Ik ben vandaag ook 40+3 dagen! Heb veel last van harde buiken de laatste 3 dagen. Verder geen enkel teken. Grappig is dat iedere vrouw hier soms wel eens denkt: het komt volgens mij nooit meer, want ik voel helemaal niks! Dat heb ik dus soms ook. Maar 1 geruststelling: het MOET eruit, hoe dan ook! Is het niet vandaag, dan misschien wel morgen!
Jaahhhhhh bevallen van een prachtige dochter! Zware bevalling gehad, maar was het dubbel en dwars waard. in het kort.... Geen weeen, maandag 7.30 ingeleid. toen kwamen de weeen veeel te kort op elkaar uren achter elkaar met 10 a20 sec ertussen. ruggenprik gevraagt, moest daardoor lang pijn leiden want moest op me beurt wachten. Ruggenprik ging 5 keer mis, 6 e keer raak. pffff. toen binnen 1 uur en 15 min van 5 cm naar 9 cm. heel veel pijn in dat uur. maar ruggenprik werd niet verhoogt invm pers drang. en van 7.30 tot 17.45 heel onzeker mocht niks eten omdat me meissie 160 hartslag had en misschien keizersnee moest. Volledig uitgescheurd, binnenkant en spier ook. Maar nu helemaal happy met mijn gezinnetje!!!!!!!! prachtig voel me zo gelukkig, alle pijn weer vergeten
gefeliciteerd!!! fijn dat je nu je kleine meid lekker in de armen kan sluiten nu ze er EINDELIJK uit is geniet ervan!!