Ik blijf afvallen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Veraenroy, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en ik ben nu sinds 5 weken 5 kg afgevallen. Volgens de verloskundige waar ik vandaag was, kan het geen kwaad voor het kindje maar moet ik wel op me zelf letten. Ik eet gewoon goed, en gevarieerd, drink veel, en blijf toch afvallen. Ik heb wel 1 uur na het het eten, weer ontzettende honger.

Hebben meer meiden dit, en wat kan ik er aan doen. Ik wil liever niet nogmeer gaan eten (voor 2 of zo). En heeft iemand tips voor tussendoortjes die goed vullen zodat ik niet constant honger heb.

Groeten Vera

2. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik geloof dat shakes erg goed.. verder zou ik gewoon toegeven aan je honger gevoel je moet wel goed eten.. als je te weinig hebt ga je ook zo van je stokkie en dat moet je niet hebben..
    normaal gesproken is het altijd zo dat je toch aankomt als je zwanger bent.
    je zou eens via google kunnen kijken naar wat goed vullend voedsel is.. kwa vitamine enz enz maar let goed op je zelf

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als je honger hebt, zou ik gewoon eten. Je hebt niet voor niks honger. Je zegt dat je niet voor twee wilt eten, maar nu val je af. Dus je kunt makkelijk iets meer eten.

4. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ik heb het ook. begin nu iets aan te komen en ben nog wel steeds 2 kilo lichter als voorheen.

Eet tussendoor wat fruit of ontbijtkoek een boterham of een kop yoghurt. vult altijd.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als je toch afgevallen bent, kan je best voor 2 eten, en vooral als je toch honger hebt.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    Ook ik schijn alleen maar af te vallen. Ik ben op dit moment nog steeds 1,5 kilo lichter dan toen ik nog niet zwanger was.
    Ik eet gewoon wanneer ik zin heb, vaak een beschuitje tussen door of een bak vla, mijn man moet vechten voor zijn fruit want dat verdwijnt bij mij als sneeuw voor de zon.
    Voor de rest moet je je er niet al te veel zorgen om maken, zolang jij normaal eet is er niets aan de hand zolang je maar niet gaat lijnen omdat het nu zo lekker makkelijk gaat.

Groetjes

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik ben ook 5 kilo afgevallen sinds ik zwanger ben. Mijn VK zei ook dat het geen kwaad kan. Ze zei ook dat de kans groot is dat de kilo's eraan gaan vliegen vanaf een week of 16. Ze vertelde dat een onderzoek had uitgewezen dat kinderen waarvan de moeder de eerste weken van de zwangerschap was afgevallen, uiteindelijk (gemiddeld) juist groter bleken te zijn bij de bevalling dan andere kinderen.
    Ik maak me er dus maar geen zorgen over. Ik eet gezond en voldoende, maar doe geen moeite echt bij te komen. Ik denk dat dat vanzef wel gaat komen.

Groetjes Noralien

8. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    daar heb je gelijk aan. Dat kinderen groter zijn. dat bleek ook met onze echo. We krijgen een dikkerd met 20 weken was hij al 380 gram.

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Yup dat ken ik inderdaad ook.
    Ben als ik van mn begin gewicht af moet gaan in mn eerste zwangerschap wel geteld 3 hele kilo's aangekomen. Maar had n kindje van 4000 gram. Dus komt goed :)

Helaas ging t bij mn andere zwangerschap net andersom :p

Deel Deze Pagina