag maar krijg als het goed is een nieuw van fitbit . Ik doe ook challenges met mijn vader en met een groepje van hier, superleuk!
Ik volg even, want ik zit er ook al een tijdje aan te denken om een Fitbit aan te schaffen. Mag ik vragen wat die challenges inhouden?
Je doet dan met een aantal mensen een stappen challenge. Je kan kiezen voor workweek, weekend of 1 dag.
Ik heb de fitbit charch 2 en ben er heel tevreden over. Ik heb wel de zwarte versie. En ik hield hem in het begin altijd om maar hij begon me op een gegeven moment toch wel te irriteren. Maar ik ben ook verder niet gewend om een horloge of iets om mn pols te hebben dus dan irriteert je dat al snel.
Ik moest in het begin ook erg wennen. Nu was mijn fitbit laatst kapot en had ik hem een dag en nacht niet om en miste echt wel iets om mijn pols