Tuurlijk zeur je niet, Lovepeet..! Het doet er niet toe hoelang je bezig bent. Het enige dat telt is dat je graag wilt en dat je erg verdrietig wordt dat het (nog) niet lukt. Het is zo herkenbaar. Ik heb er ook elke maand meer last van. Verschrikkelijk! Maar vorige week toen het weer negatief was, was mijn man het ook verschrikkelijk zat. Hij wilde naar de ha. Zo gezegd, zo gedaan. We gaan de mmm in. En ik kan je vertellen: dat lucht op! Hoe gek dat ook klinkt! Heb je al weer getest? Ik duim voor je!
haha die lovepeet ze is al wel geweest hoor dit stuurde ze in n ander topic: nou dames ik ga gelijk weer ik ga shoppen met mijn moeder uhmm mijn testwas vanmorgen zelfde als gisteren .. heel vaag .. weet niet wat ikeruit op moet maken je ziet wel wat maar nou niet een lijntje.. ag he .. gewoon doorgaan ff afwachten doedelssssssssssss en n andere topic: hetzelfde als gisteren !! (*$Z((# gruwels !! nou maar afwachten nu heb ik de hoop verloren voor deze maand
oeps sorry was ik mijn eigen topic vergeten ik had ook zo haast vanochtend ! nou inderdaad mijn test is hetzelfde als de vorige keer ! dus ja maar afwachten denk ik ik hoop dat het raak is.. verder weet ik het niet.;. ik denk zelf dat het weer neit raak is.. ik wordt er moe van heel de dag zijn we wezen winkel en me zusje liep niet anders dan naar baby kleding en mijn moeder zeurde er ook maar over door. !
dank je wel ik heb wel sinds vandaag lichte steekjes maar geen ongi steekjes.. ! meestal zijn die heel anders.. vaag allemaal weer
rete wat spannend,, ik zou in mijn broek plassen van de spanning ( als ik de zenuwen krijg geen controle meer over de blaas ihihihi ) duim duim duim zo hard voor je
lovepeet spannend zeg!!! Ik hoop het echt voor je, wanneer moest of moet je ongesteld worden?? ik weet zo hoe het voelt als het niet wil lukken je voelt je machteloos!!! maar geloof me geloofde er niet meer in en je ziet het!!!! laat je het nog even weten ben erg benieuwd
hallo dames.. ik weet niet zo wat ik van mijn testen moet denken je ziet wel wat .. maar toch ook weer niet .. ik snap er helemaal niets meer van 3 testen hetzelfde.. heeft trepkleister 2v5 indrooglijntjes.. ? heb er nog 2 van predictor gehaald.. ! net dus wie weet
Ik ken die van trekpleister 2v5 niet. Zijn die hetzelfde als kv 2v5? Wat ik eerder heb gelezen geven die geen indrooglijntjes. Ik heb die testen ook al meerdere malen gebruikt, maar altijd duidelijk negatief (kan niet witter..)! Heb je foto's? Jeetje, wordt wel erg spannend ja!
ja spannend he ja ze zijn het zelfde.. ik heb nu 4 testen gedaan en 4 dezelfde uitslagen !!!!!!!! hahaha
nee heb geen foto's kan ze niet maken camera neemt geen dichtbij fotos is neit te zien worden ze wazig
nuu ? waar wil ik die vandaan halen . nu en uhmm ik zit nog 1 dag voor me nod en ik heb 4 testen met dezelfde uitslag en het was een gewoone test van predicor
haha lovepeet, ik bedoel ook niet nu meteen! haha ik zou testen met cb 1 dag na je nod testen!! Ik denk gewoon dat harstikke zwanger ben meid!