Was ik weer!! Inmiddels nog een keer getest en de test is iets donkerder. Inmiddels ben ik 5 dagen overtijd. Helaas ben ik ook gaan zoeken naar de betekenis van lichte testen... Daar vond ik dat een laag HCG gehalte een miskraam of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan betekenen. Bij wie liep dit verhaal wel goed af?? Ik moet wel zeggen dat ik pijn in m'n buik heb, maar ik heb vaak last van m'n darmen als ik stress heb. En dat krijg ik hier wel van!
Misschien heb jeje ei later gehad. Vind deze duidelijk posi hoor ! Gefeliciteerd. Zou voor de zekerheid overmorgen nog een testje doen
ik teste altijd zeer licht en was echt wel zwanger ik heb ook nooit knallers van testen gehad ik zeg proficiat!!!
is echt geen lichte test hoor , proficiat !!! Ik had idd bij bbz een lichte test maar die bleef licht , als je over 2 dagen test moet je test weer donkerder zijn ........ ......................
ik vind het ook geen lichte test, je bent overduidelijk zwanger! Proficiat!! Voor je eigen gemoedrust kan je misschien ff een digitale doen Meis geniet ervan!
Dankjewel allemaal voor de positieve reacties! Ik blijf het super eng vinden... Ik heb een digitale trst klaar liggen voor morgen. Hopelijk is deze ook positief want ik heb morgenochtend ook m'n intakegesprek bij de anesthesist voor m'n laparoscopie op 19 oktober. We zouden namelijk met IUI gaan beginnen, dus wilden ze eerst checken of mijn eileiders open waren!
Meisje dat ik ken heeft werkelijk waar tot 7 weken zulke testen gehad. Ze dacht ook aan een MK of BMZ... Nou mooi niet hoor . Ze is nu 9 weken en de beeb zit goed in de buik en ze heeft nog zulke testen . Ze maakt gewoon minder HCG aan dan andere vrouwen... Maar het kindje is gezond .
@ Marjon 2:Hahaha, je zou het bijna zeggen! Was het niet dat de samenlevingstest van 22/9 negatief was, maar 2 dode zwemmertjes in beeld... wel een ei dat toen met 19,5mm op klappen stond. Vandaar dat ik ook precies weer dat ik echt 5 dagen over tijd ben. Maar goed, we houden het spannend! Als ik nieuws heb morgen, dan zet ik dat hier zeker even neer.
Die is positief hoor.... En test je lichter bij een BBZ???? Ik heb in 2007 ook een BBZ gehad,maar ik teste echt niet lichter hoor,was het maar zo (toen der tijd)dan wist ik wat we me te wachten stond! Geniet ervan!!!!!! Groetjes Brigitte
ik testen pas 4 dagen overtijd heeel licht positief nog lichter dan deze! wat blijkt dat ik me ei later heb gehad! 2 dagen later dus 6 dagen overtijd had ik pas jou lijntje! en de waarde van hcg steeg netjes. nu weer bijna 32 weken zwanger.
gefeli hoor! ik heb btw in mn vorige x MMM een fm gehad en was mijn ei 19,5, dus wij meteen aan de klus etc etc. 2 dagen laten was hij er nog, ik geloof 22 mm ofzo, en die dag , of de dag erna is hij gesprongen! Dus wie weet is je ei toch een dagje of 2 later? maar ook als dat niet is: je bent hartstikke zwanger!!! 1 verstopt zaadje is genoeg he!!! Liefss, Taliaa
ik testen ook altijd zo pas met 8 weken was mijn test toen echt goed donker en mijn dochter is nu bijna 11 maanden oud dus ik zeg gefeliciteerd meis
Hoi! Ik zeg ook gefeliciteerd! Ik had ook niet van die knaltesten en ik testte ook zeker altijd 3 of 4 dagen overtijd. Het zegt niets over mk of bbz volgens mij. SUcces met afwachten! XMarilene
De stand van zaken op maandagochtend!!! Ik ben het alleen nog niet eens met het aantal weken dat erop staat.... Misschien dat ik in het ziekenhuis iets meer te weten kom. Groetjes!
Zoooo meid van harte zeg leuk hoor de test is een indicatie dus het kan heel goed kloppen hoor dat je al verder heen bent, dan wat erop staat. Ga lekker genieten van jullie prille geluk. Liefs Wilma