Hoi dames, 8 dagen voor nod. Action test gedaan. Ik beschouw het als negatieve test. Maar willen jullie toch meekijken?
Ik zie wat je bedoelt maar de achtergrond is nog een beetje roze. Maar zie wel een startend lijntje. Zo begon het bij mij ook op 8 dpo
Is 8 dagen voor je NOD niet een beetje vroeg om te testen? Ik zie niks maar je test is ook nog niet goed doorgelopen volgens mij!
Ben je 8 dpo of 8 dagen voor je nod?? In de laatste geval... hoe lang is je lf, want als die maar 11 dagen is dan zit je nu net 3 dpo (3 dagen na je eisprong) en dan is nog niet eens een innesteling geweest en heeft testen geen zin
Ps... afgelopen maandag zat je nog 4 dagen voor je nod.... en nu ineens op 8 dpo of 8 dagen voor je nod?????
Maar maandag zat je nog 4 dagen voor nod en had je volgens eigen zeggen al een licht positieve test? Dan zou hij vandaag al duidelijker moeten zijn . Hoe heb je je eisprong gevonden? Ik zag dat je tempt. Temp je wel elke dag rectaal, op dezelfde tijd, direct na het wakker worden en nog voor je je bed uit gaat? En slaap je dan altijd evenveel uren?
Ja precies! Hij zou eigenlijk duidelijker moeten zijn. Ik temp elke dag om zeven uur. Mijn temperatuur is de laatste dagen 36,7. Smiddahs tot savonds is die tussen 37,0 - 37,5. Net heb ik ook gele afscheiding gehad?? Dit had ik niet eerder. Ik had 2 juni tot 4 juni ongeveer cervicslijm.
In de middag/avond moet je niet tempen. Dat zegt namelijk niks. Mag ik je tempkaart eens zien? En dit is je eerste ronde na de pil toch? Grote kans dat alles wat je voelt door het ontpillen komt.
Heeft de gele afscheiding een betekenis? Sorry. Normaal ben ik echt geen stresskip maar deze keer wel! Ik merk dat je veel ervaring hebt, echt super bedankt!
Ok... waarom heb je alle waardes op discarded staan?? Nu tellen al deze tempen niet mee en zal Fertility friend geen eisprong aangeven. De gele afscheiding is heel normaal in je cyclus. Zolang het niet brokkelig is en niet stinkt of jeukt is er niks aan de hand. Je temp laat idd zien dat je vandaag op cyclusdag 6 zit. De testen vanaf maandag tm vandaag waren allemaal te vroeg, maar dus ook indrogers helaas. Waarom stress je zo? Voor zwanger raken staat gemiddeld een jaar. Jij zit pas in ronde 1.
Ik weet echt niet waarom ik stress! Misschien omdat ik graag een zusje of een broertje wil voor me dochter. Ik ging dr vanuit dat mijn menstruatie op gang zou komen. Maar dat is nog steeds niet gebeurd. Als ik nou netjes ongesteld was, was ik er absoluut niet zo bezig. Alles heeft een tijd.
Ik snap dat je het graag wilt, maar je zit pas in ronde 1 en bent ook nog eens aan het ontpillen, dan kan een cyclus vaak wat langer duren. Hou voor ogen dat je nog 11 manden moet... dan is het een verrassing als het toch ineens eerder raak is.
Ps... zet bij elke temp ff dat vinkje uit bij discarded Op de manier hoe jij het nu invult werkt het niet
Dat komt omdat je ergens Discarded hebt aangevinkt Toon eens het invoer schermpje van je temp vandaag (waar je dus je temp in vult).
Gevonden... In het rode rondje hieronder heb jij overal een vinkje staan... klopt dat? (Als je even bij vandaag gaat kijken).