nu 4 flessen maar is ditniet te weinig?

Discussie in 'Voeding' gestart door missX, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    sinds anderhalve week geven wij Indy nu 4 flessen...op zich gaat het wel goed maar ze drinkt ze eignelijk nooit leeg dus vraag me af of ze wel voldoende binnenkrijgt? Ik biedt haar 4 flessen van 220/7 aan, maar zel laat soms nog wel tussen de 50 en 100 cc staan. Op zich slaapt ze ook wel goed door, maar soms wordt ze wel eerder wakker om haar speentje...neem aan dat dit toch geen honger is? anders zou ze het wel op een gillen zetten toch (tenminste als ze echt honger heeft doet ze dat wel)? Ze is verder ook een onwijs vrolijk en tevreden kindje als je haar zo ziet...

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als ze verder goed groeit is het goed hoor! Kian krijgt ook 210/7 en dat 4x. Hij laat ook wel eens wat staan ;)

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dat kreegm ijn dochtertje ook toen ze zo oud was.... nu krijgt ze er drie en die drinkt ze ook niet leeg.....

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sophie drinkt dat ook sinds vorige week,en laat ook geregeld wat staan de ene dag drinken ze gewoon wat minder.
    Ik denk maar zo vol=vol!

Groetjes,

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Geen zorgen hoor.. mijn dochtertje krijgt 4 flessen van 180/6 en drinkt deze ook niet allemaal leeg.
    Ze maakt nachten van 2200 tot 830, is altjid tevreden en vrolijk, het gaat heel goed met haar.
    Misschien zeggen ze volgende keer op het cb ook wel dat het te weinig is, maar daar trek ik me dan niks van aan hoor.
    Als je naar je kindje kijkt, weet je t wel toch?
    Enne...mijn dochtertje komt niks tekort, ze heeft een schetig onderkinnetje en een lekker rond buikje dus...

6. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    o fijn om jullie ervaringen te horen...en indy is ook een baby met lekkere spekbeentjes en bolle wangetjes dus ik denk dat het dan ook wel goed zit bij haar.

Deel Deze Pagina