Dank je wel Sjim84!1 Ik hoop er stiekem natuurlijk wel op hoor en als 't vals alarm blijkt.. Dan moeten we maar weer flink gaan klussen hahaha.
Hoi, Net toch niet kunnen laten om nog eens te testen. Maar geen streep. Het zal dan toch niks zijn. Hoop dat de duivels dan toch snel komen. Want de dag dat ik ze verwacht is dag 41 dat is toch lang genoeg hoor. Groetjes
Nja volgens haar zou het niet kunnen, een urine weg infectie heb ik in ieder geval niet. Maar ze hadden ook voor de zekerheid een test gedaan en die sloeg nu ook weer negatief uit... Alleen hoor ik ook genoeg verhalen van meiden die dan een tal x negatief testte en uiteindelijk toch zoveel maanden zwanger te zijn.. Huhm....ik wacht maandag wel af...
Hay! sorry dat niet reageerde! Ik las wel mee hoor!! Wat balen dat je inderdaad niet serieus genomen wordt! Mn assistent t precies t zelfde.. Ik was 12 dagen overtijd en wilde maar geen test doen. Als ik een maand later nog niet ongi was moest ik maar s terug bellen :S T enige wat je nu je inderdaad kan doen is even afwachten en over een paar dagen weer testen. Echt balen meid!
Ja het is zeker balen Elleinard. Het enigste wat ik nu kan doen is afwachten maar... Zou het gevoel misschien ook niet komen door het ontpillen??? Ik las hier dat dat ook wel eens zulk soort gevoelens kan geven.. :S
Ik heb zelf bij het ontpillen nergens last van gehad!! Duurder wel ander half jaar voordat die uit m'n lichaam was!! Alleen een keer 3 maanden niet ongesteld maar had daarbij verder geen symptomen!!
Okee!! Nou, ik ben de 5e weer gewoon ongi geworden..dus ja, niet zwanger helaas. En miss. maar goed ook ivm. de operatie. Nu maar weer goed gaan klussen!!!(En mij beter voelen natuurlijk).