trillende benen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door elsinga1981, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsinga1981

27 dec 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Sinds bijna 2 weken heb ik 's ochtends na het opstaan trillende benen en een heel slap gevoel. Het is dan een race tegen de klok om iets te eten en dit enigszins te laten opnemen. Ben ik te laat, dan zak ik gewoon door mijn benen heen, en/of het zweet breekt me uit of ik word echt hondsberoerd. Ik herken dit niet als een typische zwangerschapskwaal, maar het zal er geheid mee te maken hebben. Omdat het zo duidelijk verbonden is met iets eten en dus mijn bloedsuikerspiegel, roept dit te vraag op of dit iets te maken kan hebben met zwangerschapsdiabetes? Mijn schoonmoeder kwam op dat fijne idee ;). Maar ik had het idee dat diabetes nooit zo vroeg in de zwangerschap al optreedt? Hoe dan ook, mijn vraag is of iemand dit herkent en of iemand weet of dit een teken kan zijn van diabetes? En als jullie dit zouden hebben, zouden jullie dan de verloskundige of de huisarts bellen?

2. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Ik herken het niet als ik tijdens de zwangerschap al heb ik paar jaar geleden wel van die zweet/flauwvalaanvallen gehad. Maar als je t niet vertrouwd, geef t aan bij de verloskundige! Kan heel goed ermee te maken hebben dat je dan iets moet eten. Zwangerschapsdiabetes is dacht ik later..

Deel Deze Pagina