ik moet het toch maar even gillen hier, in het kader van ' nu het eindelijk kan ' na 25 rondes, 6 IUI, 2 ICSI, en 1 vmk: zwanger! op zijn klingliaans bizar, want 8 dagen na terugplaatsing van ken&barbie had ik een negatieve HCG test (1) dat weekend hebben we de zoveelste klap weggewerkt met een halve oceaan aan sushi en 2 knetterdure wijnen gisteren, 16 dagen na de terugplaatsing, wou ik opeens een testje doen voordat ik een feestje zou hebben. ik klapte dan ook van mijn stokje toen ik meteen een knaltest had! en sindsdien nog 3 fruitkatknallers! het HCG is nu 95, en hoewel ik onzeker ben noemt de gyn dit ' prachtig ' dus.. we moeten het maar geloven! zwanger! ik dacht lang dat ik alleen in wonderen geloofde, maar nu weet ik dat het wederzijds is. @alle meisjes, en vooral de MMM-meisjes: geef de hoop en de moed niet op! knuffel van overdonderde, verwarde en flabbergastede klingel..
Joehoeeeee Geweldig, echt super! Onwijs gefeliciteeeeeeerd Ga er maar driedubbel van genieten, lekker luieren en jezelf laten verwennen Liefs!
Lieve meid van harte gefeliciteerd. het is alsof ik voelde toen je die bloedtest had gehad van mmmm. Volgens mij niet hoor en nu!!! zwanger Mijn voorgevoel was juist Geniet lekker. xxx
JAAAA!!! Klingel, GEFELICITEERD!!! Duurt een paar dagen, maar dan begin je wel te wennen aan het idee
lieffie, van harte gefeliciteerd! Jij en klingman gaan een (of twee!) kindje(s) een heel erg mooi, fijn, happy, gezellig en liefdevol thuis geven! Het is jullie echt zóóó gegund! Hele dikke SMAKKNUFFEL!
van harte gefeliciteerd meid!!!! het is je van harte gegund! 1 of 2 mooie klingel-wondertjes onderweg!!! Blijf goed plakken bij mama kleine klingel(tjes)! PROFICIAT!!!!!!
Allerliefst Klingeltje, wat een geweldig nieuws. Jammer dat je het nu niet kan vieren met een overheerlijke wijntje (na bijna 30 weken zwangerschap mis ik het nog elke dag....). Wat een prachtige glitterbeeb(s) zal/zullen er uiteindelijk tevoorschijn komen met zo'n glittermania mama! Dus moppie.... Bekijk bijlage 50983 KUS KUS