3D echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door DragonBerry, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Afgelopen zaterdag een 3D-4D echo laten maken :D

We weten nu in elk geval dat we een kindje hebben met een eigen wil en van uitslapen houdt!

We hadden om half 11 een afspraak van 45 minuten, het eerste beeld wat we zagen was dat het in een stuit lag en met handen en voeten voor het gezicht. (lekker lenig dus)
    Ook was het te zien dat het nog heerlijk lag te slapen, wat me niet verbaasde omdat het kleintje zich pas later op de dag meldt.
    Dus eerst maar de andere dingetjes gekeken in de hoop dat het wakker zou worden, maar helaas we hebben geschud en gedraait en al, maar bleef heerlijk doorslapen!
    Kortom de 27ste mogen we weer komen in de hoop dat het dan anders ligt en we het gezichtje wel kunnen zien.
    Ze hebben dan ook een nieuw apparaat en er is dan iemand van Philips bij, maar dan was hij wel uitgebreider :D

Hieronder 2 foto's die we wel hadden, vind vooral die met het handje voor de ogen erg leuk! En je ziet de enkeltjes er zo mooi op!

2. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerlijk eigenwijs haha!! Maar gelukkig mogen jullie nog terug komen voor een nieuww poging.

3. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    ik krijg bijna tranen in mn ogen van die foto's..vooral die eerste, dat handje echt zo mooi voor de oog, en dat beentje er zo voor..echt prachtig!!!

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    ik vind die eerste foto echt prachtig, net alsof het kindje verstoppertje aan het spelen is hihi.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ohhhhh wat ontzettend mooi!! En lieffffff zeg!!!

Deel Deze Pagina