1-2 weken betekent 3-4 weken zwanger he!! dus dat zal ong kloppen toch?? Wat een wonder zeg!!!!! ontzettend gefeli!~op naar je eerste echo!
Maar ik ben al 5 dagen overtijd, dat zou dan toch 4-5 weken moeten zijn?? Wordt niet vrolijk van de andere ervaringen met deze indicatie terwijl ze dachten al verder te zijn... Maar goed, hopelijk geeft de echo meer vertrouwen.
lieverd , is maar een indicatie , een heleboelvrouwen maken iets minder snel hcg aan , en misschien heb jij dat ook wel , en dan kun je dus iets minder ver testen ..En misschien als je het morgen zou doen geeft hij wel 3 tot 4 weken aan ....
zie je wel hardstikke zwanger!gefeliciteerd en ik denk persoonlijk dat je ei later heb gehad. had ik ook last van!
Hopelijk ben ik inderdaad zo'n persoon die minder HCG aanmaakt! Maar wat zal ik blij zijn als ik een hartje zie kloppen... Ik heb vorig jaar een miskraam gehad met bijna 8 weken. En dat hoop ik toch niet meer mee te maken! Moet wel zeggen dat mijn testen er toen al afknalden op NOD. Dus dat zei toen ook niets. Ik ga proberen om me niet druk te maken!
als eerste zegt de test geen 4-5 aleen 3+ en verder gaat hij niet. en ik denk dat je later je ei heb gehad. want ik was 6 dagen overtijd en de test zijn het zelfde bij mijn blijft dat ik pas een week later me ei had!
Gefeliciteerd meid. Mischien was je ei inderdaad wat later. Uiteindelijk wordt het bij de eerste echo gemeten en dan weet je precier hoe ver je bent. Gefeliciteerd.
Jaaaaaa gefeliciteerd!!!! Geniet ervan ,en ik hoop dat je snel een mooi hartje mag horen kloppen!!!!! Liefs Brigitte
je andere testen zijn ook lichter dan een dikke knallijn toch? je hebt gewoon wat minder hcg in je urine! dus is de cb ook wat minder. heel logisch en NIKS omje zorgen over te maken hoor!!!! je bent hartstikke zwanger!!!
Helaas, de gevaren van lichte testen zijn bij mij uitgekomen. Gisteren opgenomen met de vermoedens van een BBZ. Ik vloeide wat bruin bloed, had veel pijn rechtsonder in mijn buik en HCG was nog 1867. Baarmoeder was leeg op de echo's, terwijl er toch wat te zien moest zijn met deze HCG waarde. Moest een nachtje blijven ter observatie. Pijn zakte en vanmorgen was mijn HCG nog maar 976. Gyn vermoedt dat het vruchtje zich aan het uiteinde van mijn eierstok zat/zit genesteld. Omdat het HCG daalde hoefde ik niet geopereerd te worden. Maandag weer bloedprikken en terug naar de gyn. Dus... dat was miskraam nummer 2. Hopelijk is 3x scheepsrecht bij ons....
Jeetje wat k*t zeg !!!Wel goed dat je niet onder het mes hoefde ............. Heel veel sterkte en hopelijk gaat de 3x is scheepsrecht voor jullie op !! Dikke kknuuffff