ja inderdaad kan je dat kan ej wel zeggen ik heb dat ook helemaal hoor .. ! morgen ochtend nog eens testen . ! je hoort het zo snel mogelijk
dank je wel ik blijf naar mijn testen kijken alsof ik het me verbeeld heb !. maar het streepje zie ik toch echt !
tuurlijk meissie als ze allemaal een licht streepje geven dan liegen de testen er niet om!! logisch dat je blijft kijken!! je laat het ons morgen meteen weten he als je hebt getest....
ja dat doe ik zeker.. ik vindt het zo spannend.. ! ik heb ooit al positief getest maar helaas werdt ik toch ongesteld dus daar ben ik bang voor ! dat ik morgen toch ongesteld word.. maar gelukkig heb ik nog 1 test en ga ik morgen vroeg testen .. en dan ren ik weer naar de winkel om gewone kruidvat test te halen die vindt ik toch iets betrouwbaarder dan predictor
dat is gek zeg, welke testen had je toen gebruikt? Geen zorgen meissie gaat helemaal goed komen hihi!! al die licht posi testen veraden al een beetje het antwoord van de test van morgen denk ik veel te SPANNEND hihi!!! welke haal je dan van de kruidvat? de 2 voor 5?
ja ik haal meestal kruidvat testen maar ik had zin in een andere omdat ik er al 3 had gebruikt van kruidvat.. dus toen had had ik de normale predictor genomen .. dus 3 kruidvat en 1 predictor.. we zien morgen ochtend wel ik ga nu slapen .. ik heb wat steekjes in mijn buik geen ongi steekjes maar goed jullie horen het
goeiemorgen dames .. vandaag mijn nod .. of morgen ikw eet het nu nog niet helemaal zeker meer maar maakt niet uit nu net nog een predictor test gedaan met ochtendurine.. en wat zie ik 2 streepjes.. wel iets donderder ditkeer maar niet veel je moet nogsteeds even wat dichterbij kijken om hem te kunnen zien .. ik ga zo een kruidvat test halen .. 2 v 5 .. en nog 1tje vandaag doen kijken wat die zegt en 1 voor morgen .. ik hoop zo dat het waar is na 5 testen geloof ik het nog niet
@lovepeet al met kv testen getest?want over die van predictor zijn meer slechte dan goede verhalen bekend.... Wil je zeker niet ontmoedigen maar ze geven helaas zo vaak vals positief dat ik je een teleustelling wil voorkomen!! Hoop van harte dat je met de kv testen duidelijke strepen hebt!!! suces! x miek