hoera mijn zoon is nachtzindelijk

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ALeV84, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Mijn zoon (bijna 5) is sinds zijn derde dagzindelijk, maar s'nachts deden we nog altijd wel een luier om. Hij plastte ook nog eens zoveel dat hij regelmatig lekte. Vaak werd hij zelf ook wakker, veel te vroeg (soms wel 5.00 middernacht, van zijn natte pyama en moest ik hem middernacht verschonen. Vorige week nog twee keer.

Maar gisteren heeft hij me twee keer wakker geschreeuwd omdat hij heel nodig moest plassen. En nu ben ik hier beneden aan het zpen en hoor hem zelf naar de wc lopen en vervolgens verder te slapen. Hij is zomaar uit het niets nachtszindelijk geworden en ben zo blij dat ik het even kwijt moest ;)

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Jeej! wat fijn voor hem :)

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Yeah! Wat goed van hem zeg:) Ook lekker dat hij 's nachts zelf gaat. Hier een zoon van net 3 jaar en dat zelf gaan lijkt hier nog ver weg. Laat staan 's nachts zindelijk.

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    helaas is dat geen garantie merk ik hier... onze zoon heeft zo een paar nachten dat het goed gaat en hij evt zelf gaat plassen, maar daarna gaat het altijd weer een keer fout.. na afgelopen week zonder luier, afgelopen nacht weer alles zeiknat... :(
    hoop uiteraard dat het voor jou zoon niet geldt :)

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    Ohhh wat goed..ik hoop hier op hetzelfde..
    Madam is ook al ruim een jaar dagzindelijk maar s'nachts...niets helpt ook. Plassen voor het naar bed gaan dat doen we natuurlijk. Maar toch is er s'ochtends een enorme plasluier.
    Papa is de afgelopen maanden een paar keer een luier vergeten en de volgende ochtend: een kletsnat bed.

Het is toch gek, bij oudste dochter precies hetzelfde aangepakt en daar ging het helemaal vanzelf bij.
    Ik weet niet zo goed of ik nu maar moet hopen dat het goedkomt of dat er nog iets is dat ik kan proberen...

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Lekker hoor! Goed van je zoontje

Deel Deze Pagina