Hey meiden Super blij we zijn zwanger al 5 weken nu Ik en me vriend geloven het eigenlijk nog steeds niet En heb nu al 4x positief getest Wie nog meer rond de 5 weken zwanger nu
Hoi, Hier 10 weken.. tenminste dat hoop ik.. heb al een keer eerder een miskraam gehad.. Meid van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!
Jij ook gefeliciteerd Heb je al je eerste echo gehad? Ik mag met 9 weken voor eerste keer afspraak staat al gepland ben de dagen al aan aftellen Denk als ik dan gezien heb dat ik pas geloof dat het echt zo is
Dank jullie wel Ik voel me heel goed zelfs alleen de moeheid savonds En wat steken in me lies En jij bloesem?
Gefeliciteerd! Dagen aftellen tot de echo haha, duurt zo lang. Ik moet nu nog 14 dagen wachten, waren er 28. Dus ik zit op de helft
gefeliciteerd! ik ook rond de 5 weken ook heel onwerkelijk vind ik het...ik heb al last van misselijkheid 's ochtends en overdag als ik niet op tijd eet....erg moe...pijnlijke steken in de tepel....18 februari afspraak bij de verloskundige ik hoop dat ze dan meteen een echo doen hoor..echt zenuwslopend...alle zwangere dames een heel fijne zwangerschap gewenst
Heey, Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger, 6 weken nu. Net als jullie kan ik ook niet wachten op de 1e echo, 19 februari. Ik zal even wat meer over mijzelf vertellen: ik ben Maartje, bijna 25 jaar en ik heb al een dochter van bijna 1 jaar, Lara heet ze. Groetjes, Maartje
Heey, Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger, 6 weken nu. Net als jullie kan ik ook niet wachten op de 1e echo, 19 februari. Ik zal even wat meer over mijzelf vertellen: ik ben Maartje, bijna 25 jaar en ik heb al een dochter van bijna 1 jaar, Lara heet ze. Groetjes, Maartje
Haha ja ik nog 22 dagen wachten Maar vandaag best pijn als een menstruatie pijn Hebben jullie dat ook?..
Mega spannend! @daiwa: jaa dat kan allemaal hoor! Je baarmoeder is druk bezig met alles en moet ook al een beetje uitrekken misschien. Maak je geen zorgen!
Gefeliciteerd zwangere dames. Ik ben nu tussen de 4 en 5 weken zwanger is nog een beetje moeilijk te bepalen ivm pcos. Maar ben gelukkig spontaan zwanger geworden (zou anders vandaag voor een kijk operatie van de eileiders moeten, maar door een positieve bloedtest vorige week ging dat lekker niet door )